בניית אתרים לעסקים

לא בטוחים שאנחנו יכולים לתרום לחברה שלך?
תגללו ותגלו

בניית אתרים לעסקים

למה אתם חייבים את זה?
  • 1.24 מיליארד אתרי אינטרנט קיימים ברחבי העולם!
  • 40,000 פעולות חיפוש נערכות בגוגל מדי שנייה!
  • 6.6 מיליון משתמשי אינטרנט בישראל בלבד!

למה זה

חשוב כל כך?

כרטיס הביקור שלכם – אתר אינטרנט הוא כרטיס הביקור שלכם, ובאמצעותו תוכלו להציג את השירותים שאתם מציעים ולאפשר לגולשים ולקוחות פוטנציאלים להגיע אליכם

תדמית עסקית מגובשת – אתר אינטרנט הוא הדרך הטובה ביותר לעצב את התדמית העסקית שלכם ולנהל את המסרים השיווקיים שאתם מעוניינים להעביר לגולשים

גיוס לקוחות חדשים – האתר מגביר את החשיפה למותג, לשירות ולמוצר שהוא משווק, ובכך מגדיל את המכירות. בטווח הארוך, האתר יסייע לבנות ולשמר את המוניטין של המותג.

האתר אמור להעביר את המסרים הרלוונטים בצורה הקצרה, הברורה והמקצועית ביותר. אתר מוצלח יעשה את ההבדל בין עזיבת הגולש את האתר להמשך שיטוטים ברשת ובין השארת פרטי התקשרות.

לכן, בניית אתרים לעסקים היא השקעה שתשתלם לטווח הארוך, אך בוודאי גם בטווח הקצר.

בטווח הקצר, האתר יגביר את החשיפה לשם החברה, לשירות ולמוצר שהיא משווקת וכך יעלה את כמות המכירות.

בטווח הארוך, האתר יסייע לבנות ולשמר את המוניטין של המותג.

בין אם מדובר באתר חנות (eCommerce) או באתר תדמית בסיסי, ניתן להתאים אותו לכל סוגי העסקים, מקטנים ועד חברות ענק – הכל בהתאם לצרכי הלקוח.

website Building

למה

לבחור eMojo?
  • הלקוחות שלנו נהנים מתמיכה מלאה – לפני בניית האתר, תוך כדי וגם אחרי שהוא באוויר!
  • אנחנו אוהבים את מה שאנחנו עושים – ואפשר לראות את זה בכל אתר שאנחנו שולחים לרחבי הרשת!
  • סוכנות דיגיטל עם שירות מלא – אנחנו סוכנות דיגיטל המספקת מגוון פתרונות שיווק דיגיטלי באינטרנט, ולכן כל אתר שאנו בונים נבנה בצורה אופטימלית לקידום בגוגל לאחר מכן

איך כדאי להתחיל

תהליך בניית אתר לעסק?

כדי להשיג את מטרותיו, פרויקט בניית אתר לעסק צריך להעשות נכון מתחילתו ועד סופו.

יש להקפיד על תכנון ואפיון נכון של האתר לפני שמתחילים לבצע כל עבודת עיצוב או תכנות.

כמו כן, חשוב מאוד להשתמש באנשי מקצוע מיומנים שחיים את התחום וביצעו כמות גדולה של עבודות דומות בעבר.

בשלב האפיון יש לקיים פגישה פרונטלית או טלפונית עם הלקוח על מנת להבין מהו הערך שנותן אותו בעל עסק ללקוחותיו ולמה מתעניין בשירות יעדיף את אותו עסק על פני המתחרה.

בצורה כזו בונה האתר יידע אילו יתרונות להבליט באתר על מנת למקסם את כמות הלקוחות החדשים שיגיעו דרכו.

3 שלבים בדרך לאתר מושלם

  • אפיון – בשלב האפיון נקיים פגישה עם הלקוח ונבין מה מציע העסק, מה הערך המוסף שלו ומדוע גולש שמתעניין בשירות יעדיף אותו על פני המתחרה.

באופן זה בונה האתר יידע אילו יתרונות להבליט באתר על מנת למקסם את כמות הלקוחות החדשים שיגיעו דרכו

  • עיצוב – בשלב העיצוב חובה לוודא כי הממשק שמיוצר בסוף התהליך הוא ידידותי וברור לגולשים בכל שכבת גיל ועיסוק.

