בעלי או מנהלי אתר מסחר מקוון? זה הזמן להכיר את פתרונות השיווק הדיגיטלי המוצעים לכם ב-EMOJO וליהנות ממגוון רחב של שירותים מקצועיים בדרך להגדלת שורת הרווח התחתונה.

כל אתר סחר בכל תחום ובכל סדר גודל, המעוניין לבסס את מעמדו כאתר מסחר מקוון מוביל בתחומו, נדרש לתפעול מערך שיווק דיגיטלי באמצעותו ניתן להגיע לקהלי היעד הרלוונטיים בכל נקודת זמן ובכל נקודת מפגש אפשרית במרחבי הרשת. מערך השיווק הדיגיטלי המותאם ומיועד לאתרי סחר, חייב להיבנות על סמך ממצאי מחקר שונים והיכרות מעמיקה עם תחומי השיווק והפרסום השונים ברשת האינטרנט, ובדיוק בשביל זה אנחנו ב-EMOJO  כאן לשירותכם!

שיווק דיגיטלי לאתרי סחר

EMOJO מציגה: פתרונות השירות הטובים ביותר למטרות שיווק דיגיטלי לאתר סחר

אנחנו ב-EMOJO, עוסקים ומתמחים במתן פתרונות שירות בתחום השיווק הדיגיטלי לכל סוגי העסקים הפועלים בתוך ומחוץ לרשת, לרבות, אתרי סחר הפועלים בזירת המסחר המקוון. פתרונות השירות המוצעים על ידינו, מיועדים ומותאמים לכל אתר סחר באופן פרטני והם נועדו בין היתר לצרכי:

  • הגברת הטראפיק (תנועת גולשים) לאתר המסחר
  • שיפור מתמיד בכל הנוגע ליחסי המרה (CRO)
  • הגדלת היקף העסקאות באתר

וכפועל יוצא מכך הגדלת שורת הרווח התחתונה…

על מנת לספק לקהל לקוחותינו בתחום אתרי המסחר המקוון את פתרונות השירות הטובים ביותר, אנחנו ב-EMOJO, עושים שימוש מוגבר ומורחב בכל סוגי הפלטפורמות השיווקיות הקיימות ברשת, וביניהן: קידום אתרי מסחר מקוון בגוגל, פרסום באינטרנט באמצעות רכישת שטחי פרסום באתרים ופורטלים שונים, פעילות ממוקדת ב-גוגל שופינג, שיווק וקידום אתרי סחר באמצעות הרשתות החברתיות, שיווק ישיר באמצעות מערכות דואר אלקטרוני, פרסום וקידום אתרים באמצעות תוכן שיווקי ופלטפורמות נוספות המיועדות לצרכי קידום, שיווק ופרסום של אתרי מסחר מקוון.

תפעול מערכי שיווק דיגיטלי לאתרי סחר – מהיכן מתחילים ?

שיווק דיגיטלי לאתרי מסחר או לכל תחום פעילות עסקי אחר, יכול להתקיים בשתי דרכים שונות: האחת, על סמך מה שמכונה: ניסוי וטעייה, והשנייה, על סמך היכרות מעמיקה עם כל אחת מהפלטפורמות המיועדות לצרכי שיווק דיגיטלי. מבין השתיים, האופציה השנייה היא היעילה והנכונה יותר, וזאת לנוכח העובדה שהיא מאפשרת לכם לקצר תהליכים מיותרים, לחסוך במשאבים וליהנות מכל היתרונות הנלווים לכל פלטפורמה ייעודית לצרכי שיווק דיגיטלי.

יחד עם זאת, על מנת ליישם הליך שיווק דיגיטלי המותאם באופן נקודתי לכל פלטפורמה שיווקית המותאמת לסוג ואופי אתר המסחר העומד לרשותכם, חייב להתקיים הליך עבודה מקדים במסגרתו מומלץ לבצע את סדר הפעולות הבא:

  • בדיקה מקיפה של כל תשתיות האתר והתאמתן לצרכי קידום אתרים ותפעול מהלכי שיווק ופרסום ברשת.
  • קיומם של מחקרי שוק ומתחרים באמצעותם ניתן להגדיר את מטרות התכנית השיווקית ולבצע התאמות מדויקות לתנאי השוק בו אתם פועלים והיקף התחרות בו.
  • פילוח קהלי יעד ומטרה
  • תכנון תקציבי
  • מחקר מילות וביטוי מפתח
  • יצירת אמצעים דיגיטליים קריאטיביים כאלו ואחרים תואמי פעילות (באנרים, ניוזלטרים, דפי נחיתה וכדומה).

