שיווק באינטרנט 5 טיפים לאסטרטגיה שיווקית בשנה החדשה

שנה טובה והאסטרטגיה חדשה

תקופת החגים מאפשרת לנו לקחת פסק זמן נפלא ממשימות העסק השוטפות על מנת להתכונן ולתכנן את האסטרטגיה העסקית שלנו לשנה החדשה. למרות התוכניות והדברים שאנחנו מחליטים לעשות השנה, בכל אופן, לא כולם יוצאים אל הפועל. לכן, הכנו רשימה של מספר דברים שיוכלו לעזור לכם לשפר את האסטרטגיה השיווקית שלכם לשנה הקרובה, ואולי [...] קרא עוד

מהו מיתוג ולמה אתם צריכים חברה שתטפל בזה ?

מהו מיתוג ולמה אתם צריכים חברה שתטפל בזה ?

אם קיבלתם את ההחלטה להקים עסק סביר להניח שהשכלתם להבין את החשיבות הרבה של מיתוג העסק, תהליך שכולל: בחירת שם מדויק, בניית אתר מעוצב שמכיל מידע על העסק, תכנים מעניינים, סרטונים, תמונות, דרכים ליצירת קשר שבין היתר מאפשרות קבלת מענה מהיר ובלוג מעודכן.

כמו כן, כולל המיתוג הקמת [...] קרא עוד

סוכנות פרסום – לא מה שדמיינת

סוכנות פרסום – לא מה שדמיינת

במאמר הבא, ננסה להבין ולהסביר ארבע טעויות נפוצות של בעלי עסקים על סוכנות פרסום. בנוסף, נתמקד בשירותים הבסיסיים שכל חברת פרסום צריכה להציע לכם, ולאיזה סוג עסק זה הכי מתאים.

לפני הכל, מהי סוכנות פרסום?

חברות פרסום באינטרנט מאפשרות לבעלי עסקים לייצר נוכחות ברשתות החברתיות, במנועי החיפוש ובכלל – להיות במודעות [...] קרא עוד

קידום ממומן – האם זה מתאים לכם ולעסק שלכם ?

קידום ממומן- האם זה מתאים לכם ולעסק שלכם ? למעשה ניתן לפצל את השאלה הזו ל-3 שאלות:

1. האם אתם בעלי עסקים שמעוניינים לפרסם בדיגיטל?

בעבר היה ניתן לבחור ולהחליט שאין צורך בפרסום במדיה הדיגטלית, אבל בשנים האחרונות בעלי עסקים מבינים שמי שלא מפתח נוכחות דיגטלית, בעצם לא קיים מבחינת הצרכנים הפוטנציאלים.

2. [...] קרא עוד

משרד פרסום דיגיטלי

משרד פרסום דיגיטלי

היה משהו לפני משרד פרסום דיגיטלי ?

לאנשים שנולדו לפני שנות ה- 2000 נראית הופעת משרדי פרסום הדיגיטלים כחלק בלתי נפרד מהחיים שכן המדיה הדיגיטלית שהתפתחה באופן מסחרר במהלך 20 השנים האחרונות לא משאירה מקום לדמיין כיצד התנהלו הפרסומות לפני כן – בעידן בו היו שליטי הפרסום שלטי החוצות, הפרסומות בטלוויזיה, הפרסומות ברדיו, הפליירים, המגאזינים [...] קרא עוד

מחפשים משרד דיגיטל ? למה כדאי לכם לבחור ב eMojo ?

מחפשים משרד דיגיטל ? למה כדאי לכם לבחור ב eMojo ? מה הקשר בין משרד שיווק דיגיטלי, ארנב וצב .

 

*אין לכם כוח לקרוא את הפסקה הבאה תקפצו מיד לאמ;לק התשובה נמצאת שם

נתחיל מהמשל. הארנב והצב התחרו זה בזה בריצה. הארנב שמהיר מטבעו הניח שלצב אין סיכוי להגיע לקו הסיום לפניו ולכן הרשה לעצמו [...] קרא עוד

פרסום בגוגל – פרסום במנוע החיפוש ששולט בהכל

פרסום בגוגל – פרסום במנוע החיפוש ששולט בהכל

תחשבו רגע על הלקוחות שלכם, מה המסע שהם עוברים ?

