מהו מיתוג ולמה אתם צריכים חברה שתטפל בזה ?

אם קיבלתם את ההחלטה להקים עסק סביר להניח שהשכלתם להבין את החשיבות הרבה של מיתוג העסק, תהליך שכולל: בחירת שם מדויק, בניית אתר מעוצב שמכיל מידע על העסק, תכנים מעניינים, סרטונים, תמונות, דרכים ליצירת קשר שבין היתר מאפשרות קבלת מענה מהיר ובלוג מעודכן.

כמו כן, כולל המיתוג הקמת דף עסקי בפייסבוק שמספק בין היתר מידע, מענה לשאלות ומבצעים, בחירת סלוגן קליט שמעביר את המסר שהעסק מעוניין לשדר ועיצוב לוגו מושך שהולם את התחום בו העסק מתמחה.

הלוגו והסלוגן צריכים להיות קליטים ומותאמים לעסק ולקהל היעד כך שיהיה קל לזכור אותם, כך, הם יכנסו לתודעה של קהל היעד ויעבירו את התחושה שהעסק רוצה להעביר, למה הוא עדיף על המתחרים ומה הוא ערך המוסף שהוא מעניק ללקוחות.

חברת מיתוג

 


לפני שאתם ממשיכים במאמר מומלץ לקרוא את הפסקה הבאה  ולהבין  את הערך של לוגו

תנסו לזהות איזה חברות מופיעות בתמונה הבאה

חברת מיתוג חברת מיתוג חברת מיתוג

אנחנו די בטוחים שזה היה לכם קל. אבל תנסו להבין בדיוק מה קרה פה ואתם תהיו מופתעים.

אתם כרגע הסתכלתם על תמונה. לא רשום עליה שום דבר ואתם יודעים בדיוק מה השם של החברה. אם אתם באמת מתעמקים בזה אתם גם יודעים בדיוק מה הסיפור שלהם. איך הם מתנהגים, מה הערכים שלהם, מה הם מוכרים, אתם יודעים כמעט הכל עליהם וכל זה מתמונה אחת ללא מילים. זה הערך של לוגו, אבל לוגו לבד לא עושה את העבודה. בשביל זה צריך את כל תהליך המיתוג כדי שהלוגו שלכם יעשה את אותה עבודה שהלוגואים למעלה עושים אצלכם.

עכשיו אתם יכולים להמשיך לקרוא את המאמר שלנו 


מיתוג חברה – להפוך לקוחות מזדמנים ללקוחות נאמנים

חברת מיתוג

המטרה של כל האלמנטים שהוזכרו בפסקה הראשונה – השם, האתר, העיצוב של האתר, הסלוגן, הלוגו ומוצרי שיווק נוספים כמו: כרטיסי ביקור, פרסום בפייסבוק ואלמנטים נוספים היא לגרום ללקוחות לזהות את העסק בקלות ולהתחבר למסרים ולערכים שלו כך שהם ירגישו שהם רוכשים מוצר או מקבלים שירות מעסק שמדבר בשפה שלהם, מספק מענה עבור הצרכים שלהם ותואם את הערכים ואת האמונות שלהם.

ההשפעה של מיתוג טוב על חווית הלקוח

מיתוג נכון משפיע על החוויה של הלקוח וכשהחוויה תואמת לציפיות שהמיתוג יצר גדל הסיכוי שאותו לקוח יהפוך ללקוח נאמן. ממצב זה מתחיל תהליך שנקרא בשם : (ROIׁ (Return on ivestment  שהוא המדד מרכזי בתחום השיווק. מדד זה מציין את היחסים בין ההשקעות בפעילות השיווקית לבין החזר הכללי שהפעולות האלה מביאות לך. השקעות אלו מתבטאות בעיקר בזמן, מחשבה ותכנון כספים ובין הוצאות לבין ההכנסות של הפעילות.

במילים אחרות – לקוחות נאמנים ימשיכו לרכוש מוצרים או שירותים מהעסק וימליצו לסובבים אם בשיטת מפה לאוזן או על ידי שימוש באינטרנט.

חברת מיתוג – מה יכול סטודיו למיתוג לעשות עבורכם?