אצלנו ב-EMOJO, תוכלו למצוא את המענה המורחב והמקצועי ביותר לצרכי הקמה ותפעול של מערכי שיווק דיגיטלי, כאשר הידע, הניסיון וההיכרות המעמיקה שלנו עם תחום השיווק הדיגיטלי בכלל ועם כל אחת מהפלטפורמות המיועדות לצורך כך בפרט, הם אלו ההופכים אותנו לאחד מסוכנויות השיווק הדיגיטלי המובילות בישראל.

שיווק דיגיטלי לאתרי סחר

EMOJO – משרד דיגיטל המתמחה בשיפור יחס המרה

יחס המרה (CRO) מהווה את אחד מהנושאים המרכזיים הנלווים לכל פעולת שיווק דיגיטלי לאתרי מסחר, וזאת לנוכח העובדה שמטרת כל התהליך השיווקי היא להגדיל את היקף העסקאות המתבצעות באתר. בממוצע, יחס ההמרה באתרי מסחר נע בין 1% ל-4%,  כאשר במסגרת קמפיין שיווקי כזה או אחר ו/או במסגרת תרחישי שיווק דיגיטלי המתקיימים לאורך זמן ניתן לשפר את יחס ההמרה ל-4 עד 8 אחוז! במספרים, נתון זה מבטיח לכם שכל 6 גולשים (מתוך 100)  המבקרים באתרכם, יבצעו פעולת גלישה כזו אחרת היכולה לקדם ביצוע עסקה באתר.

אנחנו ב-EMOJO מתייחסים למדד ה-CRO כאחד מהמדדים המרכזיים המאפשרים לנו לבחון את יעילותם של תרחישי השיווק הדיגיטלי, כאשר אחת מהמטרות המרכזיות בכל התהליך היא לשפר באופן מתמיד את יחס ההמרה באתר המסחר המשווק באמצעותנו. על מנת להוביל שיפור מתמיד ביחס ההמרה במסגרת כל פעילות שיווק דיגיטלי לאתרי מסחר, אנו דואגים ליישומן המלא של מספר פעולות המסייעות לכך, וביניהן:

עיצוב אתר רספונסיבי

יצירת תפריט ניווט ידידותי ונוח לתפעול על ידי גולשי הרשת

עדכון תוכן באתר באמצעות מערכת ניהול תוכן

הטמעת פיצ'רים מקדמי פעולות גלישה כגון: מערכת צ'ט אונליין

ופעולות נוספות כגון: אופטימיזציה לקוד ותוכן האתר, שימוש מקצועי ב-גוגל שופינג (אחד מכלי הסיוע החדשים יחסית של גוגל לאתרי מסחר מקוון) ופעולות בתחום ה-REMARKETING.

שיווק דיגיטלי לאתרי סחר

שיווק דיגיטלי לאתרי מסחר משלב ההקמה ועד לשלב יצירת הנוכחות ברשת

אנו מתמחים בכל סוגי הפעילויות המקוונות הנחוצות לאתרי אינטרנט בכל תחום, תוכלו ליהנות ממגוון רחב של שירותים מקצועיים המיועדים גם לצרכי הקמת אתרי מסחר ותפעול מערכי שיווק דיגיטלי לאתרים המצויים בהליכי פיתוח ובנייה. לצורך הקמת אתרי מסחר, אנו מספקים לקהל לקוחותינו שירותי אפיון ופיתוח לצד שירותי עיצוב עם דגש על עולמות ה-UX וה-UI, פיתוח מערכות סליקה ומערכות אבטחת מידע ושירותים נוספים.

למידע נוסף על פתרונות השיווק הדיגיטלי המוצעים על ידינו לאתר מסחר בכל תחום ובכל סדר גודל, אנו מזמינים גם אתכם ליצור איתנו קשר עוד היום ולתאם מולנו פגישת ייעוץ ראשוני במהלכה נציג בפניכם את שיטות העבודה המתקדמות שלנו ואת היקף השירותים המוצעים על ידינו. לתיאום פגישת ייעוץ לחצו כאן ונתקדם יחד על מנת לקדם אתכם.

 

 

כתבות אחרונות