שיווק דיגיטלי למעצבים הינו שירות מקצועי נוסף המוצע לכל אילו מביניכם העוסקים בעולמות העיצוב השונים, וביניהם: מעצבי פנים, מעצבי אופנה, מעצבים גרפיים, מעצבי מוצר ובעלי מקצוע נוספים בעולמות העיצוב. כמו כן, פתרונות השיווק הדיגיטלי המוצעים על ידינו, מיועדים ומותאמים לאתרי מסחר בעולמות העיצוב השונים ולאתרי תוכן, אינדקסים, פורטלים וכדומה העוסקים ומתמקדים בעולמות העיצוב השונים.

360 מעלות של פתרונות לשיווק דיגיטלי

אצלנו ב-EMOJO, חברת שיווק דיגיטלי,  תוכלו להבטיח לעצמכם את המענה המקצועי הרחב והיעיל ביותר למטרות שיווק דיגיטלי למעצבים, כאשר פתרונות השירות המוצעים על ידינו לצורך כך, מתייחסים לכל פלטפורמה ייעודית למטרות שיווק דיגיטלי, וביניהם:

  • פרסום בגוגל לעסקים באמצעות מערכות ה-ADWORDS ובאמצעות פעולות SEO לקידום אורגני של אתרי מעצבים בגוגל.
  • ניהול קמפיינים שיווקים/פרסומיים ברשת באמצעות רכישת שטחי פרסום והקמת תשתיות תומכות קמפיין כגון: דפי נחיתה.
  • שיווק דיגיטלי ברשתות החברתיות באמצעות ניהול דף עסקי בפייסבוק, קידום עמוד עסקי באינסטגרם, הקמת ערוץ יוטיוב ועוד.
  • שיווק דיגיטלי באמצעות תוכן שיווקי על בסיס פלטפורמות קיימות כגון: טאבולה, אאוט – בריין ועוד.
  • תפעול מערכי יח"צ דיגיטלי באמצעות מיתוג אישי, ניהול מוניטין בגוגל ועוד.

פתרונות שירות אלו ונוספים, מותאמים על ידינו לכל מעצב/ת ולכל עסק בתחום העיצוב, המעוניין להבטיח לעצמו פעילות שיווקית ממוקדת יעדים ומטרות לטווח הקצר והארוך כאחד, כאשר ההתאמה המדויקת נקבעת בהתאם לפעולות מקדימות כגון: מחקרי שוק ומתחרים, פילוח קהל יעד, יצירת תשתיות תומכות בכל פעילות שיווקית ותכנון תקציב.

בנוסף, אנו מספקים את כל שירותי הקריאייטיב הנחוצים לקיומה של פעילות שיווקית כזו או אחרת במסגרת שיווק דיגיטלי למעצבים, החל מיצירת עולמות תוכן, דרך עיצוב דפי נחיתה ועיצוב ניזולטרים ועד לעיצוב באנרים וכדומה.

שיווק דיגיטלי לכל עולמות העיצוב במקום אחד!

אצלנו ב-EMOJO, סוכנות שיווק דיגיטלי, תוכלו למצוא מענה מקצועי למטרות שיווק דיגיטלי המותאם לכל עולמות העיצוב האפשריים, וביניהם:

  • שיווק דיגיטלי למעצבי אופנה  
  • שיווק דיגיטלי למעצבי שמלות כלה וערב
  • שיווק דיגיטלי למעצבי פנים
  • שיווק דיגיטלי למעצבי מוצר
  • שיווק דיגיטלי למעצבים גרפיים ונותני שירות בעולמות העיצוב הגרפי (סטודיו לעיצוב, חברות מיתוג גרפי וכדומה)
  • שיווק דיגיטלי למעצבי אירועים ותפאורות

בנוסף, אנו מתמחים בהליכי תכנון ותפעול של מערכי שיווק דיגיטלי המיועדים לעסקים שונים בתחום עולמות העיצוב וביניהם: חנויות מעצבים ואתרי מסחר מקוון בתחומי העיצוב השונים, ספקי שירות בעולמות העיצוב (מפעלי טקסטיל, נגריות, חנויות עשה זאת בעצמך וכדומה).

תחום ה-SOCIAL MEDIA במסגרת פעילות שיווקית למעצבים – מה חשוב לדעת?

תחום ה-SOCIAL MEDIA (רשתות חברתיות) מהווה מרכיב בלתי נפרד בכל פעילות שיווק דיגיטלי כזו או אחרת, והוא נחוץ והכרחי גם (ואולי בעיקר) כאשר מדובר בהליכי שיווק דיגיטלי למעצבים. חשיבותו של תחום ה-SOCIAL MEDIA  במסגרת פעילות שיווקית למעצבים/ות, נובעת בין היתר על רקע העבודה שמרבית עבודותיהם של המעצבים ניתנים להמחשה באמצעים ויזואליים הרבה יותר מאמצעים טקסטואליים. לפיכך, קידום מעצבים/ות באמצעות האינסטגרם, הפייסבוק וה-יוטיוב, חייב להיות מבוסס על תכנים ויזואליים המציגים טוב יותר מאלף מילים את כישוריו ויכולותיו המקצועיות של המעצב/ת.