מעניין נכון? בדרך כלל השלב השני הוא להיכנס לאינטרנט ולגגל את השאלה שלהם.

אבל עם יד על הלב – כמה מכם פותחים את הבוקר עם גוגל? ממש פוקחים את העיניים ומחפשים טכנאי מזגנים בבהילות משום שהמזגן שבק חיים במהלך הלילה?

אם [...] קרא עוד

דרכים יצירתיות לבניית קישורים חיצוניים

דרכים יצירתיות לבניית קישורים חיצוניים

שיווק באינטרנט נחשב לאחת הדרכים הטובות ביותר לשווק מוצר, חברה או בית עסק, בין היתר בזכות האפשרויות הרבות שהאינטרנט טומן בחובו. הרשתות החברתיות, אתרי שיתוף התמונות והווידאו, הבלוגים וכל כמויות המידע שקיימות באינטרנט מאפשרות להשתמש בו לצורכי פרסום, ואף לעשות שימוש מושכל בדרכי השיווק הרשמיות שעולם זה מציע. אחת הדרכים לעשות [...] קרא עוד

טיפים לפרסום בפייסבוק

טיפים לפרסום בפייסבוק למתחילים ולמתקדמים

שיווק באינטרנט הפך להיות מרכיב חובה משמעותי בכל קמפיין פרסום של חברה או עסק, במיוחד כאשר מדובר במוצרים חדשים או בעסקים קטנים ובינוניים. השיווק באינטרנט מעניק הרבה מאוד אפשרויות שלא היו זמינות קודם בעולם הפרסום כמו הגדלת קהל היעד, תגובה בזמן אמת לקמפיין ועוד. במיוחד נכון הדבר כאשר מדובר בקמפיין שיווק [...] קרא עוד

פרסום באינטרנט

פרסום באינטרנט

אפשרויות הפרסום באינטרנט הן אינסופיות ומתחדשות כל הזמן, אך עם זאת קיימות אפשרויות פרסום בסיסיות ונפוצות והן הפרסום ב-Google, בפייסבוק וביתר הרשתות החברתיות, ברשימות התפוצה ובאמצעות תכניות השותפים. אמצעים אלה הם כמעט חובה בכל קמפיין פרסום ויש להשקיע בהם את מרב המשאבים.

פרסום אורגני וממומן ב-Google

כאמור, אפשרויות הפרסום באינטרנט הן רבות, אבל העיקרית שבהן היא [...] קרא עוד

פרסום בפייסבוק- הם כל כך מוכרים שאתם לא צריכים את כל הלוגו בשביל לזהות אותם

פרסום בפייסבוק 

הפרסום בפייסבוק נחשב לאחד מערוצי השיווק המשתלמים ביותר לעסקים ולאנשי ציבור, ומאפשר להם חשיפה משמעותית מול קהל רחב. קמפיין בפייסבוק הוא מאתגר ומורכב ממגוון רחב של תחומים שיש ללמוד ולהבין לעומק, כמו את הרשת החברתית עצמה. על כן, חשוב מאוד לפנות לאנשי מקצוע שמבינים בפרסום בפייסבוק ובכך להגדיל את הפוטנציאל הכרוך בפרסום זה.

למעשה, הפרסום [...] קרא עוד

שיווק באינטרנט

שיווק באינטרנט

ערוצי השיווק והפרסום היו מאז ומתמיד אחד האלמנטים החשובים ביותר בהצלחה של כל חברה או בית עסק, במיוחד כאשר מדובר בעסקים קטנים ובינוניים המעוניינים בתנופת גדילה לאורך זמן. השיווק והפרסום הם אמצעים הכרחיים להתפתחות של עסק מפני שהם מאפשרים הגדלה של קהל היעד, חשיפה של השירות או המוצר שהחברה מציעה למגוון רחב של לקוחות [...] קרא עוד

מהי סוכנות דיגיטל ואיך בוחרים את הנכונה לך

מהי סוכנות דיגיטל?