ממשק ידידותי מתבטא בעיצוב נכון של הכפתורים, הקישורים, התכנים, הטפסים, הגרפיקה, התפריטים ועוד

  • תוכן, תוכן, תוכן – התוכן באתר שלכם חייב להיות חד, קולע, ברור, שיווקי וכזה שמשרת את המטרות העסקיות שלכם!

בשלב העיצוב חובה לוודא כי הממשק שמיוצר בסוף התהליך הוא ידידותי וברור לגולשים מכל בכל שכבות הגיל והעיסוק. ממשק ידידותי מתבטא בעיצוב נכון של:

  • הכפתורים
  • הקישורים
  • התכנים
  • הטפסים
  • הגרפיקה
  • התפריטים

לגולש ממוצע אין זמן לבזבז, ואורך הרוח שלו קטן משנה לשנה.

אם גולש נכנס לאתר שלכם במטרה למצוא תוכן כלשהו, והוא לא מצליח לאתר אותו במהירות הגולש פשוט יוותר ויעבור לאתר הבא.

בשלב בניית התוכן חובה להבין את הקשר הבלתי ניתן לניתוק בין העיצוב למילה הכתובה.

בלתי אפשרי להבליט את יתרונות העסק אם הגרפיקה והתוכן עומדים בניגוד אחד לשני במקום להעצים אחד את השני.

כל משפט באתר צריך להיות באותה רוח של עיצוב האתר והשפה הגרפית שבו.

ככל שהתכנים יהיו ברמה שיווקית גבוהה יותר, כך יהיה קל יותר לגייס לקוחות חדשים מבין הגולשים שיגיעו לאתר.

website Building

חובה להתאים את

האתר לשימוש בנייד!

הגלישה באינטרנט דרך הסמארטפון ממשיכה לגדול משנה לשנה בקצב מסחרר, ולכן חייבים להתאים את האתר לשימוש בנייד.

התאמה לסלולר משמעותה יצירת חוויית משתמש מתאימה לגלישה מהסמארטפון.

עד כמה זה חשוב? נאמר זאת כך: לאתר שאינו מותאם לגלישה בנייד אין זכות קיום.

התאמה לסלולר משמעותה יצירת חוויית משתמש מתאימה לגלישה מהסמארטפון.

חשוב לזכור שגלישה זו נעשית בדרך כלל כלל באור יום ובסביבה רועשת ולכן צריך לדאוג להיערך לכך בהתאם.

תפריטים בולטים, כותרות משמעותיות ואייקונים גדולים יבלטו גם במסך הקטן.

חשוב לזכור שגם במשפחת הסמארטפונים יש מגוון גדלי מסכים ולכן בניית אתר מותאם נכונה צריכה לקחת זאת בחשבון כך שהאתר ייראה מושלם בכל גדלי המסכים הנפוצים.

חשוב לנו שתדעו:

  • לגולש ממוצע אין זמן לבזבז, הוא חייב להתאהב בכם מהשניה הראשונה
  • אם גולש נכנס לאתר שלכם במטרה למצוא תוכן כלשהו, והוא לא מצליח לאתר אותו מיד, הוא פשוט יוותר ויעבור לאתר הבא
  • כל משפט באתר צריך להיות באותה רוח של עיצוב האתר והשפה הגרפית שבו
  • ככל שהתכנים יהיו ברמה שיווקית גבוהה יותר, כך יהיה קל יותר לגייס לקוחות חדשים מבין הגולשים שיגיעו לאתר
  • חשוב מאוד להשתמש באנשי מקצוע מיומנים שחיים את התחום וביצעו כמות גדולה של עבודות דומות בעבר.
    מוכנים להרוויח כמו גדולים? דברו איתנו והתחילו ליהנות מאתר אינטרנט איכותי!

כיצד לבחור חברה לבניית אתרים?

 

הליך בניית אתרים לעסקים, מחייב אתכם לשכור את שירותיה של חברת אינטרנט מובילה בתחומה, כאשר העדיפות היא לחברה שלא רק יודעת לבנות ולעצב אתרים פונקציונאליים לעסקים אלא גם יודעת לקדם את האתר בסופו של תהליך הבנייה ולהפוך אותו לאתר מוביל ברשת.

