הספרים הטובים ביותר על שיווק דיגיטלי לשנת 2018

עולם השיווק הדיגיטלי הוא עולם מתפתח ומתחדש בכל דקה נתונה.. לא משנה כמה תקראו על העולם הזה, תמיד יהיה משהו חדש.

כיאה לשנת 2018, פורסמו המון ספרים בנושא השיווק הדיגיטלי אך רק כמה מהם באמת איכותיים ושווים קריאה.

להלן סקירה קצרה על ספרים שאנחנו אישית חושבים שהם נהדרים ובעיקר, יעניקו לכם תמורה בעד זמן הקריאה.

Lost and Founder

Lost and Founder

סופר: רנד פישקין (אם השם מוכר לכם, אתם לא טועים.. מדובר במייסד והמנכ”ל לשעבר של moz וכיום של חברת SparkToro).

את הרשימה אנחנו בוחרים להתחיל עם הספר הפופולארי ביותר בנושא אופטימיזציה של מנועי החיפוש ועצם העובדה שהספר נכתב על ידי פישקין רק מעידה על איכות ומקצועיות הספר ואין זה פלא, שהוא קוצר הצלחה באמזון.

ביקורות: כמו כל מוצר שנמכר באמזון ובאופן כללי כבר, גולשים מפרסמים ביקורות וביקורות הן כלי נהדר לייעוץ לפני רכישה. הספר המדובר זכה למעל 50 ביקורות כבר ומרביתן חיוביות – כולל הציון הכללי לספר שהוא כמעט מושלם.

תקציר הספר: הספר מעניק את המידע הטוב והמקצועי ביותר ברמה הגבוהה ביותר בכל הקשור ל SEO בדגש על בניית אסטרטגיית תוכן נכונה.

אם אתם עומדים להיכנס לעולם ה SEO ומחפשים את הספר הטוב ביותר עבורכם, אז זהו בדיוק הספר עבורכם והוא יצליח לפשט ולהסביר עבורכם את כל עולם ה SEO.

לספר הבא שלנו קוראים:

The Art of SEO: Mastering Search Engine Optimization

The Art of SEO

עולם ה SEO הוא עולם לא פשוט ובו המון נדבכים. אחד הספרים האקוטיים (אפילו) לקריאה בעת הכניסה לעולם ה SEO או גם אם אתם מומחים לא קטנים כבר, הוא ספר זה. שם הסופר הוא אריק אנג’ס והוא ייקח אתכם לסיור מודרך ברחבי ה SEO.

ספר זה נוגע בעולם ה SEO לעומקו ובעולם ה SEO אתם רוצים ספר כזה שיוכל לפשט ולהכיר לכם את העולם המורכב והמתפתח בו אנו חיים. אנחנו חושבים שכל העוסקים ב SEO צריכים לקרוא את הספר הזה ולשמור אותו.

מה בספר: כל מה שתרצו לדעת על מנועי החיפוש; ההיסטוריה שלהם, שיטת הדירוג שלהם עבור התוכן והחשוב ביותר הבנת מנועי החיפוש כאשר הם בוחנים את התוכן. הסברים מדויקים על כל תחומי ה SEO וכיצד לבנות אסטרטגיית SEO נכונה כולל שלבי ההטמעה בפועל.

בנוסף, תוכלו לקרוא על מחקר מילות מפתח, להכיר אתרים שהם נחשבים לידידותיים מבחינת SEO וכיצד לבנות אותם, תוכן שיווקי ומידע מעודכן על האלגוריתם והעדכונים המונהגים (פינגווין, פנדה) לצד העונשים שגוגל יכול להטיל על אתר.

SEO 2018

SEO 2018

הספר השלישי ברשימה שלנו הוא ספר עם כותרת פשוטה אבל לא מדובר בספר פשוט ב-כ-ל-ל. נעים להכיר SEO 2018.

הספר מומלץ גם על ידי אנשי שיווק מנוסים וגם על ידי מי שרק נכנס לעולם ה SEO – וזה חברים אומר לא מעט על הספר הזה, כי הוא מצליח לקצור שבחים מכל קצוות ורמות המקצועיות.

הסופר בילה שנה שלמה במחקר עבור הספר והתייעץ עם מותגים ואתרים שונים אשר הצליחו להתברג במיקום הראשון במנוע החיפוש של גוגל.

מה בספר: תוכלו ללמוד אודות פיצוח סודות האופטימיזציה לתוכן, באתר שלכם מבלי לחטוף ענישה על ידי שימוש בטכניקות בקנה מידה נכון לכל סוגי וגדלי העסקים. עוד תוכלו לקרוא על נושאי SEO מתוחכמים ולהבין אותם, גם אם זו הפעם הראשונה שאתם קוראים ולומדים על SEO וגם אם אתם כבר שוחים בחומר.

הספר נוגע במחקר מילות מפתח, אנליטיקות של האינטרנט, בניית מערך קישורים נכון וכזה שיעזור ויתרום לאתר, איך לעשות אופטימיזציה טובה להודעות עיתונות על מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר מבחינת SEO ועוד ועוד…

SEO Fitness Workbook

SEO Fitness Workbook

הספר הבא ברשימת ההמלצות שלנו הוא ספר שייקח אתכם לעבודה ויגרום לכם לרצות לקום ולהתחיל לעבוד: “SEO Fitness Workbook”

מה בספר: הספר הזה עוסק בכל מה שקשור ב SEO ומכסה כל נושא אפשרי, כולל קטעי וידיאו. התוכן בספר יעזור לכל מי שקורא אותו להצליח למקסם את ה- SEO ולהגיע לתוצאות.

אנחנו לא נגזים אם נאמר, שזהו הספר המקיף ביותר והנחשב ביותר שקראנו.

