בניית אתרים לעסקים ולמה צריך את זה?

אתר אינטרנט הוא לא רק כרטיס הביקור שלכם, הוא גם הדרך שלכם לגייס לקוחות חדשים. באמצעותו בעל העסק מציג את שירותיו, מוצריו ומאפשר פנייה אליו על ידי גולשים-לקוחות מתעניינים.

מטרת הליך בניית האתר הוא עיצוב תדמית העסק וניהול המסרים השיווקיים שבעל העסק מעוניין להעביר לגולש. בין אם מדובר בלקוחות קיימים, אשר משתמשים באתר על מנת ללמוד יותר על נותן השירות שלהם וכאמצעי ליצירת קשר עמו ובין אם מדובר בלקוחות פוטנציאלים אשר להם האתר אמור "למכור" תוך כדי שהם מרפרפים במהירות באתר (כי כך מתנהג גולש ממוצע בדרכו לאתר הבא).

האתר אמור להעביר את המסרים הרלוונטים בצורה הקצרה, הברורה והמקצועית ביותר. אתר מוצלח יעשה את ההבדל בין עזיבת הגולש את האתר להמשך שיטוטים ברשת ובין השארת פרטי התקשרות.

לכן, בניית אתרים לעסקים היא השקעה שתשתלם לטווח הארוך, אך בוודאי גם בטווח הקצר. בטווח הקצר, האתר יגביר את החשיפה לשם החברה, לשירות ולמוצר שהיא משווקת וכך יעלה את כמות המכירות. בטווח הארוך, האתר יסייע לבנות ולשמר את המוניטין של המותג. בין אם מדובר באתר חנות (eCommerce) או באתר תדמית בסיסי, ניתן להתאים אותו לכל סוגי העסקים, מקטנים ועד חברות ענק – הכל בהתאם לצרכי הלקוח.

איך כדאי להתחיל תהליך בניית אתר לעסק?

כדי להשיג את מטרותיו, פרויקט בניית אתר לעסק צריך להעשות נכון מתחילתו ועד סופו. יש להקפיד על תכנון ואפיון נכון של האתר לפני שמתחילים לבצע כל עבודת עיצוב או תכנות. כמו כן, חשוב מאוד להשתמש באנשי מקצוע מיומנים שחיים את התחום וביצעו כמות גדולה של עבודות דומות בעבר.

בשלב האפיון יש לקיים פגישה פרונטלית או טלפונית עם הלקוח על מנת להבין מהו הערך שנותן אותו בעל עסק ללקוחותיו ולמה מתעניין בשירות יעדיף את אותו עסק על פני המתחרה. בצורה כזו בונה האתר יידע אילו יתרונות להבליט באתר על מנת למקסם את כמות הלקוחות החדשים שיגיעו דרכו.

בשלב העיצוב חובה לוודא כי הממשק שמיוצר בסוף התהליך הוא ידידותי וברור לגולשים מכל בכל שכבות הגיל והעיסוק. ממשק ידידותי מתבטא בעיצוב נכון של הכפתורים, הקישורים, התכנים, הטפסים הגרפיקה והתפריטים. לגולש ממוצע אין זמן לבזבז, ואורך הרוח שלו קטן משנה לשנה.אם גולש נכנס לאתר שלכם במטרה למצוא תוכן כלשהו, והוא לא מצליח לאתר אותו במהירות הגולש פשוט יוותר ויעבור לאתר הבא.

בשלב בניית התוכן חובה להבין את הקשר הבלתי ניתן לניתוק בין העיצוב למילה הכתובה. בלתי אפשרי להבליט את יתרונות העסק אם הגרפיקה והתוכן עומדים בניגוד אחד לשני במקום להעצים אחד את השני. כל משפט באתר צריך להיות באותה רוח של עיצוב האתר והשפה הגרפית שבו. ככל שהתכנים יהיו ברמה שיווקית גבוהה יותר, כך יהיה קל יותר לגייס לקוחות חדשים מבין הגולשים שיגיעו לאתר.

מה לגבי התאמה לגלישה בסמארטפונים?

כפי שכולם יודעים, הגלישה לאתרים דרך סמארטפונים תופסת תאוצה בשנים האחרונות וממשיכה לגדול משנה לשנה בקצב מסחרר. מה זה אומר? במילים הכי פשוטות, לאתר שאינו מותאם לגלישה בסמארטפונים אין זכות קיום. התאמה לסלולר משמעותה יצירת חוויית משתמש מתאימה לגלישה מהסמארטפון. חשוב לזכור שגלישה זו נעשית בדרך כלל כלל באור יום ובסביבה רועשת ולכן צריך לדאוג להיערך לכך בהתאם. תפריטים בולטים, כותרות משמעותיות ואייקונים גדולים יבלטו גם במסך הקטן. חשוב לזכור שגם במשפחת הסמארטפונים יש מגוון גדלי מסכים ולכן בניית אתר מותאם נכונה צריכה לקחת זאת בחשבון כך שהאתר ייראה מושלם בכל גדלי המסכים הנפוצים.

נשמע טוב! מה עכשיו?

אנחנו ב – eMojo נשמח ללוות אתכם משלב הרעיון והצורך ועד לרגע בו האתר החדש שלכם יתנוסס בגאווה ברשת. הלקוחות שלנו נהנים מתמיכה בלתי פוסקת גם במהלך בניית האתר וגם לאחר שהוא עולה לאויר, בעיקר כי אנחנו פשוט אוהבים את מה שאנחנו עושים.

בנוסף, היות ואנחנו סוכנות דיגיטל שמספקת מגוון פתרונות שיווק דיגיטלי באינטרנט, כל אתר שאנו בונים נבנה בצורה אופטימלית לקידום בגוגל לאחר מכן.

צרו קשר עכשיו לייעוץ חינם!