אצלנו ב-EMOJO, תוכלו ליהנות משירותיה של מחלקת SOCIAL MEDIA המתמחה בין היתר בניהול דפי פייסבוק ואינסטגרם למעצבים מעולמות העיצוב השונים, הקמת ערוצי יוטיוב באמצעותם ניתן להעלות סרטונים הממחישים את תהליך היצירה העיצובית וכדומה, תפעול קמפיינים ברשתות החברתיות ופתרונות שיווק דיגיטלי נוספים באמצעות הרשתות החברתיות.

קידום אתרי הבית בעולמות העיצוב

על אף חשיבותו של תחום ה-SOCIAL MEDIA במסגרת פעילות שיווקית דיגיטלית למעצבים, כל מערך שיווק דיגיטלי למעצבים, חייב להיות מבוסס על יכולות הקידום של אתרי הבית השייכים למעצבים/ות בתחומי העיצוב השונים. קידום אתרים בעולמות העיצוב, זהה באופיו להליכי הקידום המיועדים לכל סוגי האתרים האחרים, כאשר הליכי הקידום מחייבים מחקר מילות וביטוי מפתח, פילוח ממוקד של קהלי היעד, תפעול מערך קישוריות עם אתרי נישה ברחבי הרשת ופעולות מקצועיות נוספות כגון: אופטימיזציה לקוד ותוכן האתר, התאמה רספונסיבית של האתר וכדומה.

גם בתחום קידום אתרי הבית בעולמות העיצוב, אצלנו ב-EMOJO תוכלו למצוא את המענה המקצועי המקיף ביותר בתחום. לרשותנו, מומחי SEO למטרות קידום אורגני בגוגל ומומחי PPC למטרות קידום ממומן בגוגל. כמו כן, אנו מספקים פתרונות קידום באמצעות גוגל שופינג הנחשב כיום לאחד מהכלים היעילים ביותר לשיווק מוצרי ברשת החיפוש של גוגל.

ליווי אישי ומקצועי משלב התכנון המקדים

פתרונות השירות המוצעים על ידינו בתחום השיווק הדיגיטלי למעצבים, מבוססים על ההיכרות רבת השנים שלנו עם עולמות השיווק, הפרסום והקידום ברשת האינטרנט ועל היכולות המקצועיות של כל אחת ממחלקות השירות הפועלות בחברתנו, ובניהן: מחלקת תכנון ואסטרטגיה, מחלקת תקציבאות, מחלקת בקרת איכות, מחלקת SOCOAL MEDIA, מחלקת קידום אורגני וממומן בגוגל ומחלקת קריאייטיב המספקת את פתרונות התוכן והעיצוב לכל פעולת שיווק כזו או אחרת.

לכל פרויקט בו אנו מעורבים במסגרת פעילות שיווק דיגיטלי למעצבים, אנו ממנים מנהל פרויקט וקשרי לקוחות שתקפידו להוות איש קשר בין הלקוח לבין כל אחת ממחלקות השירות המקצועיות שלנו. באופן זה, אנו מבטיחים לקהל לקוחותינו את השירות המקצועי והאישי המלווה במתן מענה מיידי בכל שאלה ועניין לאורך כל תקופת הפעילות.

ברגע בו אנו בוחרים להיות מעורבים בפרויקט כזה או אחר בתחום השיווק הדיגיטלי, אנו מכנסים לפגישה ממושכת את כל מנהלי מחלקות השירות שלנו, וביחד מקיימים "סיעור מוחות" במסגרתו אנו מתווים את הדרך הנכונה, היעילה והמהירה ביותר לתכנון הפעילות על כל היבטיה ושלביה.

רוצים לדעת עוד על שיטות העבודה המוכחות שלנו? לחצו כאן ובואו ניפגש.

כתבות אחרונות

מהו מיתוג ולמה אתם צריכים חברת מיתוג שתטפל בזה?

אם קיבלתם את ההחלטה להקים עסק סביר להניח שהשכלתם להבין את החשיבות הרבה של מיתוג העסק, תהליך שכולל: בחירת שם מדויק, בניית אתר מעוצב שמכיל מידע על העסק, תכנים מעניינים, סרטונים, תמונות, דרכים ליצירת קשר שבין היתר מאפשרות קבלת מענה מהיר, בלוג מעודכן וכמ...

כיצד חברת האחסון משפיעה על קידום אתרים?

אחת השאלות אותן חשוב לשאול בכל הקשור לבחירת אחסון היא האם האחסון משפיע על קידום אתרים ומה חשוב לדעת על כך. אז קודם כל כל, התשובה היא כן, חברת האחסון בהחלט משפיעה על מאמצי ה SEO של האתר וחברת אחסון טובה תוכל לעזור להגיע לתוצאות טובות יותר בעוד שחבר...

עדכון הליבה של גוגל מחודש ספטמבר

בשלהי חודש ספטמבר השנה, ביקר אותנו עדכון ליבה מבית גוגל וכרגיל, התעשייה לא בדיוק יודעת מה משמעות העדכון ומה בדיוק מטרתו. אין ספק שלא מעט אתרים, הרגישו או ירגישו תנודות בדירוגים, בין אם מדובר בירידה או עלייה במיקומים ולכן חשוב להתעכב על העדכון ולעזור ...