פרסום היה, מאז ומתמיד, היבט חשוב בכל עסק שחשוב לו להמשיך להתקיים לאורך זמן, גם בימים בהם השוק אינו יציב. בין אם פרסומי אופליין (שלטי חוצות, עיתונים ואפילו "מפה לאוזן") ובמיוחד בעולם הדיגיטל (פרסום בגוגל, ניהול רשתות חברתיות וכו'), פרסום היווה ומהווה נדבך חשוב בהתפתחותו וקיומו של כל עסק. יחד עם זאת ולהבדיל מבעבר, העולם העסקי והתחרותי של היום מציב אתגרים חדשים אשר שמים את הדגש עוד יותר על חשיבות ההשקעה בפרסום כך שיהיה, יותר מהכל, יעיל ואפקטיבי.

סוכנות פרסום לשיפור תוצאות

עיקר האתגרים הללו, טמון בשפע המוצע ללקוחות הפוטנציאליים של כל עסק, אשר יכול לגרום להם, בקלות, להתעלם מהפרסום של העסק. אותם לקוחות, רלוונטיים ככל שיהיו, מוצפים במסרים שיווקיים מכל עבר – מהטלוויזיה והרדיו והעיתון ועד המדיה החברתית ולכן הבידול ותפיסת העין של אותם לקוחות כה חשובים, וזהו בדיוק תפקידה של סוכנות הפרסום – לבדל את העסק משאר העסקים שפונים לאותו קהל ולתפוס את תשומת ליבם כך שבסופו של דבר, הם יומרו ללקוחות משלמים.

יתרונות העבודה עם סוכנות פרסום:

בבואכם לבחור סוכנות פרסום, בחרו בסוכנות המעסיקה צוות מומחים בתחום הפרסום והשיווק, אשר צברו ידע נרחב לאורך השנים. אנשי ה PPC וה SEO, אנשי הקריאייטיב – העיצוב והקופירייטינג ועד מנהלי לקוח, כל אלו מהווים נדבך חשוב בתהליך ליווי הלקוח, החל מגיבוש האסטרטגיה ועד לביצוע וניתוח הקמפיינים עליהם נרחיב בהמשך.

אנו באימוג'ו לא רק מכירים את שוק הפרסום על בוריו ואת מגוון פלטפורמות הפרסום הקיימות, אנו מבינים גם את הזמן והמשאבים המוגבלים שעומדים לרשותו של כל לקוח ומיישמים אותם תוך מחשבה מחוץ לקופסה ובזכות נסיון מוכח בהשגת תוצאות. על כן השירותים שאנו מציעים לא רק מותאמים אישית, אלא גם יעילים תוך הקפדה על עמידה בלוחות זמנים ותקציבים מוגדרים מראש.

איך אנו כסוכנות פרסום עושים זאת?

פיתוח אסטרטגיית פרסום

מעל ולפני הכל, חשוב לציין – צוות אסטרטגיית הפרסום שלנו עובד עם כל לקוח באופן אישי, כדי להבין את הצרכים והמטרות של העסק. זוהי נקודת ההתחלה של כל תהליך עבודה עם כל לקוח.

בשלב הראשוני, אנו מבצעים מחקר שוק, המלמד אותנו הן על קהל היעד של העסק והן על המתחרים שלו ומקדם אותנו צעד נוסף לעבר פיתוח אסטרטגיית הפרסום של העסק. לאחר ביצוע מחקר השוק ולאור מסקנותיו, אנו מפתחים – יחד עם הלקוח – אסטרטגיית פרסום מותאמת אישית, המתאימה לצרכים הייחודיים של העסק.

בחירת מדיה

מומחי המדיה שלנו, אשר מכירים את פלטפורמות הפרסום השונות, בוחרים את אלו המתאימות ביותר עבור כל עסק על פי אופיו של העסק וכמובן אופיו של קהל היעד שלו והמקומות הוירטואליים בהם הוא נמצא, דרכם ניתן להגיע אליו. חשוב לציין, כי בחירת המדיה יכולה להיות דינאמית ולהשתנות בהתאם לאסטרטגיית הפרסום, פיתוח פלטפורמות חדשות וכן תנודות הקהל מפלטפורמה אחת לשניה. בנוסף לקהל היעד של כל עסק, אנו לוקחים בחשבון גם את תקציב העסק המיועד לפרסום ואת המטרות העסקיות, כדי לבחור את הפלטפורמות הטובות ביותר להשגת התוצאות הרצויות.

