הסביבה הפרסומית והשיווקית לעסקים בישראל הינה דינאמית ומשתנה, אשר מציבה אתגרים חדשים על בסיס יומי – הן מבחינת התחרות בין חברות ועסקים המציעים שירות או מוצרים דומים והן מבחינת החשיפה בפלטפורמות השונות, המכתיבות חוקים חדשים, חדשות לבקרים. לצד אלו, עומד הצורך התמידי בהגדלת ההכנסות, שימור קהל הלקוחות והרחבתו, איתור והגעה לקהלים פוטנציאליים. כל אלו מהווים את בסיס עבודתו של משרד הפרסום להגדלת החשיפה של העסק שלכם, עליו נדבר במאמר זה.

משרד פרסום להגדלת החשיפה

פרסום עסקים קטנים אל מול עסקים גדולים

תקציבי העתק של עסקים גדולים יכולים להוות איום די גדול על פרסומם של עסקים קטנים, מאחר וניהול תקציבי הפרסום שלהם לרוב לא מאפשר את אותם הדברים שמאפשרים התקציבים של העסקים הגדולים. יחד עם זאת, חשוב לזכור, כי עבודה נכונה עם הכלים הנכונים והרלוונטיים לכל עסק וקהל יעד, יכולה להביא לתוצאות מעולות – לעסקים גדולים, ועסקים קטנים כאחד. לכן, חשוב למצוא משרד פרסום אשר יכול לתת מענה לעסקים קטנים ובינוניים כמו לעסקים גדולים, הכולל:

  • בניית אסטרטגיה שיווקית נכונה לכל עסק והתאמתה לגודל העסק ולתקציב העומד לרשותו
  • ניצול התקציב הפרסומי הקיים לכל עסק בצורה המקסימלית והיעילה ביותר
  • מיקוד ואיתור קהל היעד הפוטנציאלי, משיכתו ושימורו לאורך זמן
  • יצירת נכסים דיגיטליים, ניהולם וניצולם באופן יעיל ונכון, אשר ישרת את מטרותיו של העסק

כיצד תבחרו משרד פרסום להגדלת החשיפה של העסק שלכם?

בבואכם לבחור משרד פרסום אשר יתאים לעסק שלכם ויעזור לכם לגדיל את חשיפתו במידה הטובה והיעילה ביותר, ישנם מספר משתנים ושיקולים שעליכם לשקול ולקחת בחשבון. כדי להכווין אתכם למטרה, ריכזנו עבורכם את השאלות שעליכם לשאול בטרם תצאו לדרך, כך שהתשובות לכל אחת מהשאלות יוכלו לעזור לכם לחפש בצורה יעילה ואף למצוא את משרד הפרסום של העסק שלכם:

משרד פרסום

1.  מה התקציב שלכם?

שאלה זו נראית ברורה מאליה, אך היא מעט טריקית: מצד אחד, משרד פרסום שמציע פרסום בתקציב עתק שאין לכם, יהיה ככל הנראה לא רלוונטי, שכן אין לכם כיצד להשתמש בשירותיו. מצד שני, משרד פרסום שמציע שירות זול מדי, עלול להעיד על שירות המותאם לתקציב הזול, מה שעלול, בסופו של דבר, לעלות לכם ביוקר. לכן, עליכם לבדוק היטב מה אתם מחפשים ולוודא שלא מבטיחים לכם הבטחות "בשמיים" חסרות כל שחר – ומצד שני, כן מציעים לכם דברים שרלוונטים לעסק שלכם ולתקציב שלכם. בכל מקרה, כדאי לשקול היטב את התקציב המוגדר לפרסום העסק שלכם ולבדוק כיצב יהיה הכי נכון להשתמש בו, במינימום סיכון ומקסימום סיכוי הצלחה.

2.  מהי מעטפת השירותים שמציע משרד הפרסום?

מעטפת השירותים שמציע משרד הפרסום צריכה להיות רלוונטית לעסק שלכם, ולא להיפך (כלומר, לא העסק שלכם צריך להתאים למשרד הפרסום). במילים אחרות, אם אתם עסק שמציע שירותי מידע, או אפילו מוצרי צריכה, מה שיתאים לקמפיין שלכם שונה במהותו ממה שיתאים לקמפיין של בנק דיסקונט למשל. מעטפת השירותים שמציע משרד הפרסום צריכה להתאים גם לאופיו של העסק שלכם, וגם לתקציב שלכם, ללא חוסרים וכמובן ללא תוספות גרנדיוזיות מיותרות.

3.  מהי אסטרטגיית הפרסום שמתאימה לכם?

לכל עסק – בין אם הוא קטן, בינוני או גדול, קיימות הפלטפורמות הפרסומיות המתאימות לו. בין אם מדובר בפרסום בגוגל, ברשתות חברתיות וכו', משרד פרסום שידע לבנות לכם את אסטרטגיית הפרסום הנכונה, ישתמש בפלטפורמות הרלוונטיות לקהל היעד של העסק שלכם. הדרך שבה הוא יעשה זאת היא, בין היתר, על ידי שימוש במשפך השיווקי אשר יאתר לקוחות פוטנציאליים, וימשוך את אלו הכי סביר שישתמשו בשירות, או במוצר שהעסק שלכם מציע.

4.  מהו המיתוג המתאים לעסק שלכם?

