קידום אתרים אורגני בגוגל – SEO

מחפשים את השותף האידיאלי לקידום האתר? הגעתם למקום הנכון.
מעניין אתכם? מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

    או התקשרו ל- 03-7207605

    3 דברים עובדתיים שחשוב שתדעו על קידום אתרים

    ממוצע חיפוש גבוה
    אדם מחפש בגוגל 3 פעמים ביום בממוצע
    אתר מקודם נתפס כאיכותי
    מחקרים מראים שגולש ממוצע מקשר בין הופעה בתוצאות העליונות של גוגל לאיכות העסק
    צמיחה של מאות אחוזים
    אתרים שמופיעים בראש העמוד הראשון בגוגל נהנים מצמיחה עסקית של מאות אחוזים

    בקיצור, רק כדי שלא תגידו שלא אמרנו לכם – קידום אתרים אורגני בגוגל נחשב לאחת הפעולות המשמעותיות ביותר לצורך קידום העסק או המוצר שלכם!

    נתחיל ב…

    לפני שאנו מתחילים לצלול לטקסט שיסביר לכם מה זה בדיוק קידום אתרים אורגני בגוגל אז נעים מאוד, אנחנו eMojo ואנו נושמים SEO משנת 2008. בעמוד שלפניכם אנחנו מסבירים לכם לעומק את תחום הקידום האורגני. אבל, כמו בכל דבר – צריך ללמוד ללכת לפני שמתחילים לרוץ. תתחילו בלצפות בסרטון הבא (של מאט קאטס) המסביר איך מנוע החיפוש של גוגל עובד

    לאחר שהבנתם איך מנוע החיפוש של גוגל עובד, אתם בהחלט מוכנים להתחיל את מדריך קידום האתרים שלנו!
    על מנת לעשות לכם סדר, אלו הם תתי הפרקים שנדבר עליהם במאמר (ניתן ללחוץ על הפרק הרצוי כדי להגיע אליו):

    מה זה קידום אתרים אורגני בגוגל?

    קידום אתרים אורגני בגוגל הוא סט פעולות מגוון עם מטרה אחת: העלאת האתר לראש עמוד תוצאות החיפוש וכתוצאה מכך להביא את האתר לחשיפה מקסימלית בפני לקוחות פוטנציאליים. למרות שגוגל היא בהחלט חברה חכמה ויש לה אפילו מערכות בינה מלאכותית, היא עדיין זקוקה להכוונה אל עבר האתר הנכון – וכאן קידום בגוגל נכנס לפעולה. אז איך עושים את זה?

    • מכירים את האתר ולומדים את ההיסטוריה שלו
    • חוקרים לעומק מבינים מול מה אנחנו מתמודדים (וגם מול מי)
    • משפרים ומקדמים מתחילים במלאכת ההבראה ומתקנים בעיות טכניות באתר, לינקים שבורים, דפים דלי תוכן ועוד

    בשורה התחתונה: אנחנו מביאים את האתר למצב שהוא מוכן להיוולד מחדש, אך הפעם: עם קידום טוב הרבה יותר! לאחר מכן, מתחיל שלב ההבראה וזה אומר מעבר על כל האתר עצמו, שיפור כל הטעון שיפור:

    • לינקים שבורים
    • בעיות טכניות כאלו ואחרות בקוד האתר
    • הוספת תיאורים
    • הסרת עמודים לא רלוונטיים וכדומה
    • הסרת עמודים דלי תוכן

    הבאת האתר למצב שהוא מוכן להיוולד מחדש והפעם, מקודם יותר. תוכלו לקרוא במאמר הזה על מעל ל-200 גורמים לדירוג האתר בגוגל. לאחר שהאתר מוכן ובעלי האתר מוכנים אף הם, מתחילים לעבוד על הקידום עצמו; מבצעים אופטימיזציה באופן קבוע ובלתי פוסק, בונים מערך קישורים חיצוניים, מזינים תכנים איכותיים לאתר, מבצעים מעקב קבוע על כל הפן הטכני ותמיד חושבים צעד אחד קדימה. הקידום נועד להגביר את החשיפה ולייצר את הדיאלוג ביניכם לבין קהל הלקוחות והמתעניינים.

    מהם תפקידיה של
    חברת קידום אתרים?

    • מחקר מילות מפתח – חברת קידום אתרים מקצועית תבצע מחקר מילות מפתח
    • פגישה – תערוך פגישת תיאום ציפיות, תסביר מה עתיד לקרות ותענה על השאלה הכי בוערת: “מתי אני אראה תוצאות?!”
    • קדימה, לעבודה – לאחר שהאתר מוכן ובעלי האתר מוכנים אף הם, מתחילים לעבוד על הקידום עצמו:
    מבצעים אופטימיזציה באופן קבוע
    בונים מערך קישורים חיצוניים
    מזינים תכנים איכותיים לאתר
    מבצעים מעקב קבוע על הפן הטכני
    מתעדכנים בתוצאות החיפוש של עסקים מתחרים

    3 סיבות טובות
    להעדיף קידום אתרים אורגני בגוגל על פני ממומן

    • אמינות בעיני הגולשים – תוצאות אורגניות נחשבות לאמינות יותר בעיני הגולשים, זאת בניגוד למודעות ממומנות, עליהן מישהו שילם כדי שיופיעו והן לאו דווקא מה שהגולש מחפש.
    • גולשים לא אוהבים מודעות ממומנות – אם בעבר ראינו 3 מודעות בחלקו העליון על עמוד התוצאות, אחד המהלכים האחרונים של Google גרם להופעה של 4 מודעות. מהלך זה גרם ל”השנאה” של המודעות על ידי הגולשים, שבוחרים פשוט לדלג מעליהם.
    • משיג תוצאות – קידום אתרים אורגני בגוגל משיג תוצאות וגורם לאתר שלכם להופיע בראש תוצאות החיפוש, ממש מתחת למודעות הממומנות.

    התשובה הפשוטה והמהירה תהיה כי תוצאות אורגניות נחשבות לאמינות יותר בעיני הגולשים!

    למה אתם צריכים את זה?

    גם אם האתר שלכם קוצר מחמאות, כל עוד הוא לא מקודם בגוגל, הוא מקביל לאחוזה יפיפייה בלב יער שומם: מעוצב להפליא, אבל לא נראה בפני אף אחד.

    רוב הלקוחות הפוטנציאלים יקישו מילת חיפוש כלשהי במנוע החיפוש של חברת גוגל ולא יטרחו לדפדף מעבר לעמוד הראשון (ולעיתים אף לא מעבר לחמש התוצאות העליונות שבו).

    בסופו של דבר, אתר שאינו מקודם ימצא עצמו במחשכי העמוד העשירי (או החמישי, או השני, זה לא באמת משנה, אף אחד לא מגיע לשם) של תוצאות החיפוש והלקוחות שמעוניינים בשירות שאתם מציעים יגיעו דווקא למתחרים שהאתר שלהם כן מקודם.

    מצד שני, אתרים שמופיעים בראש העמוד הראשון בגוגל מהווים צמיחה של מאות אחוזים בחודשים שלאחר ההתברגות בתוצאות הראשונות, הטלפון לא מפסיק לצלצל ותיבת המייל עולה על גדותיה, זו תוצאה של ישירה של קידום אתרים בצורה נכונה.

    חלק מהסיבה היא כמובן החשיפה הבלתי נתפסת שעסק מקבל במצב כזה, וסיבה נוספת היא כי מחקרים מראים שגולש ממוצע מקשר באופן ישיר בין הופעה בתוצאות העליונות של Google לאיכות העסק.

    פרמטרים כמו איכות השירות, רלוונטיות השירות ואמינות דורגו משמעותית גבוה יותר עבור עסקים שהופיעו במקומות הראשונים בגוגל עבור הגולש המתעניין.

    מהם הפרמטרים
    החשובים ביותר עבור קידום אתרים אורגני?

    תחום קידום אתרים אורגני בגוגל נתפס כנושא מורכב ואפוף מסתורין. חלק מהסיבה נעוצה בכך שגוגל שומרת את הפרטים המדוייקים של אלגוריתם הדירוג שלה בסוד.
    מחקרים חיצוניים מיפו את רוב הפרמטרים ולכן כדי לסייע ללקוחותינו להפיג את הערפל, ניתן לפרוט את הקידום האורגני למספר תהליכים מרכזיים:

    מחקר מילות מפתח
    מחקר שוק ומתחרים
    אופטימיזציה
    תוכן
    קישורים
    וותק האתר
    תגיות מטא
    רשתות חברתיות
    חווית משתמש
    מחקר מילות מפתח

    תחום ה-SEO (קידום אתרים אורגני בגוגל) מבוסס ברובו על מילות המפתח בהם נעזרים הגולשים בעת פעולות החיפוש, ולכן, מחקר מילות מפתח הינו השלב המקדים (וההכרחי) אותו יש לבצע לקראת הליך קידום אתר אורגני בגוגל.

    מחקר מילות מפתח מאפשר לחברות הקידום לבסס את פעולות הקידום המיושמות על ידיהן בהתאם למילות המפתח הפופולאריות והרלוונטיות ביותר לתחום עיסוקו ופועלו של האתר המיועד לקידום, כאשר בחירה נכונה של מילות המפתח יכולה לסייע להליכי הקידום ואילו בחירה לא נכונה של מילות המפתח עלולה לסרבל ולעכב את תוצאות הקידום.

    את מילות המפתח הרלוונטיות והנכונות לצרכי הקידום מומלץ לשבץ בין היתר בשמות הקבצים עמוד האתר, כותרת עמוד האתר, בקישורים השונים המופיעים באתר, בתכני האתר, לצד תיאור תמונות המופיעות באתר ועוד.

