Google מעדכנת כל כמה חודשים כדי לחדד תכונות מסוימות, לחדש אחרות ולשפר את החוויה של הגולשים. חברות קידום אתרים צריכות להיות מודעות לעדכונים של גוגל, וליישם אותם באסטרטגיה שלהן במהלך פרויקטים של שיווק דיגיטלי, קידום אורגני, קידום ממומן ועוד. בואו נדבר על זה יותר לעומק. 

גוגל ממשיכה לבצע שיפורים מדי כמה חודשים, כאשר העדכונים של החברה משפיעים ומשליכים ישירות על תהליכי קידום אתרים, שיווק דיגיטלי ופרסום באינטרנט. חברות קידום אתרים צריכות להיות מודעות לעדכונים של גוגל ולהביא אותם לידי ביטוי באסטרטגיה שלהן, אם הן רוצות להישאר בפסגה ו"לנצח" את המתחרים בעולמנו הדיגיטלי. כשגוגל מעדכנת כל הזמן את האלגוריתמים שלה ומספקת עדכונים חדשים לקידום אתרים, חשוב להישאר מעודכנים בשינויים אלו. 

חיפוש בגוגל

חברת שיווק דיגיטלי צריכה להיות מעודכנת בעדכוני גוגל 

חשוב לוודא שהאתר שלכם מותאם לחלוטין וגלוי בתוצאות החיפוש של גוגל, תמיד זכרו שההופעה שלכם בתוצאות החיפוש עשויה להיות מושפעת כתוצאה מעדכוני גוגל. חברות קידום אתרים צריכות תמיד לבדוק את העדכונים של גוגל, כדי להבטיח שהאתרים שלהן מעודכנים במגמות ובטרנדים האחרונים בענף. אופטימיזציה למנועי חיפוש, או SEO, הוא תהליך של שיפור הנראות של אתר אינטרנט או דף אינטרנט בתוצאות (ללא תשלום של קידום ממומן) של מנוע חיפוש. 

ניתן לעשות זאת באמצעות טכניקות שונות, הכוללות בניית תוכן איכותי באתר, בניית מערכי לינקים, ניהול מדיה חברתית ועוד. לא פעם, ה"כללים" של הפעולות האלו משתנים בעקבות העדכונים של גוגל. בסופו של דבר, יש לא מעט סיבות לכך שחברת קידום אתרים צריכה תמיד לבדוק את העדכונים של גוגל. זה מבטיח שהעסק של הלקוחות תמיד יהיה מעודכן במגמות ובתובנות האחרונות מגוגל. זה גם עוזר לעדכן את הלקוחות בשינויים האחרונים באלגוריתמים של מנועי החיפוש, ככה שהלקוחות יוכלו להיות מודעים לשינויים כאלו ואחרים הצפויים להתרחש בפעילות העסקית. 

מבחינה עסקית, חשוב להיות מוכנים לעדכונים של גוגל

אם מתוך סיבה מסוימת עדכוני גוגל יכולים להשפיע לרעה על תפקוד ותפוקת בית העסק, חברת קידום האתרים חייבת לעדכן את הלקוח בכך. שיווק דיגיטלי מצריך לא מעט תהליכים, כולל עדכוני גוגל שתמיד משתנים. דבר זה אמנם מקשה על חברות קידום אתרים לעמוד בקצב, אבל חברת קידום מקצועית אמורה להתגבר על האתגרים האלו של עדכוני גוגל. 

אם אתם חברת קידום אתרים, חשוב שתבדקו את העדכונים של גוגל כדי להישאר מעודכנים ויהיה לכם סיכוי "לתת בראש" למתחרים שלכם. במובן מסוים, עדכוני גוגל הם השינוי המשמעותי ביותר באלגוריתם של מנוע החיפוש במהלך השנה. לכן, אם אתם רוצים להקדים את המתחרים שלכם, הקפידו לעקוב אחר העדכונים של גוגל וליצור תוכנית כיצד הם ישפיעו על העסק שלכם. 

יש לוודא ולבדוק את עדכוני גוגל מדי מס' חודשים 

אחד הצעדים החשובים ביותר שחברת קידום אתרים צריכה לנקוט בו, הוא, להסתכל על העדכונים של גוגל מדי מספר חודשים. זה לא משנה אם זה עסק קטן או עסק גדול, גוגל משנה כל הזמן את מדיניות העדכונים שלה שיכולה להשפיע ישירות על מידת הדירוג של האתר שלכם בתוצאות החיפוש. לעולם אל תזלזלו במה ש-Google יכולה לעשות עם מדיניות העדכונים שלה, כי היא תמיד מתפתחת. 

