בעולם הדיגיטלי המתפתח, עסקים מכל הגדלים – מהקטנים ועד לאלו הגדולים ביותר, מתמודדים עם מגוון רחב של אתגרים שמתחדשים ומשתנים חדשות לבקרים, כאשר הצורך להישאר רלוונטיים ולהתמודד בהצלחה עם אתגרים אלה הוא קריטי. מתוך הבנה זו הקמנו את אימוג'ו, סוכנות דיגיטל אשר מציעה מענה מקיף לצרכים של עסקים בעידן הדיגיטלי. השירותים שאנו מציעים כוללים שימוש במגוון טכנולוגיות וכלים מתקדמים לקידום עסקים ברשת, עם מטרה יחידה – לעזור לעסקים להגביר את נוכחותם הדיגיטלית למשוך לקוחות חדשים ולחזק את המותג שלהם בזירה האינטרנטית.

סוכנות דיגיטל

השירותים שאנו מספקים לעסקים

הפתרונות המובילים אשר אנו באימוג'ו מציעים לעסקים בעולם הפרסום הדיגיטלי, ניתנים בהתאמה מדויקת לצרכים ולאופי הייחודי של כל עסק, לגודל הפרסום המבוקש וכמובן לתקציב הקיים, מבלי להתפשר על איכות או על יעילות. אנו עושים זאת על ידי בניית אסטרטגיית פרסום חכמה, רלוונטית ויעילה, הנתפרת בהתאמה למטרות העסקיות ולצרכיו, כל זאת תוך מענה אישי, מהיר ומותאם אישית.
מתוך ההבנה שכל עסק ייחודי ומתאפייין בקהל יעד מגוון הנמצא בפלטפורמות שונות, אנו מציעים מערך שירותי פרסום מותאמים אישית, המשלבים את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בתחום. מבין שירותי הפרסום שאנו מציעים, אלו העיקריים שביניהם:

פרסום בגוגל (Google Ads) בעזרת סוכנות דיגיטל

באמצעות ניהול מסעות פרסום ממומנים בגוגל, אנו מציעים לעסקים את האפשרות להופיע בראש תוצאות החיפוש, כאשר גולשים מבצעים חיפושים לפי מילות מפתח רלוונטיות. הדרך בה אנו עושים זאת, הינה על ידי טרגוט קהל היעד הרלוונטי בזמן אמת, תוך שימוש בפילוח ממוקד ואסטרטגיות מתקדמות, מה שמאפשר להגדיל ולשפר את סיכויי ההגעה ללקוחות פוטנציאליים בעלי כוונת רכישה גבוהה.

פרסום ברשתות חברתיות

הכוח של פלטפורמות הרשתות החברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, לינקדין ועוד הוא אדיר, וזה בדיוק הכוח אותו אנו מנצלים ליצירת קמפיינים המדברים ישירות ללב קהל היעד של כל עסק ועסק. תוצרי הפרסום שלנו נועדו לגרום לאינטראקציה של אותו קהל, להעלות את המודעות למותג ולחזק את הקשר שלו עם הלקוחות. ניתוח הנתונים המתקדם הקיים בכל פלטפורמה, מאפשר למסר של כל פרסום להגיע לאנשים הנכונים בזמן הנכון, תוך שימוש בתקציב הקיים בצורה היעילה ביותר.

יצירת תוכן שיווקי

כוחו של תוכן איכותי הינו אין סופי והוא כמעט ואינו ניתן להערכה. אנו באימוג'ו, סוכנות דיגיטל, יוצרים תוכן שמדבר ישירות אל ליבם של הלקוחות (הן הפוטנציאליים והן הקיימים) של כל עסק ומעניק להם ערך מוסף, בין אם זה באמצעות בלוגים, וידאו, אינפוגרפיקות או פוסטים וקמפיינים ברשתות החברתיות.

אימוג'ו – סוכנות דיגיטל בדיוק בשבילכם!