אם אתה בעל עסק, בוודאי שמעת את המונח “סוכנות דיגיטל” לא פעם. אנחנו יכולים להניח כי לא ממש הבנת את המשמעות שלו, ואיך סוכנות דיגיטל יכולה להשפיע על העסק שלך לטובה. במאמר הזה נסביר לך מהי סוכנות דיגיטל, למה באמת צריך אותה ולמה לבחור בה ולא באחד ממשרדי הפרסום הגדולים. 2 דקות [...] קרא עוד

רימרקטינג מ-א’ ועד ת’

רימרקטינג מ-א’ ועד ת’

רוב העסקים מקיימים כיום פעילות עסקית דרך האינטרנט, בצורה זו או אחרת. המרחב האינטרנטי הוא אדיר מימדים, וכל עסק אינו יותר מפסיק קטן בכל העושר של האפשרויות וההצעות הקיימות ברשת. כבעל עסק, עליך להשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותך כדי למשוך לקוחות חדשים, על מנת שהעסק יוכל להמשיך לשגשג ולצמוח. רימרקטינג הוא אחד [...] קרא עוד

מה זה מדידת המרות ואיך משפרים אותן?

מדידת המרות בגוגל אדוורדס

גוגל מאפשרת לכל בעל עסק ומפרסם לעקוב אחר ביצועי קמפיינים ואפקטיביות מודעות הפרסום באמצעות כלי מדידת ההמרות. הכלי פשוט לתפעול, אם כי קיימות אופציות שדורשות ידע ויכולת לשנות את הקוד באתר שלך, או ליתר דיוק, להוסיף קוד של גוגל אדוורדס שיאפשר את המעקב אחר ההמרות. גם אם לא תוכל לבצע את [...] קרא עוד

המדריך על מתכנן מילות המפתח (Keyword Planner) של גוגל

המדריך על מתכנן מילות המפתח (keyword Planner) של גוגל

כל בעל עסק המפרסם באינטרנט נזקק לשירותי קידום אתרים, וכן למעקב אחר האפקטיביות של אמצעי הפרסום השונים בהם הוא משתמש. משרדי שיווק דיגיטלי ופרסום עושים זאת עבור עסקים גדולים, אולם היום אתה יכול לעשות זאת בעצמך.

גוגל אדוורדס מאפשר לכל אחד לבצע פעולות שיווק בסיסיות בכוחות עצמו, [...] קרא עוד

איך קישורים חיצוניים השפיעו על דירוג מנועי החיפוש לאורך ההיסטוריה

השפעת קישורים חיצוניים על מנועי החיפוש לאורך ההיסטוריה

שימוש בקישורים כדרך למדוד את חשיבות האתר אל מול אתרים אחרים היא אחד המדדים לפיהם גוגל מחליט איזה אתר צריך להופיע בראש תוצאות החיפוש. הקונספט הפך לפופולרי לראשונה ע”י גוגל, שיישמה את אלגוריתם ה- PageRank שלה (אחרים הספיקו לכתוב תאורטית לפני כן על שימוש בקישורים כגורם דירוג, אבל [...] קרא עוד

עלות פרסום בגוגל ומחירי קליקים

עלות פרסום בגוגל ומחירי קליקים

היוש, הפעם נדבר על עלות פרסום ממומן בגוגל ואיך זה בעצם עובד. אצלנו באימוג’ו אנחנו מקדמים כל מיני סוגים של עסקים בפרסום ממומן בגוגל, ועלות הפרסום תלויה בסוג התעשייה אליה שייך העסק ובסוג קהל היעד אליו מיועד הפרסום.

אז קודם כל ננסה לענות על השאלה “כמה אני יכול לצפות לשלם לפי [...] קרא עוד

איך לשפר את מהירות האתר בעשרות אחוזים?

איך לשפר את מהירות האתר בעשרות אחוזים?

בעולם המודרני בו עיקר הפעילות העסקית עברה לרשת האינטרנט קמים אתרים שונים ומגוונים אשר תפקידם, לייצג את העסק על הצד הטוב ביותר. כשזו המציאות, הרי שחשוב שהאתר יהיה מעוצב בצורה נכונה, יציע את כל המידע הנחוץ ולא פחות חשוב – שהאתר יהיה כמה שיותר יציב ומהיר. גולשים אשר [...] קרא עוד

פרסום בגוגל – איך כמה ולמה?

פרסום בגוגל – איך כמה ולמה?