    מחקר שוק מתחרים

    מחקר שוק ומתחרים נועד כדי לבחון את סביבת התחרות עימה אתם מתמודדים בתוצאות החיפוש של מנועי החיפוש וזאת מתוך מטרה לאפיין את פעולות הקידום השונות המיושמות על ידי המתחרים הישירים והעקיפים שלכם בכל מילת חיפוש וביטוי מפתח.

    ממצאי המחקר מסייעים לחברת הקידום לבסס עבורכם אסטרטגיה נכונה למהלכי הקידום ובכך לייעל ולשפר את תוצאות הקידום.

    כתבנו בשבילכם מאמר שמאגד 19 כלים מעולים למחקר מתחרים.

    אופטימיזציה

    כאן מתחילים את לקדם את האתר – מתכנתים עוברים על האתר שלכם ומבצעים מאחורי הקלעים שינויים בקוד כדי שהאתר יהיה בנוי נכון יותר, לפי הסטנדרט של אותו אלגוריתם שיקבע אם תופיעו בעמוד הראשון או השמיני.

    חלק מהדברים שיש לשים לב אליהם בעניין זה הם מהירות טעינת האתר, שימוש נכון בכתובות ובשמות העמודים, העדר קישורים שבורים, נוחות ניווט ועוד.
    ניתן לקרוא על השפעת חברת האיחסון על קידום האתר במאמר זה בהרחבה רבה.

    תוכן

    לא סתם אמר ביל גייטס שבאינטרנט התוכן הוא המלך. התוכן הוא בעצם ליבו של הקידום – גם הטקסטים באתר שלכם וגם טקסטים באתרים אחרים המקושרים לאתר שלכם. מלבד יצירת תוכן איכותי, יש לוודא כי מילות המפתח המקודמות משולבות באותו תוכן במיקום ובמינון הרצוי.

    החוכמה היא לא לגרום לגוגל לחשוב שהמילה נשתלה שוב ושוב במאמר בכוונה לצרכי קידום, אלא לגרום למאמר להיות קריא ונעים באמצעות אותם ביטויים.

    eMojo יוצרת עבור לקוחותיה, בעזרת מערך של מומחי SEO ועורכי תוכן, מאמרים רלוונטים ואיכותיים מדי חודש שאותם אנו שותלים גם באתר המקודם וגם באתרים התומכים בו.

    קישורים

    ככל שלאתר המקודם יש יותר קישורים מאתרים שגוגל מחשיב כרלוונטים וסמכותיים בתחום המקודם, כך הוא יוצג גבוה יותר בתוצאות החיפוש. הקישורים חייבים להיות מאתרים שקשורים לנושא האתר המקודם, מתוכן שרלוונטי לביטוי החיפוש המקודם.

    eMojo היא הבעלים של מאות אתרים סמכותיים, וכן משתפת פעולה עם אתרים רבים אחרים.

    לקוחותינו נהנים כחלק מפרויקט קידום אתר גישה לאותו מאגר קישורים פוטנציאלים ורלוונטי שבסופו של דבר מזרז משמעותית את תהליך הקידום ואת הרגע בו אתר הלקוח מגיע ליעד הנכסף.

    ניתן להעזר במדריך שלנו על הוספת ערכים לויקיפדיה ועל הדרך גם לקבל קישור ?

    מעבר לקישורים חיצוניים שמובילים לאתר אל תמעיטו בערכם של קישורים פנימיים, קישורים אלו עוזרים למשתמש להיחשף למידע נוסף באתר ולגוגל לסרוק עמודים אלה.

    אמנם תהליך בניית הקישורים הוא בבסיסו בעבודת נמלים טכנית, אך היא משתלמת בגדול בטווח הארוך.

    וותק האתר

    אתרים בעלי מוניטין זוכים באופן טבעי לכניסות מרובות ופעילות ענפה בין דפי האתר על ידי הגולשים ובכך הם מבססים את יכולות הקידום האורגני שלהן במנועי החיפוש.

    יצירת מוניטין (Reputation Management) חיובי לאתרים הינה פעולה הכרחית כיום בכל תהליך של קידום אתרים בגוגל והקידום הממומן כאחד.

    תגיות מטא

    תגיות מטא הן למעשה התגיות המתארות את נושא עמודי האתר וככל שהם מופיעים בצורה ברורה וידידותית יותר כך הם “נסרקים” בצורה האופטימלית ביותר על ידי הרובוטים של מנועי החיפוש. ברוב המקרים, מומלץ לשלב בתגיות המטא את אחת ממילות המפתח הרלוונטיות לתוכן העמוד המקודם.

    תגיות מטא קשורות באופן ישיר למבנה האתר (סדר העמודים והיררכיית העמודים) ולכן חשוב לבדוק היטב את ההגדרות אשר ניתנו לכל אחד מדפי האתר בזמן בנייתו ובמידת הצורך לשנות את שמות הקובץ.

    רשתות חברתיות

    אתרים הזוכים לפעילות מוגברת ברשתות החברתיות השונות דוגמת: פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם וכדומה, נהנים באופן טבעי מתנועה גבוהה ובכך מבססים את מעמדו של האתר כמוביל בתחומו ובדרך עקיפה הפעילות הדינמית ברשתות החברתיות מסייעת גם לצרכי קידום, מחזקת את הסמכות וכפועל יוצא את האתר.

    חווית משתמש

    ככל שהגולשים המבקרים באתריכם ישהו לפרקי זמן ממושכים יותר באתרכם, כך תוכלו להגדיל את יחס ההמרה ואף לבסס את מעמדו של האתר כמוביל בתחומו.

    הפקדה יתרה על עקרונות ה-UX (חווית המשתמש) תסייע גם לכם להשאיר לפרקי זמן ממושכים יותר את הגולשים בין דפי האתר.

    חשוב מאוד לבצע בדיקות A/B Testing ותמיד לעשות אופטימיזציה, ממליצים לקרוא וליישם את המדריך שכתבנו על google optimize.

    שימו לב– מחקרים בתחום הרגלי הגלישה מעידים על כך שכל גולש/ת מקדיש בממוצע בין 3 ל-7 שניות מרגע כניסתו לאתר ועד לרגע שבו הוא מקבל החלטה האם להמשיך בפעולות גלישה באתר או לנטוש אותו.

    חשיבה יצירתית בכל הנוגע לחוויית המשתמש שלכם תסייע גם לכם לגרום לקהל הגולשים להמשיך לבצע פעולות נוספות באתריכם ולהאריך את משך שהותם באתר.

    קישורים פנימיים

    קישורים בתוך האתר, משמשים לניווט נוח ויעיל של גולשים באתר. קישורים אלו נמצאים בתפריט, בפוטר (תפריט תחתון) בתמונות, גוף הטקסט ואלמנטים שונים הקיימים באתר.
    מעבר לנוחיות גולשים, קישורים פנימיים נכונים, משקפים למנוע החיפוש גם את ההיררכיה של האתר ומחלקים את כוח הקישורים של האתר בצורה הרצוייה.

    מבנה סילו (Silo)

    מבנה סילו זה למעשה דרך לסידור "תשתית אתר" על ידי קיבוץ מידע באותו נושא וחלוקתו לחלקים נפרדים בתוך האתר.
    למשל, אתר שמכיל תוכן הקשור ב4 נושאים שונים, יכיל גם 4 אזורים שונים בתוך האתר, כאשר בכל אחד מהאיזורים הללו ינוהלו התכנים הרלוונטיים, והתכנים האלו, ברמה התחתונה (סאב קטגוריה), לא יקשרו לתכנים ברמה תחתונה (סאב קטגוריה) אחרת.
    מבנה סילו מחולק ל2:
    סילו פיזי – מדובר במבנה שנוצר כתוצאה מהפרדת תכנים שונים באתר ברמת מבנה הURLs.
    סילו וירטואלי – מדובר במבנה שנוצר ע"י מבנה קישורים פנימיים באתר. הדבר בא ליידי ביטוי כאשר קישורים פנימיים מפנים רק אל נושאים הקשורים אחד לשני, כלומר אל נושאים השייכים לאותה רמה תחתונה.
    הרעיון במבנה סילו הוא ליצור היררכיית אתר בצורה הכי ברורה ורלוונטית שאפשר, לא לערבב בין נושאים שאינם קשורים אחד לשני ולא נמצאים באותה רמה תחתונה. הדבר יכול לבוא לידי ביטוי ב"פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך" הנמצאים מתחת או על יד כל מאמר באתר. במקרה זה חשוב שיוצעו רק פוסטים הקשורים לאותו נושא של הפוסט בו הם מוצגים, על מנת לשמור על מידת רלוונטיות גבוהה ככל הניתן.זאת רק דוגמא את לשימוש בסילו וירטואלי, אך הדבר יכול לבוא לידי ביטוי בהרבה מובנים שונים בתוך האתר.

    תג קנוניקל (Canonical)

    תג Canonical הינו גורם חשוב מאוד בקידום אתרים – הוא נועד למנוע בעיות שכפול תוכן ולשפר תקציבי זחילה. מדובר למעשה בתג HTML שממוקם ב Head של העמוד. מטרת הקנוניקל היא לאותת למנועי החיפוש ולסמן לה שיש גרסאת כתובת URL מועדפת, מבין כל אותן כתובות ה URL שנסרקות על ידי הזחלנים ומכילות תוכן משוכפל או דומה. כלומר, מדובר למעשה בת.ז של העמוד, כאשר ישנם מספר URLs שונים אך מכילים את אותו התוכן או תוכן זהה מאוד אנחנו נרצה לסמן באמצעות תג קנוניקל את הגרסא המועדפת ביותר שהיא זאת שנרצה שתוצג בתוצאות החיפוש. נהוג להשתמש בתג קנוניקל גם לטובת התייחסות עצמית (Self Referring) על מנת למנוע מצבים של בלבול מצד הזחלנים. כמו כן, חשוב להבין כי תג קנוניקל הינו בגדר המלצה בלבד והזחלנים יכולים לבחור האם להתייחס לגרסא שהגדרנו כהגרסא המועדפת או שאולי הם יעדיפו להציג בתוצאות החיפוש גרסא אחרת. בנוסף, חשוב שתדעו כי תג קנוניקל מעביר "כח" (Link Juice) בשונה מהגדרת תג No Index שאינו מעביר כלום.