Email Persuasion

Email Persuasion

הספר הבא נכתב על ידי איאן ברודי והוא עוסק באומנות השכנוע של אימייל מרקטיניג, שמו:

Email Persuasion: Captivate and Engage Your Audience, Build Authority and Generate More Sales With Email Marketing

למרות שאימייל מרקטיניג הוא ערוץ שיווק לא קטן וכזה שנעשה בו שימוש נרחב, עדיין אין המון ספרים בנושא. מתוך סך הספרים שמצאנו באמזון, זהו הספר המומלץ ביותר.

מה בספר: הספר יעזור לכם ללמוד איך לשלהב את הקהל שלכם ולהצליח להשיג יותר המרות ומכירות בעזרת מיילים שיווקיים.

Powering Content: Building a Nonstop Content Marketing Machine, by Laura Busche

Powering Content

לארה בוש כתבה את הספר הבא ברשימה והוא עוסק בתוכן ואיך להעצים אותו.

תוכן שיווקי הפך להיות נחלת הכלל וכיום כל אחד ואחת מהעוסקים בשיווק יודע לומר את צמד מילות הקסם: “תוכן שיווקי” אך כיום, עם קצת יותר הבנה למה זה אומר כולל הטמעה שלו.

אז נכון שמומחי השיווק יודעים מה זה תוכן שיווקי ומדוע הוא כה חשוב אך יחד עם זאת האסטרטגיה עדיין מוטלת בספק בארגונים רבים – ואת זה בדיוק הספר הזה אמור למנוע או לפחות לעזור לפתור.

בוש נכנסת לעומקי הנושא ואף מביאה דוגמאות רבות לדרך הנכונה לפתח מנוע שיווקי בר קיימא.

Content INC

Content INC

הספר הבא של ג’ו פוליצי עוסק בתוכן: Content INC

איך יזמים מצליחים לבנות קהלים אדירים וליצור עסקים שמצלחים באופן קיצוני.

אז יש לכם צוות שיווק והם עובדים באותן שיטות מיושנות או כאלו שלא עובדות ואתם רוצים לגרום להם לשנות את הגישה ולהתחיל לעבוד באופן אפקטיבי – מצאתם את הספר הנכון לעשות זאת!

פוליצי, יפרוש בפניכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על השפעת וכח התוכן כאשר בונים עסק מצליח.

ומפה נדלג לספר הבא:

The Content Formula

The Content Formula

אם תמיד תהיתם ורציתם לדעת כמה החזר השקעה (ROI) יש לתוכן השיווקי שלכם וכיצד אתם יכולים להגיע למצב בו לא תבזבזו כסף לריק, כדאי שתקראו את הספר הזה.

אחד הדברים החשובים הוא לדעת לחשב ולהקצות את התקציב העומד לרשות השיווק, ספר זה פורט, שלב אחר שלב, את הדרך לחשב את ה ROI של התוכן השיווקי והוא נחשב לספר חובה עבור כל מי שעוסק בשיווק ואין זה משנה מה רמתו ובאיזה שלב מקצועי הוא.

מה בספר: הספר ילמד אתכם על הדרך הנכונה להקצות את התקציב, לאמוד ולמדוד את התוכן השיווקי במונחים מקצועיים וכמובן לזהות את האפיקים המניבים רווח, הטובים ביותר.

אז הרשימה עומדת להיגמר וזה הספר האחרון שבחרנו להציג לכם:

Epic Content Marketing

Epic Content Marketing

עוד ספר מבית ג’ו פוליצי עטור הפרסים הנחשב למוביל בעולם התוכן השיווקי.

בספר זה, פוליצי מעביר לקוראיו את הניסיון המקצועי שלו בכל הקשור לעולם התוכן השיווקי ומסביר כיצד ניתן בעזרת תוכן שיווקי אדיר לגרום לקהל לאינטראקציה עם עסק מסוים – מבלי לבקש מהם זאת באופן מפורש. פלוצי עושה זאת בעזרת מקרי בוחן מוכרים יותר ומוכרים פחות (חברת לגו, חברת קוקה קולה ועוד) ומדגים את כוחו של התוכן במידה והוא כתוב ומועבר נכון ובזמן הנכון.

תרומתו האדירה של פלוצי לעולם התוכן ופיתוח אסטרטגיית תוכן משכנעת וממירה, מועברת לקוראי הספר והנה ציטוט קטן גדול של פלוצי משנת 2013:

“שיווק תוכן טוב גורם לאדם לעצור, לקרוא, לחשוב ולהתנהג אחרת”

אם טרם השתכנעתם לקרוא את הספר הזה, חשוב שתדעו, שהוא הצליח להחליף ספרים רבים שפורסמו בתחום התוכן השיווקי ולא מעט אומרים שהוא העניק להם עצות קונקרטיות על כיצד לייצר תוכן שיווקי שבאמת עובד ולהפיק ממנו המרות.

הגענו לסוף רשימת הקריאה לשנת 2018 שלנו. אנו מקווים כי אכן תקראו את הספרים ותוכלו להיות אנשי שיווק טובים יותר ותרכשו הבנה עמוקה יותר בכל הקשור לעולם השיווק ועל התוכן השיווקי. קריאה מהנה!

שי בנקהלטר

מייסד ומנכ”ל אימוג’ו. עוסק בנושאי ייעוץ ו- SEO ובעיקר במחקר טכנולוגיות ואסטרטגיות קידום שונות. חי את השיווק באינטרנט ומתעניין מאוד בחקר טכנולוגיות הקיימות בעולם. בשנת 2013 הקים שי את אימוג’ו שיווק דיגיטלי שמציעה שירותי שיווק דיגיטלי למגוון רחב של חברות ועסקים.