יצירת מודעות

בהתאם לאסטרטגיית הפרסום ולמדיה הנבחרת, צוות הקריאייטיב שלנו יוצר ומפתח מודעות יעילות ומושכות שיתפסו את תשומת ליבו של הקהל הפוטנציאלי של כל עסק. הטקסטים, התמונות והסרטונים המשמשים אותנו לפרסום כל עסק, מיוצרים בקפידה מתוך מטרת על אחת: ליצור מודעות שיהיו רלוונטיות ומרתקות עבור קהל היעד של העסק. זוהי בעצם הדרך ליישם את פרסומו האפקטיבי של העסק ולשרת את מטרות משנה לאורך הדרך, כגון הגדרת העסק ובעליו כאוטוריטה בתחום, העלאת מודעות, הגברת לידים וכו'.

סוכנות פרסום

מעקב אחר תוצאות

גם אם עשינו עבודה טובה המשרתת את המטרה שהוגדרה, הדרך הטובה ביותר לדעת זאת ולהתפתח, היא על ידי מדידה. במילים אחרות, ניתן לומר כי מדידה היא המפתח להצלחה. לפי תוצאות המדידה נוכל לדעת בדיוק מה עבד ומה פחות, מי הקהל הרלוונטי ביותר וכיצד לפנות אליו. לכן אנו עוקבים אחר תוצאות הקמפיינים מקרוב ומספקים דיווחים מפורטים על הביצועים שלהם, ביניהם:

  • היקף הקמפיינים ואחוז הגעתם לקהל – כמה אנשים ראו את המודעות?
  • מעורבות – כמה אנשים לחצו על המודעות שלך או אינטראקציה איתן בדרך אחרת?
  • המרות – כמה אנשים נקטו בפעולה הרצויה, כגון ביקור בלינק המיועד או ביצוע רכישה?

תוצאות אלו יאפשרו לנו לנקוט הפעולות מדוייקות ונכונות יותר לשירות המטרות שהוגדרו, או אפילו להגדיר מטרות חדשות כגון הגדלת המודעות למותג, שיפור תדמית החברה, הגברת התנועה לאתר האינטרנט או עמוד הנחיתה, יצירת לידים חדשים, הגדלת המכירות ועוד.

כלי מעקב

ישנו מגוון רחב של כלים ומערכות העומדים לרשותנו כדי שנוכל לעקוב ולמדוד את תוצאות הקמפיינים. הכלים הבאים מאפשרים לנו וללקוחותינו לדעת כיצד מתנהג קהל היעד של העסק בפלטפורמות השונות:

  • Google Analytics – כלי זה מספק מידע על התנועה לאתר האינטרנט או לדף הנחיתה של העסק, כולל מקורות התנועה – מהיכן אנשים מגיעים, כלומר איפה הם ראו את הלינק דרכו הם הגיעו לאתר / לעמוד הנחיתה וכן ההתנהגות של המבקרים באתר או בעמוד הנחיתה.
  • Facebook Pixel – כלי זה מאפשר מעקב אחר המרות ממודעות שפורסמו בפייסבוק
  • Google Ads Conversion Tracking – כלי זה מאפשר מעקב אחר המרות שהגיעו ממודעות שפורסמו במנוע החיפוש של גוגל (Google Ads).

הבנה נכונה של ביצועי הקמפיינים הפרסומיים, מובילה אותנו ואת בעל העסק לקבל החלטות מושכלות לגבי המשך פעולה. לכן אנו שומרים על מעקב תמידי ושוטף וכן על דיווחים המותאמים באופן אישי לצרכים הספציפיים של כל עסק ובהתאם למטרותיו הפרסומיות.

סוכנות פרסום מקצועית

לסיכום

סוכנות פרסום מקצועית יכולה להיות נכס חשוב עבור כל עסק שרוצה להגביר מכירות ולהצליח, כאשר המפתח להצלחת פרסום העסק, הוא שיתוף פעולה הדוק בינו לבין סוכנות הפרסום. עם כל לקוח חדש של משרדינו, אנו באימוג'ו לומדים את העסק על בוריו, מבינים את הצרכים הייחודיים שלו ועל פיהם בונים אסטרטגיית פרסום שתביא אותו ליעדים שהגדרנו יחד.
מחויבותינו להשגת מטרותיו הפרסומיות של כל עסק הינה נר לרגלינו. הדרכים בה אנו עושים זאת הנן מגוונות וכוללות, בין היתר, פיתוח אסטרטגיות פרסום מותאמות אישית, בחירת פלטפורמות הפרסום המתאימות ביותר לעסק, יצירת מודעות יעילות ומושכות את קהל היעד הרלוונטי, ניהול קמפיינים מקצועיים תוך מעקב אחר תוצאות ועוד. כל זאת במעטפת של שירות אישי לכל לקוח ושמירה על מקצועיות ויעילות לכל אורך הדרך. זו בהחלט יכולה להיות הדרך של כל עסק להגיע לקהל היעד הרלוונטי לו, להשיג את המטרות הפרסומיות שלו ועל הדרך גם ליהנות מהתהליך.