    תקציב זחילה

    המושג Crawl budget מדבר על כמות "תשומת הלב" וההשקעה הכספית של מנוע החיפוש באתר שלכם – סריקת דפים, תוכן, מדיה וקוד אשר ישפיעו באופן ישיר על תדירות הסריקה והצגה של כל דפי האתר הרלוונטיים לכם. כאשר לא מתבצעת אופטימיזציה לתקציב הזחילה, מנועי החיפוש לא יזחלו ויסרקו את האתר בצורה יעילה ואף עלולים לא לזחול לדפים חשובים – דבר שבסופו של דבר יפגע במיקומים שלכם ובתנועה האורגנית.

    קידום אתר לוקאלי

    עם המעבר לגלישה באמצעות מכשירים ניידים, קידום לוקאלי הפך להיות רלוונטי מתמיד, למעשה קידום מקומי זהו אחד הצעדים החשובים ביותר עבור כל בעל עסק עם מיקום פיזי שרוצה להבטיח לעצמו לקוחות משלמים ולא סתם מבקרים באתר שרוצים מידע. גוגל בעצמם כבר הבינו את החשיבות הגדולה בקידום מקומי ולכן הוציאו את עדכון היונה (Pigeon) לא נרחיב על העדכון כאן, אבל בתמצית – מדובר בגוגל מפות שנכנס אל תוצאות החיפוש בשנים האחרונות ומציג לכם תוצאות רלוונטיות לשאילתות שחיפשתם בהתאם למיקום בו אתם נמצאים.
    תוצאות מבוססות מיקום נהיו מאוד רלוונטיות בשנים האחרונות במיוחד עבור גולשי מובייל שמחפשים לרכוש עכשיו שירות מסויים בקרבת המקום בו הם נמצאים. לכן קידום אתרים מקומי זה Win-Win לשני הצדדים – לגולשים שרוצים שירות בקרבתם ולמספקי השירות שמשיגים יותר לקוחות משלמים! על מנת להתחיל את דרככם בקידום מקומי, התחילו ברישום בית העסק אל גוגל העסק שלי ( Google My Business) וספקו כמה שיותר פרטים אודות העסק כגון: שם, כתובת, טלפון והשירותים שאתם מספקים.

    קידום אתרים מבוססים ג'אווה סקריפט (JS)

    כשמדובר באתרים המבוססים פריימוורקים של JS כגון React ,Angular ,node.js יש להפעיל חשיבה שונה לגמרי בכל הקשור ל SEO.
    בשונה מאתרי HTML אשר עדיין שולטים ברחבי האינטרנט ונסרקים ע"י הזחנלים של מנועי החיפוש בתדירות גבוהה, אתרים המבוססים JS דורשים מהזחלנים של מנועי החיפוש הרבה יותר מאמץ לסרוק אותם מאשר אתרי HTML רגילים, דבר אשר יכול לפגוע בתקציב הזחילה ואף בנראות עמודי האתר למנועי חיפוש. גוגל טענו בעצמם שלסרוק עמודים מבוססי JS (בשיטת רינדור צד לקוח) לוקח פי 20 יותר מאמץ מאשר לסרוק עמודים מבוססי HTML, מה שיכול להוביל לכך שהזחלנים לא יסרקו את כל עמודי האתר, יבואו לביקור לעיתים רחוקות יותר ואף הכי גרוע – לא יצליחו לראות את התוכן באותה צורה כפי שגולשים רואים. לכן בראש ובראשונה – כאשר ניגשים לטפל באתר המבוסס JS הדבר החשוב ביותר לבדוק הוא האם קיימת בעיית רינדור / תקציב זחילה. חשוב רק לציין, שאין זה אומר שאתרים המבוססי JS אינם מומלצים ל SEO, זאת ממש לא הכוונה. ישנם מספר דרכים לגרום לכך שמנועי החיפוש יצליחו לרנדר (לבנות ולראות) את עמודי האתר כמו שצריך ואף לבוא לביקור בתדירות גבוהה. JS הינה טכנולוגיה חדישה יותר מ HTML ומספקת חווית משתמש הרבה יותר מהירה וטובה. כמו כן, אם תרצו או לא – לשם העולם מתקדם בקצב מהיר מאוד, ראו למשל את: פייסבוק, נטפליקס, טוויטר, יוטיוב, איביי, אמאזון וכו'.. הגדולים כבר הבינו 😉 בקרוב יותר ויותר אתרים יעברו להתבסס על JS ובצדק! אל תשארו מאחור.

    זמן טעינה - מהירות אתר

    עם השנים, מהירות טעינת האתר תפסה תאוצה והפכה להיות פקטור דירוג משמעותי מאוד.
    עם המעבר לגלישה באמצעות מכשירים ניידים – אתרי אינטרנט חייבים להתאים עצמם למכשירים בעלי מסך,זיכרון ומעבד קטנים יותר מאשר מחשב ועדיין להיטען מהר כפי שאנו רגילים לגלוש במחשב.
    עמודים אשר לא יטענו מהר, יגרמו לחווית משתמש לא טובה. בממוצע, 47% מהגולשים לא יחכו למעלה מ2 שניות עד לטעינת עמוד אינטרנט ובמידה והוא לא יעלה הם יעזבו ולא יחזרו.
    כמו כן, סביר מאוד להניח שגוגל תתן יתרון לעמוד של אתר אחר על פני העמוד שלנו במידה והעמוד שלו נטען מהר יותר.
    לכן חשוב להבין שאנחנו נמצאים בעידן של מכשירים ניידים וחווית המשתמש חשובה יותר מהכל >> לכן השקיעו בשיפור מהירות זמן טעינת עמודי האתר שלכם.

    פעולות קידום אתר Off Site

    פעולות קידום אתר ברמת Off Site הן חשובות מאוד, לא פחות מאשר פעולות קידום ברמת On-Site.
    למעשה, מטרת פעולות הOff Site הן לגרום למנועי החיפוש ולגולשים להגיע אל העמודים המקודמים אצלכם באתר ממקורות נוספים ברחבי האינטרנט. מכירים את המשפט "אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה"? – כך גם בעולם האינטרנט. ככל שיותר אתרי אינטרנט איכותיים ורלוונטים לנושא יקשרו אל האתר שלכם, כך גם האתר שלכם יקבל דירוג גבוה יותר ממנועי החיפוש ויחשב לאיכותי יותר. וכמובן שגם להיפך..
    המטרה העיקרית בביצוע פעולות קידום Off-Site היא לבנות מערך קישורים חיצוני איכותי ולדאוג שהאתר שלכם יקבל כמה שיותר אזכורים (קישורים) מאתרים שונים ברחבי האינטרנט, הן לטובת העלאת הציון על ידי גוגל והן לטובת הגדלת הטראפיק לאתר.

    תחזוקת אתר

    פעולות אופטימיזציה הן חלק עיקרי בעולם ה SEO ואינן נפרדות מפעולות תחזוקת האתר. בין פעולות התחזוקה הרבות, עלינו לוודא כי המידע והתכנים המופיעים באתר הם נכונים ועדכניים ביותר לנושא, שאין בעיות חווית משתמש (UX) בתצוגת דסקטופ ומובייל, שקריאות קוד האתר תקין וכי אין עמודים או קישורים "שבורים האתר".

    מה המחיר של שירות
    קידום אתרים בגוגל?

    אחת השאלות הכי חשובות היא כמה יעלה לי קידום אתרים בגוגל וכל בעל עסק צריך לשאול זאת ולוודא, שאכן קידום האתר יעמוד בתקציב ואפשרי עבורו.

    הבעיה היא שזו השאלה הלא נכונה או יותר נכון לא השאלה המלאה.. השאלה הנכונה והמלאה תהייה: “כמה יעלה לי קידום האתר וכמה זה עתיד להכניס לי?”.

    קידום מזניק את האתר במעלה תוצאות החיפוש, מגביר חשיפה ועוזר לגיוס והרחבת מעגל הלקוחות.

    כל אתר זקוק לתוכנית קידום משלו ולכן כל מקרה הינו לגופו. צרו איתנו קשר עוד היום, ספרו לנו מעט על עצמכם, על הצרכים שלכם והיכן אתם רוצים לראות את עצמכם בעתיד הקרוב.

    אנחנו נכיר אתכם, נעבד וננתח את כל המידע ורק אז נוכל להעניק לכם הצעת מחיר מסודרת.

    כיצד תבחרו נכון
    חברה לקידום אתרים?