לצורך בחירתכם בחברת אינטרנט מובילה בתחומה מומלץ להתייחס בשלב הבחירה למספר קריטריונים מקצועיים מרכזיים כגון:

  • ניסיון מקצועי– בחרו בחברות אינטרנט בעלות ניסיון רב בתהליכי תכנון והקמה של אתרים הזהים לאתר אותו אתם מעוניינים להרים לאוויר. 

 

  • היקף שירותים – חברות אינטרנט המתמחות בהליכי בניית אתרים לעסקים, מאפשרות לכם ליהנות ממגוון רחב של שירותים כגון: אפיון אתרים, מחקר ופיתוח, עיצוב, הטמעת פיצ'רים, אופטימיזציה לצרכי קידום, התאמה רספונסיבית של האתר לכל אמצעי הגלישה האפשריים וכדומה.  

 

  • מערכות ניהול – בדקו האם הליך בניית האתר משלב בתוכו הקמת מערכת ניהול המיועדת לצרכי ניהול פעולות דינאמיות של האתר. מערכות הניהול המודרניות מאפשר לבעלי האתר לבצע מגוון רחב של שינויים בתוכן האתר מבלי להידרש לאנשי מקצוע לצורך כך.  

 

  • תיק עבודות – עיינו היטב בעבודות אותן ביצעה החברה בתקופה האחרונה והתרשמו מיכולותיה המקצועיות והקריאטיביות כאחד בכל הנוגע לתפעול ונראות האתר ולנוחות השימוש בו. 

 

  • המלצות אישיות– אל תהססו ליצור קשר עם לקוחות החברה בעבר ולברר מולם את שביעות רצונם מהשירות אותו הם קיבלו לאורך כל הדרך. 

כפי שציינו לעיל, מומלץ לבחור בחברות אינטרנט שיודעות גם לבנות אתרים לעסקים וגם לקדם את האתר לאחר מכן. אנחנו בחברת eMojo, מאפשרים לכם ליהנות מפתרון רחב היקף בכל הנוגע לזירה האינטרנטית, החל מפתרונות בנייה ועיצוב של אתרים שיודעים לעשות את העבודה ועד להליכי קידום מקצועיים באמצעות פתרונות שונים בתחום השיווק באינטרנט. 

 

website Building

נשמע טוב!

מה עכשיו?

אנחנו ב – eMojo נשמח ללוות אתכם משלב הרעיון והצורך ועד לרגע בו האתר החדש שלכם יתנוסס בגאווה ברשת.

הלקוחות שלנו נהנים מתמיכה בלתי פוסקת גם במהלך בניית האתר וגם לאחר שהוא עולה לאויר, בעיקר כי אנחנו פשוט אוהבים את מה שאנחנו עושים.

בנוסף, היות ואנחנו סוכנות דיגיטל שמספקת מגוון פתרונות שיווק דיגיטלי באינטרנט, כל אתר שאנו בונים נבנה בצורה אופטימלית לקידום בגוגל לאחר מכן.