אם אתם מחפשים אסטרטגיות שיווק לעסק שלכם, כנראה שכבר הספקתם לשקול את האפשרות של פרסום בגוגל. מנוע החיפוש הגדול בעולם הפך לאחת מדרכי הפרסום החזקות והמשמעותיות ביותר בעולם השיווק, וניתן להשתמש בו לכל עסק.

היתרונות של גוגל כוללים, בין היתר, הצגת מודעות ממונות בצורה ממוקדת לצרכנים שמחפשים את אותם מוצרים, [...] קרא עוד

18 גורמים מאומתים לדרוגים של גוגל

18 גורמים מאומתים לדרוגים של גוגל

עבור אתרים ועסקים רבים, מנוע החיפוש של גוגל ממשיך לספק יותר טראפיק לאתר שלהם מאשר כל ערוץ אחר: יותר מבקרים אורגניים מפרסום בגוגל (ממומן), מרשתות חברתיות ואפילו טראפיק ישיר.

לכן כדאי מאוד להיות מעודכנים במה עובד, מה לא עובד, מה גוגל אמרה ואיך להימנע מעונשים.

מאמר זה יבחן את גורמי הדירוג המאומתים [...] קרא עוד

הנגשת אתרים

הנגשת אתרים

ככל שרשת האינטרנט הופכת לכיכר העיר והולכת ומתחברת לכל רבדי חיינו, יש לכך השפעות גדלות והולכות על העסקים שפועלים באינטרנט, שצריכים להתאים את עצמם לנורמות שמוחלות על עסקי “אוף ליין” שקיימים מחוץ לאינטרנט.

למשל, בתי עסק וגופים ממשלתיים מחויבים כיום להנגיש את עצמם גם לאנשי בעלי מוגבלויות – עם רמפות, שירותים, [...] קרא עוד

האם נגזר על התוכן להתחלק בכתר?

האם נגזר על התוכן להתחלק בכתר?

גם אם אתם קשורים לשיווק דיגיטלי רק בצורה רופפת מאוד, בטוח שמעתם את הביטוי “התוכן הוא המלך” או באנגלית

“Content is King”. רק כדי להבהיר מראש, אין שום ספק שתוכן הוא חלק חשוב מאוד מכל אסטרטגיית שיווק דיגיטלית. באותו זמן, יש כל כך הרבה יותר מרק תוכן כשמדברים על שיווק [...] קרא עוד

טיפים לעיצוב האתר

עיצוב האתר – טיפים חשובים

מכיוון שיש לאתר אינטרנט רק כמה שניות בודדות כדי לשכנע את המבקרים להישאר, החשיבות של עיצוב האתר היא מכרעת. אתר שלא נראה טוב יבריח את המבקרים לזרועות של האתרים של המתחרים.

אם יש לכם אתר אינטרנט או אם אתם רוצים לבנות אתר, כדאי מאוד שתעברו על הטיפים הבאים, ותיישמו.

  1. דאגו שיהיה לכם [...] קרא עוד

המדריך המלא לשיווק אוטומאטי במיילים (Marketing Automation)

המדריך המלא לשיווק אוטומאטי במיילים

אם אתה איש שיווק, בטח שמעת על אוטומציית שיווק במיילים.

אוטומציית שיווק במיילים היא חלק חשוב מבניית תמהיל השיווק המקוון של כל עסק שישי לו נוכחות באינטרנט. במאמר זה אנסה לעבור על כמה נקודות חשובות:

  1. כיצד אוטומציית מיילים פועלת?
  2. איזה סוג של אירועים יכולים לגרום לאוטומציה?
  3. המונחים העיקריים שצריך להכיר ללפני שמתחילים
  4. כלים לאוטומציית שיווק במיילים
כיצד [...] קרא עוד

חמשת הטעויות הנפוצות בבניית אתרי מסחר אלקטרוני (eCommerce)

בניית אתרי מסחר אלקטרוני (eCommerce) – מאילו טעויות קל להמנע?

אחרי דיון ארוך בתוך הצוות של אימוג’ו שיווק דיגיטלי, שעובד באופן שוטף עם עשרות אתרי מסחר אלקטרוני (eCommerce) הוחלט פה אחד שיש חמש טעויות מרכזיות שבעלי עסקים עושים כשהם פותחים אתר מסחר אלקטרוני. אז… החלטנו לכתוב על זה מאמר! לא רק שנספר כאן מהן אותן טעויות, [...] קרא עוד

למה העסק שלך צריך להיות גם באינסטגרם

למה העסק שלך צריך להיות באינסטגרם

לעתים קרובות אנחנו נתקלים בבעלי עסקים או סטארטאפים שלא שמעו על אינסטגרם או שחושבים שזו סתם עוד אפליקציה שהנוער של היום מעלה אליה תמונות.