    קידום אתרים אורגני בגוגל הינו תחום דינמי וזאת לנוכח השינויים התכופים אותם מבצעת גוגל באלגוריתם שלה, לפיהם נקבע הדירוג הזמני של אתר כזה או אחר בתוצאות החיפוש. עובדה זו, מחייבת אתכם לשכור את שירותיה של סוכנות דיגיטל מנוסה ויצירתית כאחד, שמצד אחד יודעת לעקוב אחר השינויים התכופים של הרובוטים של Google ומצד שני מספקת לכם פתרונות שירות היקפיים התומכים בהליך הקידום. לצורך בחירה מושכלת בחברת קידום אתרים, אנו ממליצים לכם להתייחס לכל אחד מהפרמטרים
    המקצועיים הבאים:

    • ידע מקצועי רחב וניסיון מוכח בכל הנוגע ל- SEO – כאשר אתם ניגשים לבחור חברת קידום אורגני בגוגל, חשוב שתוודאו שהחברה שמולכם הינה בעלת הידע והניסיון הרחב ביותר בכל הנוגע לקידום אתרים. תוכלו לעשות זאת באמצעות בדיקה יזומה של מיקום האתרים אותם מקדמת החברה בזמן אמת –כי עם מבחן התוצאה אי אפשר להתווכח!
    • היקף השירותים המוצע לכם – קידום אורגני בגוגל הינו תהליך עבודה מורכב המשלב בתוכו את כל האלמנטים המופיעים בכתבה, החל ממחקר מילות מפתח ותהליך אופטימיזציה לקוד האתר ועד למעורבות גבוהה בכל הנוגע לתוכן האתר ונראות האתר. לפיכך, מומלץ לשכור את שירותיה של חברת קידום המספקת לכם את כל השירותים המקצועיים תחת קורת גג אחת ובכך להבטיח לעצמכם מענה מקצועי ומיידי לאורך כל תקופת הקידום.
    • שקיפות מלאה – אנו ממליצים לכם לבחור אך ורק בחברות קידום המספקות לכם נתונים דינמיים (באמצעות דו"חות סטטיסטיים שונים) לאורך כל שלבי הקידום. נתונים אלו מותאמים לתהליך העבודה המובנה אותה החברה מייצרת עבורכם על מנת להוביל אתכם לדירוג הטוב ביותר בגוגל והם מאפשרים לכם לעקוב אחר פעילות החברה. אנו משתמשים ב- Google Data Studio לצורך העברת המידע העדכני ביותר לקוחותינו ואז הלקוח יכול לגשת בכל זמן נתון ולצפות בנתונים המעודכנים ביותר מכל מכשיר.

    אז מה צריך לעשות עכשיו?

    בעל עסק שיקדם את העסק שלו היום יקצור את הפירות בעתיד הנראה לעין כתוצאה מחשיפה למאות ואפילו אלפי לקוחות שמחפשים כל חודש את השירות או המוצר.
    בחירה ב – eMojo לקידום האתר שלכם, תביא לתוצאות מקסימליות במינימום זמן. לכם רק נשאר לעשות את מה שאתם בכל מקרה אוהבים לעשות – להגדיל את העסק שלכם!
    חברות שיווק יש המון, אך חברת שיווק דיגיטלי כמו אימוג'ו יש אחת.
    כל מה שאתם צריכים לעשות עכשיו הוא ליצור איתנו קשר ונשמח לתת ייעוץ ללא כל עלות.

    איזה אפיק שיווק דיגיטלי
    הכי מתאים לי?

    ריבוי ערוצי השיווק (פלטפורמות) בדיגיטל, מצריך תכנון מקדים בנוגע לבחירת אפיקי השיווק בהם ייעשה שימוש במסגרת הפעילות השיווקית, כאשר התאמת האפיק השיווקי חייבת להיעשות בהתאם לתכנון מקדים במסגרתו מושם דגש על מאפייני המוצר/שירות אותו אתם משווקים, גובה התקציב העומד לרשותכם ומטרותיה ויעדיה של התכנית השיווקית לטווח הקצר – בינוני ולטווח הארוך, תוך מחשבה על יצירת מותג מוביל בתחומו.

    למה דווקא
    אימוג׳ו שיווק דיגיטלי?

    הבחירה שלכם בנו, תאפשר לכל אחד ואחת מכם, להבטיח לעצמו מספר יתרונות שירות משמעותיים באמצעותם ביססנו את מעמדנו המקצועי כאחת מסוכנויות הדיגיטל המובילות בתחומן.

    היתרונות של
    השיווק הדיגיטלי

    הכול ניתן למדידה – אחד מהיתרונות המרכזיים של השיווק הדיגיטלי בא לידי ביטוי ביכולות המדידה של כל פעילות שיווקית ברשת. יתרון משמועתי זה מאפשר לכם להיחשף בכל רגע נתון למגוון רחב של נתונים מספריים היודעים לספק "תמונת מצב" עדכנית על הפעילות.

    איך אנו מאתרים לקוחות
    ללקוחות שלנו

    אנו עושים הכול על מנת להכיר טוב יותר את הלקוחות אותם אנו רוצים לאתר עבור הלקוחות שלנו ולצורך כך אנו מרכיבים "פרופיל לקוח" המבוסס בין היתר על יכולות הפילוח הבאות: מין וטווח גיל, אזור גיאוגרפי, סטטוס משפחתי, סטטוס תעסוקתי, השכלה, תחומי עניין, הרגלי גלישה ברשת, סגנון חיים ועוד.

    לצפייה במאמרים נוספים

    שאלות נפוצות

    מה עדיף קידום אתרים אורגני או ממומן?

    מדובר בשני ערוצי שיווק שונים (מתוך מגוון ערוצים כגון סושיאל, ניוזלטרס, מדיה ישנה וכו') לקידום העסק כאשר לכל אחד מהם יתרונות וחסרונות ולכן התשובה הנכונה היא שילוב שני הערוצים בתמהיל אשר נכון לעסק ספציפי, נפרט:

    קידום אתרים אורגני – SEO

    כשמו כן הוא פיתוח פעילותו של אתר באופן קבוע ומבוקר באמצעות השפעה על פרמטרים שגוגל תופסת כרלבנטיים לקביעת מידת התאמתו של אתר באתר המקודם ומחוצה לו.

    לקידום אתרים אורגני מספר יתרונות, כאשר היתרון הגדול ביותר הוא שלא נדרשים סכומי עתק על מנת להגיע לאותה חשיפה ואחוזי המרה כמו בקידום הממומן.

    בקידום אורגני ניתן להגיע לתוצאות גבוהות בSERP (עמוד התוצאות של גוגל) באמצעות עבודה נכונה ומתודית, והפיכת האתר למעניין יותר עבור הגולש.

    כל עוד פעולות הקידום נמשכות, האתר ימשיך לעלות במיקומים עבור ביטויים שהגולשים מחפשים, תוצאות אלו גם נחשבות למושכות יותר בעיני הגולש מאחר והן לא נתפסות כפרסומות המייצרות לעתים אנטגוניזם.

    קידום אתרים אורגני בגוגל מאפשר להגיע לעמוד ראשון בגוגל ואף למקום ראשון, ללא צורך בהשקעת הון על מודעות ממומנות אך תהליך זה לוקח זמן, לפחות 3 חודשים, וזהו גם חסרונו הגדול של הקידום האורגני בגוגל.

    קידום אתרים ממומן – PPC

    היא פעילות שמתבצעת בתוך פלטפורמת האדוורדס (AdWords) של גוגל, ומטרתה למשוך גולשים אשר מחפשים נושא/שירות/מוצר להקליק על מודעה של העסק המקודם, המופיעה ברשת החיפוש או במודעות פרסומת המוצגות בתוך אתרים אחרים רשת המדיה

    קידום ממומן מניב תוצאות מידיות, אך ניתן להשפיע עליו באמצעות מחירי מכרז גבוהים משל המתחרים. זהו היתרון והחיסרון הגדולים של הקידום הממומן בגוגל, תוצאות מהירות בעלויות שיכולות להיות גבוהות, לעתים מדי, אך לעתים הן חיוניות לחדירה לשוק חדש

    איך אני יכול למצוא חברת קידום אתרים שתענה על הצרכים שלי?

    אחד הפרמטרים החשובים ביותר בקידום אתרים הוא תוכן. תוכן אשר תורם לגולש, תוכן איכותי ועשיר בתמונות, גרפים ועוד כדי להסביר למשתמש ולענות על כל שאלותיו. אצלנו ב- eMojo יש כותבי תוכן מקצועיים ויצירתיים אשר חולשים על המון תחומים. אנו ממליצים לכם שבזמן החיפוש אחרי חברת קידום אתרים, תכנסו לאתרי הלקוחות של החברה, תבדקו אם הם מקדמים אתרים שתואמים את הנישה שלכם ולאחר מכן תכנסו לבלוגים של אתרים אלה כדי להתרשם מהתוכן ורק אתם תדעו אם התוכן איכותי כי אתם אנשי המקצוע.

    מה בדיוק חברת קידום אתרים עושה?

    באלגורתים של גוגל קיימים מאות פרמטרים אשר משפיעים על מיקומי האתר בתוצאות החיפוש. חברת קידום אתרים צריכה להספיק ככל שיותר מכמות פרמטרים אלה באתר הלקוח. אפרוט כאן מספר פרמטרים:

    • תוכן לאתר
    • קישורים לאתר
    • תיקון בעיות טכניות
    • מהירות טעינת הדפים
    • תיקוני Scema Markup
    • פרסום ברשתות חברתיות על מנת לשדר תעבורה לאתר הלקוח
    • התאמת האתר למובייל

    ועוד המון פרמטרים, תוכלו למצוא במאמר הזה עוד פרמטרים שיעזרו לכם.

    מה זה מומחה קידום אתרים ואיך אני יכול לדעת שהוא באמת מומחה?

    מומחה קידום אתרים הוא בראש ובראשונה בעל מקצוע מנוסה ומיומן בקידום אתרים והפיכתם לידידותיים למנוע החיפוש. אם ברצונכם לדעת אם מי שעומד מולכם הוא באמת מקצוען, בקשו ממנו את אחד האתרים שהוא מקדם או התייעצו עם אחד מלקוחותיו ובדקו אם הייתה צמיחה בעסק או באתר במהלך התקופה בה הוא מקדם את האתר.

    יחד עם זאת, חשוב לציין שתחום הקידום הינו תחום מקצועי רחב היקף, ולכן, בכל הליך קידום כזה או אחר, קיימת חשיבות רבה לכך שמספר אנשי מקצוע ישלבו כוחות יחדיו על מנת להוביל את האתר המקודם לתוצאות הדירוג הטובות ביותר.