מהי הפלטפורמה המומלצת לבניית אתר
כיום יש מגוון רחב של אפשרויות לבחירת הפלטפורמה המומלצת ביותר לבניית אתר, החל מהקמת אתר פשוט דרך WIX ועד הקמת ממשק שתפור למידות המיוחדות של כל עסק. ראשית כל בחירה שכזו צריכה להתקבל על סמך אפיון האתר והצורך בו, ישנן פלטפורמות אשר דרכן יהיה נוח יותר לבנות אתר תדמית וכאלה שדווקא עדיף לתכנת דרכן אתר סחר. השוני בין הפלטפורמות הוא נרחב וקצרה היריעה בשביל לפרט את כל ההבדלים. במידה ואין תכונות מיוחדות לאתר, ממומלץ כיום לבנות אתר ב-WordPress, אשר מספק נוחות ניהול, תשתית טובה לקידום, מבנה נכון לטובת קידום ובדרך כלל גם שומר על הכיס יחסית לפלטפורמות אחרות.
מה ההבדל בין אתר סחר לאתר תדמית
השוני בין שני סוגי האתרים נובע במטרתם. באתר סחר המטרה היא למכור מוצרים בתוך האתר ובאתר תדמית המטרה היא בדרך כלל להציג את המותג ו\או לייצר לידים. ישנה גם אפשרות לשלב בין שתי המטרות, אך דבר זה ידרוש אפיון שיווקי מעמיק. ישנם גם הבדלים בתוך כל קטגורייה שכזו. אתר סחר לדוגמא יכול להכיל רק חמישה מוצרים או לחילופין 5000 מוצרים, כשגם מחירי המוצרים השונים יהוו סעיף משמעותי בתהליך האפיון. חשוב לזכור, כשבונים אתר חשוב לזכור תמיד את מטרתו ולאפיין ולעצב אותו על סמך המטרות האלה. אתר שלא יישרת את המטרות לשמן הוא נוצר, יהיה פיסת נדל"ן דיגיטלית מבוזבזת.
מה השלבים לבניית אתר
בניית אתר בדרך כלל מתחלקת לשלושה שלבים מרכזיים: אפיון, עיצוב ותכנות. בשלב האפיון ישנה חשיבות לאפיין מספר נקודות קריטיות כגון: מטרת האתר, התנהגות הגולשים בתוך האתר, פונצקיות מיוחדות באתר שאותן נרצה להרכיב, אזורים באתר וכו'. לאחר מכן, בשלב העיצוב, מעצבים את כלל עמודי האתר על פי האפיון שנבנה. יש לזכור שלא תמיד מה שנראה "יפה" הוא עדיף. חוויית המשתמש והאפקטיוביות של האתר הן שני הפקטורים המשמעותיים ביותר. השלב האחרון הוא שלב התכנות בו מתכנתים את כלל עמודי האתר ועושים בדיקות QA לאיתר באגים ותקלות. לאחר סיום כל השלבים, האתר מוכן לעלות לאוויר.
יתרונות פלטפורמת וורדפרס לבניית האתר שלך
השוק היום מוצף במגוון בחירות לפלטפורמות לבניית אתרים, אחד הפופולאריות מבניהם היא Wordpress. הסיבות העיקריות לפופולריות היא העובדה שמדובר במערכת שמאפשרת לבנות אתר עם התאמה מלאה לצרכים של כל מותג, בלי חובה להתבסס על תבניות מוכנות מראש. כמו כן, ממשק הניהול של וורדפרס ידוע כממשק נוח למשתמש אשר מאפשר שליטה בכל אזורי האתר מבלי להיות איש טכני. יתרון נוסף הוא היכולות לקדם את האתר. הקמה נכונה של אתר בוורדפרס תאפשר קידום אורגני וחיבור לכל פלטפורמות קידום ממומן, בניגוד לפלטפורמות אחרות שלעיתים דווקא פוגעות בקידום האתר בשל הגדרות לא נכונות ואי יכולות תמרון בתכנות האתר.
מה ההבדל בין עמוד נחיתה לאתר
השוק היום מוצף במגוון בחירות לפלטפורמות לבניית אתרים, אחד הפופולאריות מבניהם היא Wordpress. הסיבות העיקריות לפופולריות היא העובדה שמדובר במערכת שמאפשרת לבנות אתר עם התאמה מלאה לצרכים של כל מותג, בלי חובה להתבסס על תבניות מוכנות מראש. כמו כן, ממשק הניהול של וורדפרס ידוע כממשק נוח למשתמש אשר מאפשר שליטה בכל אזורי האתר מבלי להיות איש טכני. יתרון נוסף הוא היכולות לקדם את האתר. הקמה נכונה של אתר בוורדפרס תאפשר קידום אורגני וחיבור לכל פלטפורמות קידום ממומן, בניגוד לפלטפורמות אחרות שלעיתים דווקא פוגעות בקידום האתר בשל הגדרות לא נכונות ואי יכולות תמרון בתכנות האתר.