זה פשוט לא נכון.

כיום Instagram היא אחת הפלטפורמות היעילות ביותר למשווקים ולבעלי עסקים בעולם הדיגיטלי.

חמשת הסיבות העיקריות למה כל אדם שמעוניין לשווק שירות או מוצר צריך [...] קרא עוד

קידום אתרים אורגני – 7 טיפים להצלחה מהירה

קידום אתרים אורגני – 7 טיפים להצלחה מהירה

קידום אתרים אורגני היא מלאכה מורכבת. יש כל כך הרבה דברים שצריך לעשות כדי להופיע סוף סוף בראש עמוד תוצאות החיפוש של גוגל (ושל מנועי חיפוש אחרים). צריך לוודא שהקוד שלך כתוב ללא רבב, שיש באתר הרבה תוכן ושעולה תוכן חדש כל הזמן, וכמובן לדאוג שיהיה לכם פרופיל [...] קרא עוד

מחקר מילות מפתח – איך מבצעים אותו בצורה נכונה?

איך מבצעים מחקר מילות מפתח בצורה נכונה?

אנחנו צריכים לבחור מילות מפתח מסוג זנב ארוך נישתיים אמר לי אחד העובדים במשרד השבוע. בהתחלה, חשבתי שהוא מדבר שטויות. עבודה במשרדי חברה לקידום אתרים היא אף פעם לא משימה פשוטה, שלא לדבר על כך שהמשימה הנצחית של לעורר עניין בקהל הגולשים כך שיקנה את מה שמנסים למכור לו קשה מספיק [...] קרא עוד

חברה לקידום אתרים – ארבעה טיפים לבחירה נכונה

חברה לקידום אתרים – ארבעה טיפים לבחירה נכונה

יש לך בעיה. אתה בעל עסק שצריך למצוא חברה לקידום אתרים שתוכל לדרג את האתר שלך גבוה ב- Google על מנת להתחיל לקבל כמות גדולה של לקוחות חדשים דרך האינטרנט.

עלית על רעיון מבריק וחיפשת “שיווק דיגיטלי” או כל ביטוי רלוונטי אחר ב-Google ועלו ברשימה מאות חברות פוטנציאליות. אתה מתחיל [...] קרא עוד

הנגשת אתרים – חשוב חשוב חשוב!!

שלוש סיבות מצויינות למה הנגשת אתרים חשובה

עבור מעצבי ובוני אתרים, נגישות ברשת היא סט הפעולות שגורמות לאתר להיות זמין לכלל האוכלוסיה, לרבות זו של בעלי המוגבלויות.הפיכת אתר או אפליקציית ווב לנגישה עבור כולם מעלה את כמות הגולשים (והלקוחות!) הפוטנציאלים שהאתר או האפליקציה יכולה למשוך אליה. הנגשת אתרים יכולה לגלם ערך כלכלי מוחשי עבור בעל [...] קרא עוד

איך הופכים פתיון-קליקים (Click Bait) למנוע צמיחה בלי לעצבן את הגולש

איך הופכים פתיון-קליקים (Click Bait) למנוע צמיחה בלי לעצבן את הגולש

“לא תצליחו לנחש בחיים מה חברת קידום אורגני מובילה החליטה לעשות…”

פתיונות-קליקים (Click Baits) נמצאים בכל מקום והגיע הזמן להשתמש בהם לטובתנו. אתם יודעים מה אומרים, אם אי אפשר לנצח אותם… מטרת המאמר הבא היא להבין מה הם ואיך הם יכולים לעזור למאמצי [...] קרא עוד

BOOST POST היא מלכודת התיירים של עולם הפרסום בפייסבוק

המלכודת של עולם הפרסום בפייסבוק – BOOST POST

אם אתם חדשים לנושא הפרסום בפייסבוק, כל האפשרויות השונות שמציעה פייסבוק לעסקים שמעוניינים לפרסם את עצמם על הפלטפורמה יכולות להיות מבלבלות. אנחנו מפרסמים בפייסבוק עבור עסקים כבר שנים, ואפילו אנחנו מוצאים את עצמנו עוצרים לשניה או שתיים כשצריך להחליט באיזו אופציית פרסום לבחור.