    חברות קידום אתרים מנוסות ומיומנות, מאפשרות לכם ליהנות ממספר מחלקות שירות מקצועיות שבכל אחת מהן תוכלו למצוא מומחי קידום בתחומם, וביניהם:

    • מומחי PPC – קידום ממומן בגוגל ובפייסבוק הוא תחום התמחות בפני עצמו בתחום קידום אתרים, ולכן, מעורבותם של מומחי PPC חיונית והכרחית בכל הליך קידום אתרים בגוגל וברשתות החברתיות.
    • מומחי SEO – הקידום האורגני מהווה את אחת מהשיטות היעילות ביותר לצרכי קידום אתרים בגוגל, והוא מיושם על ידי מומחי SEO היודעים להתחקות אחר הפרמטרים השונים על פיהם האלגוריתם של גוגל מחליט בנוגע לדירוגו של אתר כזה או אחר בהתאם לכל שאילתת חיפוש המופנית על ידי הגולשים למנוע החיפוש.
    • מומחי SOCIAL MEDIA – תחום התמחות נוסף הקשור לתחום קידום אתרים הוא תחום הרשתות החברתיות, ולכן, קיימת חשיבות רבה למעורבותם של מומחי SOCIAL MEDIA בכל הליך קידום אתרים כזה או אחר.

    מכיוון שתחום קידום אתרים הינו תחום מקצועי לא מפוקח, אתם עלולים להיחשף לנותני שירות שכל קשר בינם לבין מומחי קידום הוא מקרי לחלוטין, ולכן, חשוב לבחור בקפידה רבה את זהותם של נותני השירות עימם אתם בוחרים לעבוד. לצורך כך, אנו ממליצים לכם להתייחס למספר פרמטרים מרכזיים במסגרת הליך הבחירה, וביניהם:

    • בדקו מהו הניסיון המקצועי העומד לרשות חברת הקידום/נותני השירות
    • בדקו מהו היקף השירותים המקצועיים המוצעים לכם לאורך כל שלבי קידום האתר, לרבות, שירותי מחקר מילות מפתח, שירותי אופטימיזציה, שירות תוכן וכדומה
    • בדקו מהם הדירוגים העדכניים של האתרים המקודמים על ידי חברת הקידום/נותני השירות – את הבדיקה תוכלו לבצע באופן עצמאי באמצעות הקלדת מילות מפתח הקשורות לתחום עיסוקו של האתר המקודם בגוגל
    • צרו פנייה יזומה עם לקוחות החברה/נותן השירות בהווה ובעבר – המלצות וחוות דעת מהוות פרמטר מרכזי בבחירת חברת קידום ולכן אנו ממליצים לכם לא לוותר על שיחה אישית עם בעלי אתרים המקודמים על ידי חברת הקידום ו/או נותן השירות שאת שירותיהם אתם מעוניינים לשכור.

    ברוב המקרים, אנו ממליצים לכם לעבוד אך ורק עם חברות קידום המאפשרות לכם ליהנות ממספר מחלקות שירות מקצועיות שבכל אחת מהן מועסקים מומחי קידום מובילים בתחומם. כאשר עובדים עם חברת קידום בעלת יכולות מוכחות בתחום הקידום, מובטח לכם מענה מיידי ומקצועי בכל רגע נתון, כאשר כל מחלקת שירות מספקת לכם את מכלול הפתרונות המעשיים הנחוצים לצרכי הקידום.

    חשוב לציין שחברות קידום מובילות בתחומן, מקפידות על קיומן של הכשרות מקצועיות לכלל העובדים ברמה השוטפת, וזאת על מנת להתעדכן בכל החידושים הדינמיים הקשורים לתחום הקידום. אם גם אתם רוצים להבטיח לעצמכם מומחי קידום מובילים בתחומם, זה הזמן ליצור איתנו קשר ישיר ולתאם פגישת היכרות מקדימה ולא מחייבת עם אחד ממומחי הקידום שלנו. לתיאום פגישה כאן ועכשיו לחצו כאן

    מה ההבדל בין SEO ל- SMO?

    SEOSearch Engine Optimization קידום אתרים אורגני במנועי החיפוש- לקידום מסוג זה יש שני חלקים: Off-site  ו- On-site.

    Offsite– כל הפעילות שנעשית על ידי מקדם האתר, מחוץ לסביבת האתר,
    במטרה לשפר את הדרך שבה מנועי החיפוש תופסים את איכות האתר (ובעקבות כך גם מדרגים אותו) – לדוגמה בניית מערך קישורים מאתרים מהימנים, כתיבת מאמרי איכות (כולל הטמעת מילות וביטויי מפתח רלוונטים לנושא/ מוצר/ שירות המקודמים בטקסט).

    Onsite– כל פעילות הקידום האורגני הקשורה באופן ישיר לניהול האתר עצמו במטרה לייצר אופטימזציה עבור המשתמש ועבור מנועי החיפוש השונים (למשל גוגל). בין פעילויות הקידום הישיר באתר הן:
    מבנה האתר (קטגוריות, נראות התפריטים, גודל ועיצוב הגופן, קוד האתר, תגיות מטא, כותרות H, תוכן האתר, ועוד), שיפור מהירות טעינת עמודי האתר, שיפור חווית המשתמש על ידי מבנה אתר מיטבי בכדי לגרום לאחוזי נטישה נמוכים ככל הניתן וכדומה.

    SMO= Social Media Optimization- קידום ברשתות חברתיות- בניית מיתוג ופעילות שיווקית שוטפת בערוצי המדיה החברתית השונים, כדוגמת: Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter ועוד.

    פעילות שיווקית במדיה החברתית הינה צורך חשוב וחלק בלתי נפרד מאסטרטגיה שיווקית מוצלחת עבור יצירת תנועה לאתר ומיתוג ומוצלח לטווח הרחוק.

    פעילות שיווקית מסוג זה, עובדת יד ביד עם פעילות הקידום האורגני (SEO), שכן חלק בלתי מבוטל מה- SMO עוסק בקידום הנכס הדיגיטלי העיקרי של העסק- קרי אתר האינטרנט. ראשית כל, חשוב מאוד לנתח את מטרות האתר ולאור הנתונים המתקבלים, להגדיר את מטרות הפעילות ברשות החברתיות – טראפיק, מיתוג או הגדלת מכירות לדוגמה. כאשר מדובר על שיווק במדיה החברתית, יש לתת דגש הן על חיבור תכנים מהאתר לרשתות החברתיות  והן על אופטימיזציה לרשתות אלו, באתר המרכזי עצמו – קרי הימצאותם של כפתורי מדיה חברתית תקינים, שיפנו לעמודים הרלוונטים בעמודים העסקיים במדיה החברתית. מכנה משותף נוסף ל-SEO  ול-SMO, החשיבות הרבה לניתוח נתונים לעבודה שוטפת ולאופטימיזציה בזמן אמת.

    אם לסכם את נושא השיווק בשני הערוצים המדוברים, אז כפי שברור לכל עסק בר דעת, שחייבים לנהל אופטימיזציה עבור מנועי החיפוש (SEO), כך גם רצוי מאוד לקיים פעילות SMO מיטבית, שתשלים אסטרטגיה שיווקית/ מיתוגית נכונה שתוביל לנוכחות אינטרנטית ערה ולמכירות מוצלחות של שירותים ומוצרים.

    איך אני מקדם את האתר שלי לבד מבלי לדעת לתכנת?

    אחת השיטות היעילות ביותר לקידום אתרים היא הקמת בלוג באתר.

    חשוב מאוד להקפיד על תוכן מקורי, מעניין ורלוונטי לקהל היעד שלכם. אם התוכן שאתם כותבים טוב, קהל היעד שלכם ינחת באתר ויתעניין.

    כך, מתחילה עבודת קידום אתרים. ברגע שקהל היעד שלכם מתעניין באתר ומבלה בו מספר דקות, מנועי החיפוש ידעו שהאתר רלוונטי, ובהתאם, מיקום האתר שלכם יטפס בתוצאות.

    איך כותבים מאמר לצרכי קידום האתר?

    בגדול כתיבת המאמר צריכה להתבצע לפי 3 צעדים פשוטים.

    1. בחירת נושא למאמר וכתיבת תיאור – מומלץ להכין אסטרטגיית תוכן לפני על מנת לעשות סדר בכל הקשור לבחירת הנושאים למאמרים ולכתיבת התיאורים, ככה כשתצטרכו מאמר תתעסקו נטו בכתיבת המאמר או בהזמנתו.

    2. שילוב מילות מפתח וקישורים – מילת מפתח היא מילה או צירוף מילים שמשולבות בתוכן ומאפשרות לגולשים למצוא את המאמר במנועי החיפוש (מומלץ לעשות מחקר מילות מפתח לפני שניגשים לכתיבת המאמר). מומלץ לשלב קישורים פנימיים (מעמוד אחד באתר לעמוד השני באותו אתר) וקישורים חיצוניים (בעיקר למקורות מידע ואתרים סמכותיים כגון ויקיפדיה)

    3. כתיבת המאמר –

    א. בחרו כותרות מעניינות שנותנות את תמצית המידע לקורא לפני שהוא ניגש לקרוא את הפיסקה (השתדלו לשלב את ביטויי המפתח בכותרות בצורה טבעית).

    ב. בעת כתיבת המאמר השתדלו לחלק את המאמר לפסקאות קצרות והוסיפו כותרות משנה.

    ג. הוסיפו בתוכן את ביטויי המפתח בצורה טבעית ושלבו גם את הקישורים.

    ד. לבסוף עברו על המאמר ותוודאו שהוא כתוב נכון בלי שגיאות כתיב.

    איפה לומדים קידום אתרים בגוגל?

    קידום אתרים בגוגל היא הגדרה כוללת לשתי שיטות קידום עיקריות, האחת ידועה בשם קידום ממומן (PPC) המיושמת באמצעות מערכת הפרסום של גוגל (ADWORDS)  והשנייה ידועה בשם: קידום אורגני (SEO) המיושמת באמצעות טכניקות קידום שונות שלמעשה יודעות "להתחקות" אחר האופן בו האלגוריתם של גוגל "חושב ופועל" על מנת לדרג את האתרים השונים בתוצאות החיפוש הרלוונטיות.