היכולת שלנו באימוג'ו להתאים את גודל הפרסום לתקציב הקיים, מבטיחה שכל עסק, ללא תלות בגודלו או בתקציבו, יוכל ליהנות מקידום ופרסום דיגיטלי אפקטיבי, מבלי לחשוש מהוצאות מיותרות, או בלתי צפויות. הגמישות הזו מאפשרת לעסקים אשר עובדים איתנו לשפר את מחזור המכירות שלהם ולחסוך בעלויות, תוך שמירה על איכות ועל יעילות הפרסום.
הצוות המקצועי שלנו כולל אנשי קריאייטיב, עיצוב, קופירייטינג, PPC, SEO וניהול לקוחות ברמה הגבוהה ביותר, אשר עובדים בסנכרון מושלם ובשקיפות מלאה, כדי להבטיח כי כל קמפיין מנוהל באופן אופטימלי, תוך מעקב שוטף, ניתוח תוצאות וכמובן הסקת מסקנות מדויקות המביאות לשיפור תמידי.

שיווק דיגיטלי

השם של אימוג'ו בעולם הפרסום הדיגיטלי לעסקים (B2B) מדבר בעד עצמו. המוניטין שלנו נבנה על בסיס תוצאות מוכחות, לקוחות מרוצים, חדשנות בלתי מתפשרת ושירות לקוחות איכותי. בחירה באימוג'ו היא לא רק בחירה בסוכנות דיגיטל, אלא בשותף אסטרטגי שיכול להקנות לעסק יתרון תחרותי ברור בעולם הדיגיטלי.

ואם דילגתם והגעתם לפה, זה מה שחשוב שתדעו

אנחנו באימוג'ו מציעים מענה מקיף ומותאם אישית לעסקים המעוניינים לפרסם את עצמם בדיגיטל, להתמודד בצורה המיטבית ביותר עם האתגרים הקיימים ולנצל את ההזדמנויות שהעולם הדיגיטלי מציע. באמצעות שילוב של טכנולוגיות חדשניות, ניהול מסעות פרסום ממומנים, פרסום ברשתות החברתיות ויצירת תוכן שיווקי משכנע, אנו, כסוכנות דיגיטל מובילה, מספקים פתרונות פרסום יעילים המותאמים לכל עסק ולתקציבו. צוות המומחים שלנו מבטיח ניהול אופטימלי ושקיפות מלאה בכל שלב, תוך שמירה על רמה גבוהה של איכות ויעילות. בחירה באימוג'ו הינה בחירה בשותף אסטרטגי אמין, שיכול להבטיח לעסק שלכם יתרון משמעותי בעולם התחרותי של היום.

כתבות אחרונות

אסטרטגיות בידינג אוטומטיות

המדריך השלם למפרסם בגוגל 5 אסטרטגיות פרסום שיכולות לא רק לשפר את התוצאות השיווקיות, אלא גם להגדיל את הרווחיות רייטינג גדול יותר מטלוויזיה, עם כוונת לייזר של צלף מערכת הפרסום של גוגל היא המנוע השקט שמניע את תעשיית הפרסום בישראל והיא חלק בלתי נפרד מת...

ניהול מוניטין באינטרנט - איך עושים את זה נכון

מהו ניהול מוניטין באינטרנט? ומדוע כדאי לעשות זאת עם חברה מקצועית? נתקלתם באזכורים שליליים עליכם ברשת - מה עליכם לעשות? רשת האינטרנט היא מקור מידע בלתי נדלה ויש לכך יתרונות רבים, אך מנגד אי אפשר להתעלם גם מהחסרונות. בהיעדר חקיקה בנושא, אין מניעה לא...

ניתוח אפקטיביות של אפיקי תנועה בעזרת גוגל אנליטיקס

כולנו יודעים שאתר עסקי הוא כלי חשוב מאין כמוהו כדי לעמוד בתחרות בעידן הדיגיטלי, וזה לא משנה אם מדובר באתר וורדפרס או מערכת תוכן מותאמת. רובנו יודעים כיצד לעשות בו שימוש כדי לקדם מכירות, לספר את הסיפור של הארגון שלנו או לשפר את המודעות למותג ברשת. עם ...