אם קיבלתם את ההחלטה להקים עסק סביר להניח שהשכלתם להבין את החשיבות הרבה של מיתוג העסק, תהליך שכולל: בחירת שם מדויק, בניית אתר מעוצב שמכיל מידע על העסק, תכנים מעניינים, סרטונים, תמונות, דרכים ליצירת קשר שבין היתר מאפשרות קבלת מענה מהיר, בלוג מעודכן וכמובן, בחירת חברת מיתוג מקצועית.

כמו כן, כולל המיתוג הקמת דף עסקי בפייסבוק שמספק בין היתר מידע, מענה לשאלות ומבצעים, בחירת סלוגן קליט שמעביר את המסר שהעסק מעוניין לשדר ועיצוב לוגו מושך שהולם את התחום בו העסק מתמחה.

הלוגו והסלוגן צריכים להיות קליטים ומותאמים לעסק ולקהל היעד כך שיהיה קל לזכור אותם, כך, הם יכנסו לתודעה של קהל היעד ויעבירו את התחושה שהעסק רוצה להעביר, למה הוא עדיף על המתחרים ומה הוא ערך המוסף שהוא מעניק ללקוחות. חברת מיתוג תדע להמליץ על לוגו המתאים בדיוק לעסק שלכם ולוגו שיהיה קל לקהל שלכם לזכור ולהכיר.

חברת מיתוג

 


לפני שאתם ממשיכים במאמר מומלץ לקרוא את הפסקה הבאה  ולהבין  את הערך של לוגו

תנסו לזהות איזה חברות מופיעות בתמונה הבאה

חברת מיתוג חברת מיתוג חברת מיתוג

אנחנו די בטוחים שזה היה לכם קל. אבל תנסו להבין בדיוק מה קרה פה ואתם תהיו מופתעים.

אתם כרגע הסתכלתם על תמונה. לא רשום עליה שום דבר ואתם יודעים בדיוק מה השם של החברה. אם אתם באמת מתעמקים בזה אתם גם יודעים בדיוק מה הסיפור שלהם. איך הם מתנהגים, מה הערכים שלהם, מה הם מוכרים, אתם יודעים כמעט הכל עליהם וכל זה מתמונה אחת ללא מילים.

זה הערך של לוגו, אבל לוגו לבד לא עושה את העבודה. בשביל זה צריך חברת מיתוג שתעשה את כל תהליך המיתוג כדי שהלוגו שלכם יעשה את אותה עבודה שהלוגואים למעלה עושים אצלכם.

עכשיו אתם יכולים להמשיך לקרוא את המאמר שלנו 


חברת מיתוג תהפוך את הלקוחות לנאמנים

חברת מיתוג

המטרה של כל האלמנטים שהוזכרו בפסקה הראשונה – השם, האתר, העיצוב של האתר, הסלוגן, הלוגו ומוצרי שיווק נוספים כמו:

כרטיסי ביקור, פרסום בפייסבוק ואלמנטים נוספים היא לגרום ללקוחות לזהות את העסק בקלות ולהתחבר למסרים ולערכים שלו כך שהם ירגישו שהם רוכשים מוצר או מקבלים שירות מעסק שמדבר בשפה שלהם, מספק מענה עבור הצרכים שלהם ותואם את הערכים ואת האמונות שלהם.

ההשפעה של מיתוג טוב על חווית הלקוח

מיתוג נכון משפיע על החוויה של הלקוח וכשהחוויה תואמת לציפיות שהמיתוג יצר גדל הסיכוי שאותו לקוח יהפוך ללקוח נאמן. ממצב זה מתחיל תהליך שנקרא בשם : (ROIׁ (Return on ivestment  שהוא המדד מרכזי בתחום השיווק.

מדד זה מציין את היחסים בין ההשקעות בפעילות השיווקית לבין החזר הכללי שהפעולות האלה מביאות לך. השקעות אלו מתבטאות בעיקר בזמן, מחשבה ותכנון כספים ובין הוצאות לבין ההכנסות של הפעילות.

במילים אחרות – לקוחות נאמנים ימשיכו לרכוש מוצרים או שירותים מהעסק וימליצו לסובבים אם בשיטת מפה לאוזן או על ידי שימוש באינטרנט.

חברת מיתוג – מה יכול סטודיו למיתוג לעשות עבורכם?

חברת מיתוג

מיתוג עסקי הוא לא תהליך שניתן לבצע טוב לבד משום שהוא דורש הרבה משאבים, וידע.  לכן חשוב מאוד לפנות אל חברת מיתוג מקצועית שמתמחה במיתוג לעסקים. חברה מקצועית ובעלת ניסיון תדע כיצד למתג את העסק בצורה הטובה ביותר כך שבעל העסק ייהנה מהיתרונות הרבים של המיתוג, היתרונות הללו הם:

  1. הכרת ה- DNA של העסק – מיתוג נכון יבהיר ללקוחות הפוטנציאליים מהו המותג ומה הוא מציע.
  2. הכרת המותג – מיתוג טוב שכולל בחירה נכונה של כל הסממנים, ביניהם: הצבעים, הפונטים, הסמלים הגראפיים, הלוגו, סגנון הכתיבה, התאמה לקהל יעד ובחירת מסרים מדויקים וקליטים שמדברים אל הרגש והצרכים של הגולשים יצליח להכניס את המותג לתודעה של קהל היעד. ברגע שהעסק אחיד וקל לזיהוי הוא נחקק בזיכרון ויוצר אמון בלקוחות הפוטנציאליים.
  3. בידול ליצירת ערך מוסף – כל עסק חייב להדגיש את החזקות שלו, הדבר מאפשר לו לבלוט ולהרשים את הגולשים. מיתוג איכותי יבליט את האיכויות של העסק ויגרום לגולשים לבחור בו על פני המתחרים.
  4. הבטחה שמביאה לתנועה – מותג שנבנה בצורה איכותית יעביר את ההבטחה של העסק ללקוחות, יעורר תנועת גולשים ויגדיל את כמות ההתקשרויות והרכישות.
  5. הבטחה מותגית – מותג שכבש את לב הלקוחות והוכח כאיכותי יעורר בהם ציפיות שיגרמו להם לשוב אל העסק ולרכוש מוצרים או לקבל ממנו שירותים.
  6. חיזוק הקשר עם הלקוח – הקמת אתר, דף עסקי, חלוקת מתנות, מתן מבצעים וביצוע פעולות נוספות שתורמות למיתוג העסק ומאפשרות לגולשים ליצור קשר ולקבל מענה מהיר יגרמו להם להרגיש שהעסק זמין עבורם ושחשוב לו שהם יהיו מרוצים – דבר שיגרום להם להישאר נאמנים.
  7. מיקוד – מותג ממוקד מסייע גם לבעל העסק לשמור על מיקוד ולא לגלוש לאזורים שלא היו בתכנון. המותג ישמור על הפוקוס של העסק כך שהפעילות השיווקית תמשיך להיות אחידה, כמובן שהיא יכולה ואף כדאי שהיא תפתיע אך שהקו יישאר עקבי – כך יישארו המסרים ברורים ולא ייווצר בלבול בקרב הגולשים והלקוחות או בקרב בעל העסק והעובדים.

עצות לבחירת חברת מיתוג

אם אתם בעלי עסקים שמעוניינים למתג את העסק שלכם חשוב שתבחרו חברת מיתוג מקצועית שיודעת כיצד לבצע את העבודה וסיפקה שירותי מיתוג למגוון עסקים, חברה שעונה על הקריטריונים הללו צריכה לבצע את הפעולות הבאות .

  •  להכיר את העסק שלכם – את החזקות, החולשות, הערך המוסף, המתחרים, קהל היעד, החזון ואת שירותיו או מוצריו.

 

  • בניית אתר איכותי ומעוצב – יבחר את מוצרי הפרסום המתאימים, יעצב לוגו מנצח בצבע ובפונטים הנכונים, יבחר סלוגן ממוקד ומושך, ידבר בשפה של קהל היעד ואפילו יבצע קידום אתרים אורגני

 

  • ילווה אתכם לכל אורך – הדרך שעשויה להשתנות בהתאם לתגובות של קהל היעד ובהתאם לחידושים שחלים בשוק ולצרכים המשתנים כך שהעסק שלכם יישאר רלוונטי ויצור רושם חיובי באופן מתמיד.

 

  • תישאר עם היד על הדופק – תבצע סקרים, תדלה נתונים, תפיק דוחות, תציע מבצעים ותפעל בדרכים נוספות, כל זאת בשקיפות מלאה ותוך עבודה משותפת יחד אתכם.

 חברת מיתוג    חברת מיתוג 

שתביא אתכם למודעות של כולם. 

 

 

 

 

 

כתבות אחרונות

קידום אתרים בבינג - האוקיינוס הכחול של מנועי החיפוש

בינג - מנוע החיפוש שחמק מאיתנו איך היה נשמע לכם, אם היינו אומרים שאתם יכולים להשיג חשיפה שיווקית נוספת מול 5%-7% מתוך מיליארדים של גולשים באינטרנט? אמנם כשמדברים על קידום אתרים רובנו מורגלים לחשוב במונחים של "גוגל", אבל יש גם מנועי חיפוש אחרים שעשוי...

מה ההבדל בין רינדור צד לקוח (CSR) לרינדור צד שרת (SSR) ואיך זה משפיע על SEO?

כיום, ישנם יותר ויותר אתרים המבוססים על פריימוורקים וספריות של JS כגון React ,Angular   node.js וכו׳. מה יכולה להיות הבעיה עם זה? בשונה מאתרי HTML שעדיין נחשבים לדומיננטיים ברחבי האינטרנט ונסרקים בתדירות גבוהה, אתרים אשר מבוססים JS דורשים ממנועי הח...

מודעות גוגל שופינג - Google Shopping

ההצלחה שלך כעסק, נמדדת ביכולת שלך לגייס לקוחות חדשים בעלויות סבירות וריווחיות. מודעות הקנייה של גוגל, הידועות בשמן (PLA (Product Listing Ads, הן אחד ממקורות התנועה המובילים ביותר המסוגלים להעניק לעסק קטן, יתרון תחרותי גדול. הסיבה לכך היא העובדה שמ...