    לימוד של כל אחת מהשיטות מתאפשר כיום באמצעות מספר דרכים שונות, וביניהן:

    • קורס קידום אתרים – קורסים מקצועיים מהווים שיטה מצוינת ללימוד התחום כאשר יש אופציה ללכת פיזית ללימוד הקורס בבית ספר או רכישת הקורס אונליין (ואז גם ניתן בדרך כלל לקבוע את קצב הלמידה). כיום, תוכלו למצוא יותר ויותר מוסדות לימוד העוסקים ומתמחים במקצועות האינטרנט השונים, לרבות, בנייה ועיצוב אתרים, פיתוח אפליקציות, קידום אתרים וכדומה. מוסדות לימוד אלו מספקים לכם תכני לימוד עדכניים והם מהווים את האופציה הטובה ביותר לכל מי שמעוניין לרכוש את הכלים המקצועיים הנדרשים לצרכי קידום אתרים. כיום, בעקבות נגיף הקורונה, חלק גדול מהקורסים המקצועיים מתקיימים באמצעות מפגשי ZOOM במסגרת לימודים מקוונים.
    • למידה עצמית – רשת האינטרנט מהווה אמצעי יעיל לצרכי למידה עצמית של תחום קידום האתרים, וכל זאת באמצעות אינספור בלוגים, מדריכים ומקורות מידע נוספים הממתינים לכם ברחבי הרשת. יחד עם זאת, הלמידה העצמית באמצעות מדריכים ותכנים מקוונים, איננה מיועדת לכל אחד ואחת והיא מחייבת משמעת עצמית ורמה גבוהה של אנגלית, וזאת מכיוון שחלק מהמדריכים המקוונים המקצועיים יותר בתחום מופיעים בשפה האנגלית בלבד. אם אתם לא בעלי משמעת עצמית גבוהה, אנו ממליצים לכם שלא לבחור באופציה זו למטרות לימוד תחום קידום אתרים בגוגל.
    • לימוד בצמוד למורה פרטי – כיום, תוכלו למצוא לא מעט מומחי SEO ומומחי PPC המלמדים את התחום באופן פרטני, וזאת גם במסגרת שיעורים פרטיים אחד על אחד וגם במסגרת לימוד בקבוצות קטנות של עד 5 משתתפים בכל קבוצה בממוצע. לימוד באופן זה יכול להוות אופציה נהדרת עבור כל אחד ואחת מביניכם המעוניין לרכוש את המידע והכלים הנכונים הנחוצים לצרכי קידום אתרים בגוגל גם בשיטת ה-PPC וגם בשיטת ה-SEO.

    לימודי קידום אתרים בגוגל, מיועדים לכל אילו מביניכם המעוניינים להשתלב באופן מקצועי בתחום ולהצטרף לאחת מחברות הקידום המובילות בתחומן. כמו כן, הלימודים מיועדים לכל אילו מביניכם המעוניינים לרכוש את הידע והכלים הנכונים הנדרשים לצרכי קידום אתרים על מנת לקדם באופן עצמי את האתר שבבעלותם.

    לימודי תחום קידום האתרים בגוגל, מהווה בשנים האחרונות את אחד מתחומי הלימוד הפופולאריים ביותר בקטגוריית לימודי מקצוע ולימודי תעודה, וזאת לנוכח הביקושים ההולכים וגוברים לאנשי קידום בשוק העבודה. השכר ההתחלתי של מקדם אתרים נע בין 8,000 ל-10,000 שקלים לחודש, כאשר השמיים הם הגבול עבור אנשי המקצוע המובילים בתחומם.

    לימודים אלו נמשכים בממוצע בין שישה לשמונה חודשים, וזאת בהתאם למסגרת הלימוד בה בחרתם, כאשר קורסי קידום אתרים המתקיימים במוסדות לימוד מוכרים, מאפשרים לכם ליהנות מתעודת מקצוע בסיום הקורס. במידה ובחרתם ללמוד את תחום הקידום במסגרת למידה עצמית, משך הלימודים נקבע בהתאם לקצב הלימוד ולזמן אותו אתם מקדישים לצורך כך.

    על מנת לתרגל את נושאי הלימוד, אנו ממליצים לכם לקחת על עצמכם פרויקט קידום של אתר תדמית קטן הנמצא בבעלותו של בן/בת משפחה או אחד מהמכרים שלכם. תרגול מעשי של חומרי הלימוד התיאורטיים מהווים תנאי הכרחי להצלחה בתחום הקידום, ולכן, מומלץ לעשות זאת עוד במהלך הלימודים במידה והדבר מתאפשר.

    איך אני יכול לראות את האתר שלי בתוצאות החיפוש של גוגל?

    על מנת לבדוק אם האתר שלכם מאונדקס בגוגל צריך לבצע חיפוש מסוג site: ולהוסיף את כתובת URL של דף הבית, אם מוצגות תוצאות סימן שהאתר כלול באינדקס. לדוגמא  : site:www.emojo.co.il

    גוגל הינו מנוע חיפוש אוטומטי שמשתמש בסורקי אינטרנט על מנת למצוא אתרים ולאנדקס אותם. לכן, ברוב הפעמים לא נצטרך לעשות כלום וגוגל יצליח למצוא את האתר אוטומטי, במידה וביצעתם את הפקודה ולא הצלחתם למצוא את האתר בגוגל ניתן לשלוח עדכון באופן ידני.

    דרך נוספת לבדיקה היא באמצעות חיפוש כתובת מלאה. במקרים מסוימים, גוגל אומנם מכיר את הדף של האתר שלכם, אך הוא עדיין לא יצר עבורו גרסת מטמון. במקרים אלו, מומלץ לרשום בשורת החיפוש את הכתובת המלאה של האתר (דומיין) ולראות מהי התוצאה המתקבלת. במידה והדבר לא מוביל לתוצאה, אפשר להעתיק מספר שורות מתוכן הקיים באתר ולעשות הדבק בשורות החיפוש של גוגל. במידה ואף אחת מדרכי הבדיקה הנ"ל איננו מובילה לתוצאות חיפוש, הסיבה לכך היא שהאתר איננו מוכר לגוגל ולכן הוא איננו מאונדקס .

    חשוב לציין שישנן לא מעט סיבות בגינן אתר אינטרנט כזה או אחר איננו מאונדקס בגוגל, וביניהן:

    • האתר חסום בקובץ ROBOTS.TXT – קובץ זה הוא למעשה קובץ באמצעותו מנהלי האתר מפנים את מנועי החיפוש לתיקיות ולעמודים המופיעים באתר. מנהלי האתר יכולים להחליט איזה סוגי קבצים ועמודים המופיעים באתר יהיו בעלי הרשאה למנועי החיפוש ואילו לא. במהלך עבודות הקמה של אתרי אינטרנט, נהוג לחסום את האתר  ולעיתים פשוט שוכחים לשחרר את החסימה והדבר גורם לכך שגוגל לא יודע שאתם קיימים בכלל.
    • קובץ מפת האתר לא מעודכן – לעיתים קובץ מפת האתר הידוע בשם: SITEMAP.XML איננו מסונכרן והדבר עלול לגרום לבעיות באינדוקס של עמודים מסוימים באתרכם על ידי הרובוטים של גוגל.
    • בעיה בהגדרת קובץ המצוי על שרת האחסון – קובץ מסוג HTACCESS הינו קובץ בלתי נראה המצוי למעשה על שרת האחסון של האתר. במקרים בהם קובץ זה מוגבר בצורה לא נכונה, הדבר עלול להוביל לבעיות שונות בנגישות לעמודי האתר.

    כאשר חברות קידום מנוסות ומובילות בתחומן, ניגשות לפרויקט קידום אתר כזה או אחר, הן מבצעות בדיקה יזומה בנוגע למצבו העדכני של האתר בתוצאות החיפוש, וזאת במקביל לבדיקת נושאים שונים באתר המחייבים טיפול לצורך שיפור דירוגי האתר. בין היתר, חברות הקידום בודקות האם עמודי האתר מאונדקסים בגוגל, מהו דירוג האתר במנוע החיפוש, מהם מספר הקישורים הנכנסים אל האתר, מהו זמן טעינת דך האתר בכל פלטפורמת גלישה קיימת (מובייל ומחשבים נייחים), מהם זמני טעינת דפי האתר, האם קיימות בעיות גישה לדפים מסוימים באתר, האם קיימים דפי אתר ללא אופטימיזציה לכתובת ה-URL וכותרות H ונושאי בדיקה נוספים שמטרתם לשפר ולייעל את דירוג האתר במסגרת הליכי הקידום.

    חשוב לציין שהליכי קידום מקצועיים המיושמים על ידי חברות קידום מנוסות ומובילות בתחומן, משלבים בתוכם בדיקה תמידית של כל אחד מהנושאים היכולים להשפיע באופן כזה או אחר על תוצאות הדירוג של האתר, ולצורך כך, החברות המובילות בתחומן, מפעילות מערך של בודקי דירוג שמטרתו לבדוק את דירוג האתרים המקודמים על ידי החברה בכל רגע נתון ולבדוק האם קיימות בעיות טכניות כאלו ואחרות המונעות מהאתר להיות מקודם כמצופה מהתהליך ו/או מהן הסיבות המובילות לירידה זמנית בדירוג האתר.

    למידע נוסף בנושא אתם מוזמנים ליצור קשר עם מומחי הקידום שלנו. ליצירת קשר לחצו כאן

    מה זה Off-Page Optimization?

    קידום אתרים אורגני בגוגל היא פעולה המיושמת במסגרת פעולות שונות המתבצעות על ידי אנשי הקידום בתוך האתר (ON PAGE) ומחוץ לאתר (OFF PAGE), כאשר כל פעילות שנעשית בידי מקדם האתר, מחוץ לסביבת האתר (OFF PAGE)   ובתוך האתר (ON PAGE) נועדה  לשפר את הדרך שבה מנועי החיפוש מזהים את איכות האתר (ובעקבות כך מדרגים אותו גבוה בהתאם).