חברת מיתוג

מיתוג עסקי הוא לא תהליך שניתן לבצע טוב לבד משום שהוא דורש הרבה משאבים, וידע.  לכן חשוב מאוד לפנות אל חברה מקצועית שמתמחה במיתוג לעסקים. חברה מקצועית ובעלת ניסיון תדע כיצד למתג את העסק בצורה הטובה ביותר כך שבעל העסק ייהנה מהיתרונות הרבים של המיתוג, היתרונות הללו הם:

  1. הכרת ה- DNAשל העסק – מיתוג נכון יבהיר ללקוחות הפוטנציאליים מהו המותג ומה הוא מציע.
  2. הכרת המותג – מיתוג טוב שכולל בחירה נכונה של כל הסממנים, ביניהם: הצבעים, הפונטים, הסמלים הגראפיים, הלוגו, סגנון הכתיבה, התאמה לקהל יעד ובחירת מסרים מדויקים וקליטים שמדברים אל הרגש והצרכים של הגולשים יצליח להכניס את המותג לתודעה של קהל היעד. ברגע שהעסק אחיד וקל לזיהוי הוא נחקק בזיכרון ויוצר אמון בלקוחות הפוטנציאליים.
  3. בידול ליצירת ערך מוסף – כל עסק חייב להדגיש את החזקות שלו, הדבר מאפשר לו לבלוט ולהרשים את הגולשים. מיתוג איכותי יבליט את האיכויות של העסק ויגרום לגולשים לבחור בו על פני המתחרים.
  4. הבטחה שמביאה לתנועה – מותג שנבנה בצורה איכותית יעביר את ההבטחה של העסק ללקוחות, יעורר תנועת גולשים ויגדיל את כמות ההתקשרויות והרכישות.
  5. הבטחה מותגית – מותג שכבש את לב הלקוחות והוכח כאיכותי יעורר בהם ציפיות שיגרמו להם לשוב אל העסק ולרכוש מוצרים או לקבל ממנו שירותים.
  6. חיזוק הקשר עם הלקוח – הקמת אתר, דף עסקי, חלוקת מתנות, מתן מבצעים וביצוע פעולות נוספות שתורמות למיתוג העסק ומאפשרות לגולשים ליצור קשר ולקבל מענה מהיר יגרמו להם להרגיש שהעסק זמין עבורם ושחשוב לו שהם יהיו מרוצים – דבר שיגרום להם להישאר נאמנים.
  7. מיקוד – מותג ממוקד מסייע גם לבעל העסק לשמור על מיקוד ולא לגלוש לאזורים שלא היו בתכנון. המותג ישמור על הפוקוס של העסק כך שהפעילות השיווקית תמשיך להיות אחידה, כמובן שהיא יכולה ואף כדאי שהיא תפתיע אך שהקו יישאר עקבי – כך יישארו המסרים ברורים ולא ייווצר בלבול בקרב הגולשים והלקוחות או בקרב בעל העסק והעובדים.

עצות לבחירת חברת מיתוג

אם אתם בעלי עסקים שמעוניינים למתג את העסק שלכם חשוב שתבחרו בחברה מקצועית שיודעת כיצד לבצע את העבודה וסיפקה שירותי מיתוג למגוון עסקים, חברה שעונה על הקריטריונים הללו צריכה לבצע את הפעולות הבאות .

  •  להכיר את העסק שלכם – את החזקות, החולשות, הערך המוסף, המתחרים, קהל היעד, החזון ואת שירותיו או מוצריו.

 

  • בניית אתר איכותי ומעוצב – יבחר את מוצרי הפרסום המתאימים, יעצב לוגו מנצח בצבע ובפונטים הנכונים, יבחר סלוגן ממוקד ומושך, ידבר בשפה של קהל היעד ואפילו יבצע קידום אתרים אורגני 

 

  • ילווה אתכם לכל אורך – הדרך שעשויה להשתנות בהתאם לתגובות של קהל היעד ובהתאם לחידושים שחלים בשוק ולצרכים המשתנים כך שהעסק שלכם יישאר רלוונטי ויצור רושם חיובי באופן מתמיד.

 

  • תישאר עם היד על הדופק – תבצע סקרים, תדלה נתונים, תפיק דוחות, תציע מבצעים ותפעל בדרכים נוספות, כל זאת בשקיפות מלאה ותוך עבודה משותפת יחד אתכם.

 חברת מיתוג    חברת מיתוג 

שתביא אתכם למודעות של כולם.  לחצו כאן לפרטים

 

 

 

 

 

עומר מנשה
עומר מנשה הוא מומחה לשיווק דיגיטלי, כותב, מרצה, ויועץ לתחומי האונליין. עומר אחראי על פיתוח אסטרטגיות דיגיטל ועל יישומן בגופים המובילים במשק הישראלי כמו בזק, נס טכנולוגיות, מכבי, דיסקונט, אלקטרה ועוד. בשנת 2013 הקים עומר את אימוג’ו שיווק דיגיטלי שמציעה שירותי שיווק אונליין למגוון רחב של יזמים, עסקים וחברות.