מה ההבדל בין עמוד נחיתה לאתר
עמוד נחיתה הוא עמוד אחד ויחיד בניגוד לאתר שכולל מגוון רחב ושונה של עמודים. עמוד נחיתה מוקם בדרך כלל עבור קמפיינים ממומנים או לחילופין עבור עסקים קטנים בלי סיבה להמון תוכן בתוך האתר שלהם. הסיבה לכך שצריך עמוד נחיתה בנוסף לאתר נובעת מכמות האופציות שיש למשתמש להסתכל בהן בתוך האתר ולעומת זאת בדף נחיתה, אליו בדרך כלל מגיעים מקידום ממומן כלשהו, מטרתנו היא למקד את המשתמש המגיע אליו רק למידע אותו אנו רוצים להראות בשביל להגדיל את סיכוי ההמרה. אם נפעל נכון, נוכל להגדיל את יעילות הקידום הממומן. כמובן שמרבית המשתמשים רוצים לעבור על יותר מידע בנוגע למותג אשר בדרך כלל איננו ניתן להצגה במלואו בדף נחיתה, על כן אתר טוב למותג אינו בר תחליף.
מה צריך בשביל לבנות אתר
כשמחליטים על הקמת אתר או חידושו, ראשית צריך להבין את הסיבות והמטרות לשמן האתר קיים. כמו כן, מומלץ בחום לערב גורם שיווקי בתוך התהליך בשביל ללוות את ההליך כדי לוודא שהאפקטיביות השיווקית של האתר הינה מקסימלית. לאחר שעברנו את כל השלבים הכוללים אפיון, עיצוב ותכנות, נזדקק לדומיין לאתר אשר יהווה את הכתובת של האתר. כמו כן, כל אתר צריך להתאחסן בשירות מיועד. שירות האחסון יהיה בעצם הבית שבו יישב האתר. ברגע שכל אלה קיימים ופעילים, נותר רק להרים את האתר לאוויר ולדאוג לקדם אותו.
כיצד מתאימים אתר למובייל
ישנה חשיבות עצומה כיום בהתאמת כל אתר למובייל זאת בשל העובדה שכ-55% מהכניסות לכלל האתרים בעולם מתבצע מהמכשיר הסלולרי. שתי הצורות העיקריות להתנהלות בעניין הזה הינן בניית גירסה נפרדת למובייל ובניית אתר רספונסיבי. אם בוחרים לבנות אתר מובייל נפרד ישנו צורך לעצב את הגירסה ולתכנת אותה בנפרד גם כן. אומנם מדובר בהליך שאמור להיות מועיל מאוד, אך יש לקחת בחשבון שהוא גם מעלה את עלויות הקמת האתר. אתר רספונסיבי מאידך הינו אתר שנבנה בצורה כזו שבה האתר "מתאים" את עצמו בהקטנת הרזולוציה, לדוגמא בזמן כניסה לאתר ממכשיר סלולרי, וכך בעצם האתר שומר על חוויית משתמש טובה גם במובייל. שני הדרכים הינן דרכים טובים אשר מספקות פתרון טוב ובחירה בניהן תלוייה בתקציב המוקצב.
תחזוקת אתר
כמו הרבה מוצרים בעולם, גם אתר זקוק לתחזוקה שוטפת. אומנם בדרך כלל האתר יעבוד כפי שהוא הוגדר ותוכנת, אך יש לא מעט תקלות ו/או באגים שעשויים לצוץ בשל מגוון נושאים, על כן חשוב שתהיה כתובת לפנות אליה במידה ויש תקלה. יש לזכור גם את החשיבות של עידכונים שונים בתוך האתר כגון עדכון תוספים שיש לבצע אחת לתקופה. כמובן שיש צורך בעדכון תוכן שוטף באתר כדי שיישאר רלוונטי לגולשים בו. אתר שאיננו מתעדכן הוא אתר שיהיה קשה עד בלתי אפשרי להוציא ממנו תועלת וזאת מכיוון שהגולשים בו לא יראו את הרלוונטיות שבו.
מדידת פעילות באתר
אם יש יתרון אחד גדול בכל הנוגע לאתרים בניגוד לאפיקי שיווק ותדמית אחרים, היא יכולת המדידה של כמעט כל פעולה באתר. מה שזה אומר בעצם היא שיש לנו, כבעלים של אתר, את האפשרות לדעת אילו פעולות מבוצעות על ידי כל משתמש באתר, לפלח אותן לפי מקורות הגעה (קידום ממומן, קידום אורגני וכו') ועל ידי כך לקבל החלטות בכל הנוגע לשיווק המותג. לדוגמא, באתר סחר, נוכל לדעת שישנו מוצר מסויים אשר מגיעים אליו הרבה גולשים אך רק אחוז מאוד נמוך מהם רוכשים את המוצר, מה שייתן לנו את התובנה שיישנה דרישה לסוג המוצר אך המפרט או תמחור המוצר מהווים מכשול.

שאלות נפוצות