עדכוני גוגל יכולים להוביל ל-4 דברים עיקריים:

– העדכונים יכולים לשפר את הדירוג של אתרים שנמצאים כעת במיקומים תחתונים (שף 2-3 ומטה בתוצאות החיפוש.

– עדכוני גוגל עשויים לגרום לדירוג של אתרים שנמצאים כרגע במיקומים נמוכים יותר – דווקא לטפס גבוה יותר בדירוג.

– עדכוני גוגל יכולים להוביל לכך שלא תהיה בכלל השפעה על דירוג האתר שלכם (מה שסביר שלא יקרה).

– עדכונים של גוגל יכולים להוביל לקבלת Penalty (עונש ע"פ גוגל, משמע ירידה בדירוג בד"כ). 

הקפידו לא להיות מופתעים מעדכוני גוגל 

חברות קידום אתרים צריכות תמיד לבדוק את העדכונים של גוגל, כדי לוודא שהן לא מופתעות משינוי פתאומי באלגוריתם של גוגל. שינויים אלו יכולים להוות ברכה או קללה עבור העסק, בהתאם לאסטרטגיית העסק ולכושר התחרותיות של חברת קידום אתרים, בהתאם לתהליכי שיווק דיגיטלי ועוד. זכרו, שינוי פתאומי באלגוריתם של גוגל יכול להוביל להשפעה שלילית על התנועה של האתר, שיעורי ההמרה וההכנסות וכו'

גוגל מעדכנת את האלגוריתם שלהם על בסיס קבוע, ויש לכך השפעה גדולה על תחום ה-SEO. לכל חברת שיווק דיגיטלי חשוב להישאר מעודכנים בעדכונים אלו, כי זה יעזור להבין מה גוגל מחפשת וכיצד ניתן לייצר ולתת יתרון ללקוחות ולאתרים. 

מה גוגל מחפשת מאתרים שמבצעים שיווק דיגיטלי?

נראה כי עדכוני גוגל מעדיפים כעת תוכן איכותי על פני כמות, כך שככל שיש יותר תוכן, כך הסיכויים גדלים לדירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש של גוגל ותורמים ישירות לפרסום בגוגל. זה לא השתנה. אבל יחד עם כמות, חשוב להקפיד על תוכן איכותי. 

אתם יכולים גם לוודא שהאתר שלכם מותאם למכשירים ניידים, כאשר זה כולל לוודא שהאתר נטען במהירות. ואם יש בעיות, תוכלו לתקן אותן לפני שהמשתמשים מתוסכלים ועוזבים את האתר שלכם. זכרו, אחוזי נטישה גבוהים פוגעים בדירוג של האתר. רוצים לדעת מה עוד גוגל מחפשת בעדכוניה ומאתרים באינטרנט? חברת הקידום שלכם וכל לספק לכם את כל התשובות והמידע. 

כתבות אחרונות

דרכים יצירתיות לבניית קישורים חיצוניים

שיווק באינטרנט נחשב לאחת הדרכים הטובות ביותר לשווק מוצר, חברה או בית עסק, בין היתר בזכות האפשרויות הרבות שהאינטרנט טומן בחובו. הרשתות החברתיות, אתרי שיתוף התמונות והווידאו, הבלוגים וכל כמויות המידע שקיימות באינטרנט מאפשרות להשתמש בו לצורכי פרסום, ...

שיווק דיגיטלי לאתר סחר

בעלי או מנהלי אתר מסחר מקוון? זה הזמן להכיר את פתרונות השיווק הדיגיטלי המוצעים לכם ב-EMOJO וליהנות ממגוון רחב של שירותים מקצועיים בדרך להגדלת שורת הרווח התחתונה. כל אתר סחר בכל תחום ובכל סדר גודל, המעוניין לבסס את מעמדו כאתר מסחר מקוון מוביל בתחו...

איך סוכנות פרסום תעזור לעסק להגביר מכירות?

פרסום היה, מאז ומתמיד, היבט חשוב בכל עסק שחשוב לו להמשיך להתקיים לאורך זמן, גם בימים בהם השוק אינו יציב. בין אם פרסומי אופליין (שלטי חוצות, עיתונים ואפילו "מפה לאוזן") ובמיוחד בעולם הדיגיטל (פרסום בגוגל, ניהול רשתות חברתיות וכו'), פרסום היווה ומהווה ...