    כאשר מדברים על Off-Page Optimization במסגרת פעולות קידום האתר, מדברים למעשה על פרמטרים שונים המשפיעים על דירוג האתר וביניהם:

    • בניית קישורים מאתרים מהימנים הקשורים לתחום העיסוק של האתר המקודם – מערך הקישורים הוא למעשה מספר כזה או אחר של אתרים שונים ברשת מהם יוצא קישור המפנה לאתר המקודם. ככל שהקישורים יוצאים מאתרים איכותיים יותר, כך ערך האתר המקודם עולה והוא נחשב לסמכותי יותר בתחומו בעיני גוגל והדבר מוביל למיקום גבוה יותר בדף תוצאות החיפוש.
    • כתיבת מאמרי איכות (כולל שימוש במילות מפתח רלוונטיות לנושא/ מוצר/ שירות המקודמים בתוכן) – חשוב שכל תוכן איכותי אותו אתם מעלים לאתר, יזכה ל-"הד" כזה או אחר ברחבי הרשת, וזאת באמצעות שיתוף התוכן בכל אמצעי העומד לרשותכם, לרבות, תפוצות מייל (ניולטרים), דפים עסקיים ברשתות החברתיות, אינקסים מקצועיים הקשורים לתחום הרלוונטי לתוכן, בלוגים ועוד. בנוסף, הקפדה יתרה על תוכן ענייני, רלוונטי ומקצועי, יסייע רבות לדירוג מיטבי של האתר על ידי גוגל. אחד מהפרמטרים המרכזיים אליהם מתייחס האלגוריתם של גוגל כאשר הוא מחליט היכן ידורג אתרכם, הוא נושא התוכן, ומכאן כולנו מכירים את הסיסמה: התוכן הוא המלך. הקפידו על יצירת עולמות תוכן מעניינים ורלוונטיים לתוכן עיסוקו של האתר המקודם, וגם אתם תוכלו לעלות על דרך המלך…
    •  שימוש ברשתות החברתיות דוגמת אינסטגרם, פייסבוק, טוויטר, פינטרסט ועוד וזאת לצורך הגברת התנועה לאתר וחיזוק תדמיתו – תחום הרשתות החברתיות (SOCIAL MEDIA) מהווה חלק בלתי נפרד כיום מכל הליך קידום אתרים בגוגל, וזאת לנוכח העובדה ששימוש נכון ויעיל ברשתות החברתיות תורם להגברת התנועה לאתר ומסייע רבות לביסוס מעמדו כאתר מוביל בתחומו. ככל שתקפידו לבצע יותר פעולות יזמות בתוך הרשתות החברתיות במקביל לפעולות הקידום הנדרשות, כך תוכלו להבטיח לעצמכם עלייה מתמדת בדירוג האתר.
    • קידום אתרים מקומי –LOCAL SEO , קידום מקומי מהווה כיום אמצעי משמעותי לצרכי קידום עסקים קטנים הפועלים באזור גיאוגרפי מסוים. פעולות הקידום המקומי מתעדכנות באמצעות פיצ'ר מרכזי של גוגל – GOOGLE MY BUSINESS, כאשר כל פעולות הקידום הלוקאלי נועדו לאפשר לאתר המקודם לבלוט בתוצאות החיפוש המתייחסות לאזור הגיאוגרפי מהן מתבצעות שאילתות החיפוש על ידי קהל הגולשים. חשוב לציין שה-GOOGLE MY BUSINESS הינו שירות חינמי של גוגל, המאפשר לכל בעל עסק לספר לקהל הגולשים על העסק העומד לרשותו ובכך לשפר את נוכחותו הדיגיטלית.

    כאשר חברת קידום מנוסה ומובילה בתחומה ניגשת לפרויקט קידום אתר כזה או אחר, היא בוחנת את כל האפשרויות המותאמות לצרכי קידום מיטבי ומתמיד של האתר, הן במסגרת פעולות המתקיימות ON PAGE והן במסגרת פעולות המתקיימות OFF PAGE.

    לצורך כך, החברה מקיימת תהליך המכונה אופטימיזציה שמטרתו לבדוק את התאמת קוד האתר ותכני האתר לצרכי הקידום השונים, ובין היתר מושם דגש מקצועי על יצירת עולם תוכן המותאם לצרכי החיפוש, וזאת בהתאם לממצאי מחקרי שוק ומחקרי מילות מפתח המתקיימים על ידי החברה בשלב המקדים.

    רוצים לדעת יותר על הפעולות המיושמות בתוך האתר ומחוץ האתר לצורך קידומו המיטבי בתוצאות הדירוג? צרו קשר עם מומחי הקידום שלנו. ליצירת קשר לחצו כאן

    מה זה אלגוריתם?

    אז איך בעצם גוגל יודע להציג לנו תוצאות מדויקות?
    איך ספוטיפיי יודעים לקלוע לנו בול למוזיקה שאנחנו אוהבים?

    צדקתם, התשובה היא אלגוריתם.

    אלגוריתם זה בעצם רשימה של כללים שאמורים להביא לביצוע משימה במספר מסוים (וסופי) של צעדים.

    לדוגמא – מתכון להכנת עוגיות זה אלגוריתם.

    זה נכון שלרוב המונח אלגוריתם משמש בעיקר לפתרון בעיות בתחום המתמטיקה ומדעי המחשב (כל תוכנת מחשב זה גם אלגוריתם) אך ככלל, המטרה של האלגוריתם זה למצוא פתרון לבעיה נתונה וגם לחסוך את הצורך בפתרון הבעיה כל פעם מחדש.

    מה זה נקודת ״מעל הכפל״ (Above the fold)?

    כאשר נפתח עמוד תוכן אינטרנטי מכל סוג, ואורכו ארוך יותר ממה שניתן להציג (כאשר כמובן יש להתחשב בעובדה שישנם המון סוגי מסכים כולל סמארטפונים), מופיעה גלילה. הגולש, צריך לגלול מטה על מנת לצפות ולהיחשף אל המשך התוכן.

    התוכן אשר כן מופיע ומוצג מבלי צורך בגלילה, הינו התוכן אשר מעל הגלילה ואליו נחשפים הכי הרבה גולשים אשר לא צריכים לבצע פעולה מיוחדת על מנת לצפות בו.


    בימינו אנו, כאשר מרבית הגולשים אינם מעניקים "הזדמנות שנייה", חשוב מאוד לוודא שהתוכן החשוב ביותר שלכם אכן נצפה ונקרא – על מנת לעשות זאת, מומלץ לנסות להציגו מעל הגלילה ככל האפשר.

    במידה ומדובר בתוכן רב, יש לייצר "טיזר" ולגרום לגולש להסתקרן ולרצות לצרוך את יתרת התוכן על ידי כותרות פיקנטיות, תוכן המזמין אותו לקריאה, תוכן מניע לפעולה ועוד.

    מה זה אלט טקסט (ALT Text)?

    תג האלט, בשמו המלא Alternative Text הוא תג המאפשר לנו להעניק לתמונות שלנו תיאור טקסטואלי חלופי. בעזרת תג זה נוכל לתאר במספר מילים בודדות, מה רואים בתמונה.

    כאשר תמונה נטענת כמו שצריך ועולה, מופיעה התמונה אך כאשר ישנה תקלה בטעינת התמונה, הטקסט החלופי יוצג. לתג האלט ישנם מספר שימושים ומטרות, בין אלו:

    • קידום האתר – תג האלט מסייע למנוע החיפוש לדעת מה מופיע בתמונה ולהבין מדוע הוצבה. התג בעצם מחזק את הידע של מנוע החיפוש בכך שהוא מסביר את חשיבות וקשר התמונה וכפועל יוצא את מהות העמוד עצמו.

    • אלטרנטיבה לתמונה – לעיתים תמונה אינה נטענת כראוי, במקרים אלו תג האלט נכנס לפעולה והוא מוצג לגולש.

    • נגישות – גולשים בעלי לקות ראייה, אינם יכולים לצפות בתמונה ולכן תג האלט חשוב מאוד עבורם, שכן הוא מתאר עבורם את התמונה עצמה.

    • קידום התמונה בחיפוש תמונות – במנוע החיפוש של התמונות, רלוונטיות התמונה תהייה ברורה יותר.

    מה זה AMP?

    ראשי התיבות AMP מייצגות: Accelerated Mobile Pages וזהו פרויקט של גוגל משנת 2016, אשר מטרתו היא לשפר את זמן הטעינה של עמודים במובייל ובכך לעזור לבעלי האתרים שלא להפסיד גולשים בשל זמן טעינה איטי. בעידן בו אנו גולשים מהסמארטפון שלנו, הרבה יותר מבעבר ולעיתים רק מהנייד אגב, אנו כגולשים, רוצים לצפות בתוכן מהר ככל האפשר. למעשה, אתרים שאינם נטענים מהר, סביר ויזכו לאחוזי נטישה גבוהים – גם אם מדובר בעמודים בודדים בהם יש בעיית טעינה וזאת תודות להיצע הרחב של אתרים אחרים.

    גוגל, הבינה כי טעינה מהירה היא הכרח ולכן ייצרה את הפרויקט הזה אשר עוזר לטעינה מהירה יותר. אחרי גוגל, כמובן עקבו ענקיות אחרות, כגון פייסבוק ועובדה זו לכשעצמה, ממחישה את הצורך בטעינה מהירה.

    חשוב מאוד להבין שהמעבר ל AMP אינו פשוט וחשוב להיוועץ עם מומחה קידום האתרים שלכם לפני ביצוע כל מהלך כזה.

    אילו חיפושים מתקדמים אפשר להריץ בגוגל?