וודאי שמתם לב שפייסבוק משתמשים [...] קרא עוד

מה זה עמוד נחיתה ולמה הוא טוב?

אם קראתם את שאר המאמרים שלנו אתם יודעים שאנחנו אוהבים לענות על השאלות הקשות של עולם השיווק הדיגיטלי. כדי למצוא את השאלות שמחכות למענה אנחנו דואגים להתעדכן כל הזמן בהתחדשויות בתחום, אבל הפעם קפצנו למחלקת שירות הלקוחות של אימוג’ו שיווק דיגיטלי ופשוט שואלים “היי, מה השאלות שאתם נתקלים בהם הכי הרבה?” כך נולד המאמר הזה, [...] קרא עוד

על יתרונות השיווק הדיגיטלי – קחו את העסק שלכם לשלב הבא

על יתרונות שיווק הדיגיטלי – קחו את העסק שלכם לצעד הבא

האסטרטגיה שנקראת “שיווק דיגיטלי” מציעה למשתמשים בה מגוון כלים ומושגים אשר עוזרים לעסק ולמותג עצמו לתקשר עם הלקוחות בעידן הדיגיטלי. כדי לעשות זאת יש לבחון את כל ההיבטים הנוגעים לתחום, על כל האפשרויות הטמונות בו, בדרך לקדם ולשווק מוצרים ושירותים בצורה יעילה ומהירה שתתכתב [...] קרא עוד

ניהול מוניטין באינטרנט – איך עושים את זה נכון

ניהול מוניטין באינטרנט – איך עושים את זה נכון

מהו ניהול מוניטין באינטרנט? ומדוע כדאי לעשות זאת עם חברה מקצועית? נתקלתם באזכורים שליליים עליכם ברשת – מה עליכם לעשות?

רשת האינטרנט היא מקור מידע בלתי נדלה ויש לכך יתרונות רבים, אך מנגד אי אפשר להתעלם גם מהחסרונות. בהיעדר חקיקה בנושא, אין מניעה לאנשים להעלות לרשת מידע פוגעני [...] קרא עוד

כמה מילים על ניהול מוניטין

כמה מילים על ניהול מוניטין

בעבר, כאשר לא היו מכשירים כמו מחשבים, עיקר הפרסום נעשה על ידי המדיות הגדולות כמו הטלוויזיה והעיתונים. מעורבות של עסק בפרשיות מביכות או פליליות הייתה מסוקרת אולם השערורייה הייתה חולפת כעבור זמן מה. כיום לא רק שאופן הצגת המידע שונה בתכלית השינוי ממה שהיה נהוג בעבר אלא גם אופן שמירתו. דאז, שמירת [...] קרא עוד

בניית אתרים לעסקים כל הטיפים לבחירת החברה הנכונה

בניית אתרים לעסקים כל הטיפים לבחירת החברה הנכונה

עבור כל בעל עסק אשר רוצה להקנות לעצמו יתרון משמעותי בעולם תחרותי ודינאמי, כמו כולם העסקים, הרי שבניית אתרים לעסקים היא ממש פעולה מחויבת המציאות. עסקים הבונים אתר מקצועי, המספק חוויית משתמש מוצלחת וגם מקודם במנועי החיפוש השונים מגיעים לקהל יעד רחב יותר, צוברים לקוחות חדשים, שומרים [...] קרא עוד

שיווק דיגיטלי

שיווק דיגיטלי – אחת הדרכים לכבוש את הפסגה

עולם הצרכנות המודרני השתנה לאין שיעור בשנים האחרונות. כניסתה של טכנולוגיה דיגיטלית, שינתה את המפה מן הקצה אל הקצה ודרשה מהמשווקים לפנות אל שיטות שיווק הכוללות חשיבה מחוץ לקופסה ויצירתיות. בניגוד לעבר, כיום עומדות לרשותם של משווקים מכל הסוגים פלטפורמות רבות בהן הם יכולים לעשות שימוש. מלבד זאת, [...] קרא עוד