מיתוג הוא עניין אשר רלוונטי לעסקים קטנים וגדולים כאחד, שכן, עסקים קטנים חייבים לשים פוקוס על המיתוג שלהם, מאחר והוא זה שיקבע את זהות העסק בעיני הקהל הנחשף אליו, ויגרום לו להזדהות איתו ולהמשך אליו. עסקים גדולים לעומת זאת, שכבר מיתגו את עצמם, צריכים לשמור על המיקוד הקיים, במידה והוא עובד, אך גם לרענן מיתוג שכבר לא עובד, או שהתיישן. גם החברות הכי גדולות משנות את המיתוג שלהן אחת לכמה שנים, כדי לשמור על קהל היעד שלא יישחק, וגם לרענן אותו, על ידי איתור ופנייה לקהל יעד חדש. משרד הפרסום שתבחרו צריך לדעת כיצד למתג את העסק שלכם, כך שהוא יוכל לקבל את כל אלו, בצורה האופטימאלית והיעילה ביותר.

כיצד משרד פרסום יכול להגדיל את החשיפה והמכירות של העסק?

ייעול ושיפור האפקטיביות בתהליך העבודה

כל עבודה שהיא, של כל משרד פרסום, לא תהיה אפקטיבית, ללא ביצוע מעקבים שוטפים על הפרסום, ומדידת תוצאותיו. לכן, מעבר לפרסום גרידא, משרד הפרסום צריך לבנות עבור העסק שלכם תכנית שיווקית מסודרת הכוללת קמפיינים רלוונטיים בפייסבוק, גוגל או רשתות חברתיות וביצוע בקרה שוטפת, תוך ניתוח מעמיק של המהלכים, אשר יוכל לעזור בתכנון המשך הדרך. בדיקה של מה עובד יותר ומה פחות תוך כדי תנועה, יכולה לעזור לפרסום של העסק להשתפר ולהתייעל, לעמוד ביעדים שנקבעו ולהציב יעדים חדשים לאחר שאלו הושגו.

הגדלת מחזור המכירות

לאחר ביצוע המעקבים אחר הקמפיינים וניתוח תוצאותיהם לאורך זמן, משרד הפרסום יזהה מהי שיטת הפרסום שעובדת, שגם חושפת את העסק שלכם למספר גדול של לקוחות פוטנציאליים, וגם הפיכתם ללקוחות שקונים. שיטה זו בעצם תעזור להפחית את שיעורי הנטישה של המבקרים שנכסים הדיגיטליים של העסק שלכם ולהגדיל את מספר המבקרים והקונים בהם, מה שבסופו של דבר, יוכל להגדיל את מחזור המכירות של העסק.

הגדלת מכירות בעזרת משרד פרסום

חסכון בכסף

עד כמה שזה יכול להשמע אולי קצת מופרך, בחירה במשרד הפרסום הרלוונטי לעסק שלכם, יכול לחסוך לכם כסף. כיצד? שימוש נכון בתקציב הפרסום של העסק שלכם, ניצול הפלטפורמות השיווקיות המתאימות למטרותיכם, טירגוט קהל היעד הרלוונטי שלכם וחשיפת העסק שלכם בפניו – לא רק ימצה את תקציב הפרסום במקסימום, אלא גם יוכל להמיר את אותו קהל יעד ללקוחות משלמים, אשר יצרו רווח נאה מאותה השקעה בתקציב הפרסום.

לסיכום

אנו רואים לא מעט בעלי עסקים אשר מוצפים בהמון משימות, המטילים על עצמם, בין היתר, גם את השיווק הדיגיטלי של העסק, או שמייעדים את עבודת הפרסום לאדם שלא מבין על בוריו את עולם השיווק, הפרסום והמדיה הדיגיטלית, רק כדי לצמצם ולחסוך בעלויות תפעול העסק. פעולה זו לא רק שלא מחזיקה לאורך זמן, אלא יכולה אפילו לגרום להפסדים כלכליים משמעותיים. במידה ואתם מעוניינים בפרסום נכון ויעיל, חפשו משרד פרסום להגדלת החשיפה של העסק שלכם, למיצוב העסק כאוטוריטה בתחומו, למשיכת קהל יעד רלוונטי והפיכתו אותו לקהל משלם. כל אלו גם יפנו לכם – בעלי העסק – את הזמן להתמקד בפיתוח העסקי של החברה או העסק שלכם, בעוד אנשי פרסום מקצועיים מטפלים בכל הקשור לשיווקו ופרסומו, בעולם הפרסום התחרותי בו הוא נמצא.

כתבות אחרונות

פרסום בגוגל - איך כמה ולמה?

איך לצאת למסע פרסום בגוגל ולהישאר בחיים (ולהרוויח)? אם אתם מחפשים אסטרטגיות שיווק לעסק שלכם, כנראה שכבר הספקתם לשקול את האפשרות של פרסום בגוגל אדוורדס. מנוע החיפוש הגדול בעולם הפך לאחת מדרכי הפרסום החזקות והמשמעותיות ביותר בעולם השיווק, וניתן...

10 טיפים חשובים עבור רימרקטינג דינמי בפייסבוק

'אנשים לא מגיעים לפייסבוק כדי לקבל החלטות, אלא כדי להימנע מלקבל אותן!' נכון? למרות זאת, פורמט מודעות הפרסום החדשות של פייסבוק – מודעות פרסום דינמיות, מפרסמים יכולים 'ללכוד' כעת את כוונת המשתמשים. מפרסמים יכולים כעת לפנות בצורה ממוקדת לקבוצות ספ...

המדריך להקטנת שיעור הנטישה

אחד הדברים החשובים להבין הוא מה באמת אומר שיעור הנטישה ומה המסקנות שיש להפיק ממנו. למעשה, כל אחד שאינו מזוהה עם המונח ושומע זאת, מיד חושב על קונוטציה שלילית ונבהל אך אם אותו בהלן יעצור רגע ויבין את המשמעות האמיתית.. הוא כנראה ייווכח ששיעור נטישה, הוא...