    מנועי החיפוש, משתדלים להעניק למשתמשים בהם חווית גלישה טובה ככל האפשר ולכן הם מציעים מספר פקודות חיפוש הנחשבות למתקדמות.

    פקודות החיפוש המתקדמות מעניקות תשובות לשאלות ספציפיות וישנה רשימה של פקודות אלו. חשוב לדעת כי ענקית החיפוש, גוגל, משתדלת לחסום פקודות אלו ולכן חשוב מאוד לבדוק את שרידות הפקודה המתקדמת ולא להסתמך על רשימה.

    דוגמאות לפקודות חיפוש מתקדמות נפוצות:

    • :site – הקשת המילה סייט (משמעותה "אתר" באנגלית) + נקודתיים ואז שם האתר המבוקש, תעניק תוצאות חיפוש מתוך האתר אותו הקלדתם בלבד. אחד השימושים של פקודה זו היא לדעת אלו מהעמודים של האתר, מופיעים בתוצאות החיפוש. שימוש נוסף הוא לראות כמה תוצאות יש לאתר.

    • :link – פקודה בו מאפשרת לכם לבדוק אלו אתרים אחרים מפנים אל URL ספציפי.

    • :filetype – פקודה זו תאפשר לכם להגביל את תוצאות החיפוש של גוגל לסוג מסוים של קובץ.

    מה זה פירורי לחם? Breadcrumbs

    בעברית קוראים להם פירורי לחם ומטרתם היא להוות מראה מקום להיכן הגולש נמצא ומהו הנתיב בו בחר.

    פירורי הלחם, נחשבים לפרמטר בעל חשיבות בכל נושא קידום האתר אך עדיין אינם זוכים ליחס הראוי להם. חשוב להדגיש, אי קיומם של פירורי לחם באתר אינו אומר בהכרח כי לא ניתן לקדם את האתר ברמה גבוהה.

    פירורי הלחם מוצגים (לרוב) בראשית העמוד, הם קישורים וניתן בעזרתם לראות היכן נמצאים באתר. עבור הגולשים מדובר בהצגה פיזית או עזרה בניווט אך הפירורים מסייעים לגוגל להבין את היררכיית האתר, הבלטת עמוד וכמובן הפנייה של גוגל לעמוד הרלוונטי ביותר.

    פירורי הלחם הם קישורים פנימיים לכל דבר ועניין ומהותם היא קישורי ניווט. שימוש שכיח שלהם הוא חזרה לאחד מהעמודים בנתיב בו שוטט הגולש באתר על ידי הקלקה (כמו הקלקה על כל קישור לרבות תפריט האתר). אם השם מוכר לכם מאגדת הילדים עמי ותמי, אתם צודקים וזהו מקור שמם.

    מה זה תוכן משוכפל?

    תוכן משוכפל הינו תוכן אשר הועתק ממקור אחד לשני. למען הספר ספק, מדובר בתוכן אשר אינו חייב להיות מועתק במלואו וניתן להעתיק חלקים ממנו, למשל: במידה והועתקה פסקה שלמה מתוך מאמר בן 10 פסקאות, גם אם מדובר בעשירית מהתוכן המקורי, עדיין מדובר בתוכן משוכפל. אסור ואין להעתיק תוכן מכל מקור וזה כולל גם בתוך אתר האינטרנט שלכם. ישנם כמה יוצאי דופן המאפשרים שימוש בתוכן משוכפל כדוגמת חוקים. במקרים אלו, גם מדובר למשל בחוק אחד ארוך ובעל מספר סעיפים, עדיין מותר להעתיקו אך יש לסמן זאת בסימון המתאים.בעולמנו האינטרנטי כיום, יש להימנע מתוכן משוכפל ולכתוב תוכן מקורי – אפילו אם מדובר על העתקת תוכן מאתר האינטרנט היישר אל האודות בפייסבוק של אותה חברה. הגעה למצב בו התוכן שלכם הוגדר כמשוכפל, עלולה וסביר ותוביל אל ענישה של גוגל ואתם ממש לא רוצים להגיע למצב כזה.

    תוכן משוכפל, מעבר לעובדה שהוא עלול להוביל לפסילת האתר ולהרחקתו ממנוע החיפוש של גוגל, עלול להוביל גם להשגת תביעות אזרחיות כנגדכם בגין פגיעה והפרה של זכויות יוצרים, כאשר בתחום המשפטי, תביעות אלו עלולות להוביל לדרישת תשלום של עד 50,000 שקלים ללא כל הוכחת נזק מצד התובע!!!

    לפיכך, אנו ממליצים לכל אחד ואחת מבעלי האתרים שביניכם, להימנע מכל שימוש בתוכן משוכפל, ולעשות הכול על מנת לייצר תוכן מקורי.

    על מנת ליצור תוכן מקורי ומעניין שמעודד את קהל הגולשים לקרוא אותו מתחילתו ועד סופו, תוכלו להסתייע בשירותי תוכן המוצעים לכם בין היתר על ידי חברות הקידום השונות. כיום, כל חברת קידום המכבדת את תחום עיסוקה ופועלה, מקפידה על מתן שירותי תוכן כחלק בלתי נפרד מפעילותה. חשיבותו של התוכן במסגרת הליכי קידום האתר היא רבה והיא תומצתה על ידי ביל גייטס בביטוי המפורסם: המלך הוא התוכן.

    אם גם אתם רוצים ליצור תוכן מקורי ומעניין לאתרכם, אנו ממליצים לכם ליישם  את הפעולות הבאות:

    • חשבו על מספר נושאים שקהל הגולשים שלכם ישמחו להיחשף אליהם בהקשר של תחום השירות/מוצר בו עוסק אתרים. לדוגמא: אם בבעלותכם אתר המשווק תוספי מזון, העלו אליו תכנים בהם מופיע פירוט מורחב על מרכיבי תוספי התזונה והיתרונות הבריאותיים של כל מרכיב ומרכיב.
    • עשו שימוש בכותרות משנה ופסקאות פתיחה וסיכום  – את התוכן המקורי אותו אתם כותבים מומלץ לחלק למספר פסקאות, כאשר כל פסקה עוסקת בהיבט אחר הקשור לנושא המרכזי של הכתבה, כאשר לפני כל פסקה תופיע כותרת משנה המתארת את נושא הפסקה.
    • כתבו על תועלות ופחות על יתרונות – במקום להלל ולשבח את המוצר/שירות אותו אתם משווקים באמצעות התוכן, אנו ממליצים לכם לכתוב על התועלות הנלוות לשימוש במוצר/שירות, ובכך, לאפשר לקהל הגולשים להזדהות עם התובנות הצרכניות אותן תציגו בתוך גוף הכתבה.
    • הקפידו על עריכה והגהה – תוכן מקורי עם שגיאות כתיב או תחביר לשוני לקוי, לא נראה טוב ולא משרת את המטרה ולכן חשוב להפקיד על עריכה והגהה לכל תוכן אותו אתם מעלים לרשת.

    כחברת קידום מובילה בתחומה, אנו מודעים היטב לכוחו העולה של התוכן המקורי, ולכן, אנו עושים הכול על מנת לייצר עולמות תוכן לכל אתר ואתר אותו אנו מקדמים. לצורך כך, אנו מעסיקים את מומחי התוכן המובילים בישראל ומקפידים על העלאתם של תכנים מקוריים ומעיינים במסגרת כל פעילות שיווקית ו/או קידומית אותה אנו מבצעים ברחבי הרשת.

    למידע נוסף בנושא, אתם מוזמנים ליצור קשר כאן עם מומחי התוכן שלנו.

    מה זה קישור אדיטוריאלי?

    קישור אדיטוריאלי הוא קישור מגוף תוכן מסוים והוא בהתאם לאותו תוכן. אנחנו רוצים להדגיש, מדובר על קישור שהוא בתוך גוף התוכן בלבד!.

    קישור זה יכול להיות קישור נכנס או קישור יוצא והכל בהתאם לצרכי התוכן. לרוב, קישורים מסוג אדיטוריאליים, נחשבים לקישורים טובים ותרומתם לקידום אתרים אורגני היא גדולה ובעלת חשיבות, בשל היותם קישורים נכונים ומותאמים לתוכן עצמו.

    לספקנים מבינכם, חשוב להבין שיש גם ערך לקישור יוצא ולא רק לקישורים נכנסים והכל תלוי בפרקטיקה ובהתאמת הקישור. כל עוד תקשרו לאתר אמין וקשור לאותו נושא, מדובר בקישור בעל ערך.

    מה זה עדכון EAT?

    ראשי התיבות הם: Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness.

    בעברית המשמעות היא מומחיות, סמכותיות ואמינות. מדובר במדד איכות עבור כל סוגי התוכן אשר עלולים להופיע באתר, לרבות סרטונים.

    מדד זה מלווה אותנו בשנים האחרונות וככל שהזמן עובר, חשיבותו גדלה ומתעצמת. ראשי תיבות אלו נטבעו על ידי גוגל (כמובן) והם מייצגים את מעריכי האיכות האנושיים של החברה.

    מעריכים אלו בוחנים ובודקים את איכות תוצאות החיפוש באופן ידני וכך גוגל יודעת כיצד לשפר את האלגוריתם שלה על מנת להעניק ולספק תוצאות חיפוש טובות ומדוייקות יותר. סקירה מהירה: המומחיות היא לגבי כותב המאמר וכמה מומחה הוא בתחום.

    הסמכותיות היא דווקא כיצד אחרים מתייחסים אל סמכותיות האתר ובהחלט יש לתוכן האתר משקל (במידה ומוצב תוכן שאינו קשור לנושא האתר, סמכותיות האתר נפגעת).

    האמינות מורכבת מכותב המאמר, מידת המומחיות שלו ולחווית המשתמש באתר. חווית המשתמש קשורה עבותות לרמת בטיחות האתר ולרמת אבטחת האתר.

    דילוג לתוכן