מדוע בעלי עסקים זקוקים לקידום אתרים אורגני

לפי מחקרים, אדם מבצע חיפוש בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים שלוש פעמים ביום בממוצע. לכן, זה לא מפתיע כי קידום אתרים אורגני (או בשמו המקצועי, קידום אורגני) נחשב לאחת הפעולות המשמעותיות ביותר לצורך קידום העסק או המוצר שלכם. הקידום נועד להגביר את החשיפה ולייצר את הדיאלוג ביניכם לבין קהל הלקוחות והמתעניינים.

גם אם עיצוב האתר שלכם קוצר מחמאות, כל עוד הוא לא מקודם בגוגל הוא מקביל לאחוזה יפיפיה באמצע היער. במילים פשוטות, אף אחד לא רואה אותו והעסק שלכם למעשה בלתי נראה באינטרנט. רוב הלקוחות הפוטנציאלים שלכם מקישים מילת חיפוש כלשהי במנע החיפוש של גוגל ולא טורחים לדפדף מעבר לעמוד הראשון, ולעיתים אפילו מעבר לחמשת התוצאות העליונות בעמוד הראשון ולכן מטרת קידום אתרים אורגני היא להעלות את האתר כמה שיותר קרוב לראש העמוד הראשון.

כאמור, אתר שאינו מקודם ימצא עצמו במחשכי העמוד העשירי (או החמישי, או השני, זה לא באמת משנה) של תוצאות החיפוש של גוגל והלקוחות שמעוניינים בשירות שאתם מציעים יגיעו דווקא למתחרים שאתרם כן מקודם.

מצד שני, אתרים שמופיעים בראש העמוד הראשון בגוגל מהווים צמיחה של מאות אחוזים בחודשים שלאחר ההתברגות בתוצאות הראשונות, הטלפון לא מפסיק לצלצל ותיבת המייל עולה על גדותיה.

חלק מהסיבה היא כמובן החשיפה הבלתי נתפסת שעסק מקבל במצב כזה, וסיבה נוספת היא כי מחקרים מראים שגולש ממוצע מקשר באופן ישיר בין הופעה בתוצאות העליונות של גוגל לאיכות העסק. פרמטרים כמו איכות השירות, רלוונטיות השירות ואמינות דורגו משמעותית גבוה יותר עבור עסקים שהופיעו במקומות הראשונים בגוגל עבור הגולש המתעניין.

מהן שלוש הרגליים עליהן עומד קידום אתרים אורגני?

תחום קידום האתרים נתפס כנושא מורכב ואפוף מסתורין. חלק מהסיבה נעוצה בכך שגוגל שומרת את הפרטים המדוייקים של אלגוריתם הדירוג שלה בסוד. מחקרים חיצוניים מיפו את רוב הפרמטרים ולכן על מנת לסייע ללקוחותינו להפיג את הערפל, ניתן לפרוט את הקידום האורגני לשלושה תהליכים מרכזיים:

אופטימיזציה

מכאן מתחילים את קידום האתר – מתכנתים עוברים על האתר שלכם ומבצעים מאחורי הקלעים שינויים בקוד כדי שהאתר יהיה בנוי נכון יותר, לפי הסטנדרט של אותו אלגוריתם שיקבע אם תופיעו בעמוד הראשון או השמיני. חלק מהדברים שיש לשים לב אליהם בעניין זה הם מהירות טעינת האתר, שימוש נכון בכתובות ובשמות העמודים, העדר קישורים שבורים, נוחות ניווט ועוד.

תוכן

לא סתם אמר ביל גייטס שבאינטרנט התוכן הוא המלך. התוכן הוא בעצם ליבו של הקידום – גם הטקסטים באתר שלכם וגם טקסטים באתרים אחרים המקושרים לאתר שלכם. מלבד יצירת תוכן איכותי, יש לוודא כי מילות המפתח המקודמות משולבות באותו תוכן במיקום ובמינון הרצוי. החוכמה היא לא לגרום לגוגל לחשוב שהמילה נשתלה שוב ושוב במאמר בכוונה לצרכי קידום, אלא לגרום למאמר להיות קריא ונעים באמצעות אותם ביטויים. eMojo יוצרת עבור לקוחותיה, בעזרת מערך של מומחי קידום ותוכן, מאמרים רלוונטים ואיכותיים מדי חודש שאותם אנו שותלים גם באתר המקודם וגם באתרים התומכים בו.

קישורים

ככל שלאתר המקודם יש יותר קישורים מאתרים שגוגל מחשיב כרלוונטים וסמכותיים בתחום המקודם, כך הוא יוצג גבוה יותר בתוצאות החיפוש. הקישורים חייבים להיות מאתרים שקשורים לנושא האתר המקודם, מתוכן שרלוונטי לביטוי החיפוש המקודם.

eMojo היא הבעלים של מאות אתרים סמכותיים, וכן משתפת פעולה עם אתרים רבים אחרים. לקוחותינו נהנים כחלק מפרויקט הקידום גישה לאותו מאגר קישורים פוטנציאלים אדיר שבסופו של דבר מזרז משמעותית את תהליך הקידום ואת הרגע בו אתר הלקוח מגיע ליעד הנכסף. אמנם תהליך בניית הקישורים הוא בבסיסו בעבודת נמלים טכנית, איך היא משתלמת בגדול בטווח הארוך.

 

אז מה צריך לעשות עכשיו?

קידום אתרים אורגני דומה יותר לריצת מרתון מאשר לריצת ספרינט. מדובר בתהליך שלוקח זמן כי האתר המקודם נמצא בתחרות עם כל שאר האתרים המקודמים בתחום שלו. לכן, בעל עסק שיקדם את העסק שלו היום יקצור את הפירות בעתיד הנראה לעין כתוצאה מחשיפה למאות ואפילו אלפי לקוחות שמחפשים כל חודש את השירות או המוצר.

בחירה ב – eMojo לקידום האתר שלכם, תביא לתוצאות מקסימליות במינימום זמן. לכם רק נשאר לעשות את מה שאתם בכל מקרה אוהבים לעשות – להגדיל את העסק שלכם!

כל מה שאתם צריכים לעשות עכשיו הוא ליצור איתנו קשר ונשמח לתת ייעוץ ללא כל עלות.