קידום אתרים לעורכי דין

מזל טוב, הגשמת את החלום של אמא. הוסמכת כעורך דין במדינת ישראל ואלא אם כן החלטת להצטרף כשכיר לאחד המשרדים, אתה עכשיו מתמודד באחת הזירות התחרותיות ביותר מבחינת גיוס לקוחות.

קידום אתרים לעורכי דין

 

כולנו יודעים שבמדינה שלנו, היצע השירותים המשפטיים עולה על הביקוש. עובדה זו גורמת לכך שלא מעט עורכי דין (מה גם שמצטרפים אליהם עוד ועוד כל שנה), מוצאים עצמם במצב שבו לוח השנה שלהם פנוי מדי, והעיסוק המרכזי שלהם עובר מפעילות משפטית מקצועית לפעילות פיתוח עסקי וסגירת הלקוח הבא.

אימוג’ו כאן כדי לעזור. אנחנו מתמחים בשיווק דיגיטלי וקידום אתרים לעורכי דין. את לקוחותינו אפשר למצוא בראש תוצאות החיפוש בגוגל בביטויים כמו “עורך דין תעבורה”, “נהיגה בשכרות”, “עורך דין הוצאה לפועל”, “עורך דין נזיקין” ועוד. למען האמת, כנראה שלמאמר הזה הגעת כי הקלדת בגוגל את הביטוי “קידום לעורכי דין” או ביטוי דומה.

ניגש ישר לעניין, במאמר למטה נסקור בקווים כלליים איך כל עורך דין יכול לייצר משרד פעיל שמגייס פניות כמעט על אוטומאט דרך האינטרנט, ומאפשר לעורך הדין להתרכז אך ורק בעבודה שהוא באמת מעוניין לעשות.

 

בשביל מה נועד קידום באינטרנט?

קידום באינטרנט נועד על מנת לאפשר לכל עסק או בעל מקצוע, כדוגמת עורך דין, לבלוט מעל המתחרים שלו בתוצאות החיפוש. כפי שצוין למעלה, ברור לכולנו שיש עשרות אלפי עורכי דין פעילים בישראל ומצד שני, ישנן רק 10 תוצאות חיפוש בעמוד הראשון של גוגל. אדם שמחפש שירות משפטי מסוים, סביר שיתחיל את החיפוש שלו בגוגל. כל עורך דין שאינו נמצא בעמוד הראשון (וכנראה גם בתוצאות הראשונות), הוא בלתי נראה לאותו לקוח פוטנציאלי. כאן אנחנו נכנסים תמונה.

קידום אתרים לעורכי דין

 3 כלים לקידום אונליין ?

איך אנחנו יכולים לעזור? שאלה מצוינת!

קיימים מספר ערוצי שיווק עיקריים באינטרנט עבור בעלי עסקים, ועורכי דין בפרט. הפלטפורמות הללו מתחלקות לשני סוגים – מנועי חיפוש ורשתות חברתיות:

  1. קידום אורגני בגוגל – היתרונות של קידום עורכי דין בצורה אורגנית בגוגל ברורים. מיליוני משתמשים גולשים בגוגל מדי יום.

מי שלא נמצא שם, לא קיים. מצד שני, מדובר גם בהזדמנות כי את החשיפה הפוטנציאלית הזו תוכלו לרתום לטובת המשרד שלכם באמצעות קידום אורגני!

קידום אתרים אורגני בגוגל מאפשר לאותו עורך דין לקדם את עצמו באינטרנט בהתאם למילות המפתח הרלוונטיות עבורו ועבור לקוחותיו הפוטנציאלים.

הרציונל פשוט – ככל שהאתר מקודם יותר, כך הוא יופיע גבוה יותר מבין תוצאות החיפוש במילת המפתח הספציפית.

לדוגמא, במידה והאתר שלך מקודם בצורה טובה, אדם שיחפש את מילת המפתח “עורך דין מעצרים”, ימצא את האתר שלך בתוצאות הראשונות.

ידוע כי בעולם קידום האתרים תנועה אורגנית היא התנועה האיכותית ביותר.

גולשים שמגיעים דרך מנוע החיפוש (ולא דרך מודעות) הם אלה שסוגרים עסקה במהירות ובתעריפים הגבוהים ביותר.

2. קידום ממומן בגוגל – המשלים של הקידום האורגני, הוא הקידום הממומן. היתרון הגדול של קידום ממומן היא יכולת לשלוט בדיוק בכמות התנועה שנכנסת לך לאתר מאותן מודעות ממומנות.

מודל התשלום הוא עבור כל קליק, כך שכמפרסם אתה משלם רק על גולשים שלחצו על המודעה שלך.

מודעות ממומנות מוצגות תמיד בראש עמוד תוצאות החיפוש, מעל התוצאות האורגניות. קידום ממומן היא דרך מאוד אפקטיבית להגיע בצורה מהירה לקהל רלוונטי.

3. קידום ממומן בפייסבוק – כולם מכירים את פייסבוק, הרשת החברתית הגדולה בעולם.

לא כולם יודעים עד כמה היא יכולה להיות יעילה ושימושית לצורך קידום עורך דין.

פייסבוק מאפשרת לכל אדם לקדם את העסק שלו בתשלום, ובכמה שלבים פשוטים להגיע לקהל היעד.

אחד היתרונות בקידום ממומן בפייסבוק היא האופציה לטרגט קהל יעד ספציפי מאוד, על מנת למקסם את התוצאות של תקציב השיווק שהושקע בפלטפורמה.

 אבל איך אדע בוחרים באיזה ערוץ לפעול?

לפני שמתחילים תהליך כזה, חשוב להבין מהן המטרות העסקיות של המשרד. האם אנחנו רוצים לגייס הרבה לקוחות עכשיו?

האם אנחנו רוצים לייצר תהליך שמכניס כמות מסוימת של לקוחות חדשים כל חודש במשך כמה שנים?

את ההחלטה באיזה ערוץ(ים) לפעול, באיזו עצימות ובאיזו תקופת זמן מקבלים בדרך כלל ביחד עם סוכנות הדיגיטל שמטפלת בפרויקט.

יש לנו ניסיון עם כל פלטפורמה קיימת, ונשמח לחלוק אתכם את התובנות שצברנו.

כל אחד מהערוצים

האם לא אוכל להצליח לשווק את עצמי לבד?

אם לפני שנות האלפיים עוד היה ויכוח על האפקטיביות של פרסום בדיגיטל לעומת פרסום בערוצים מסורתיים יותר כמו עיתונות, שילוט וטלויזיה.

כיום, אף בעל עסק לא יכול להרשות לעצמו להתעלם מהיתרונות של שיווק הדיגיטלי בפלטפורמות כמו גוגל, פייסבוק ואחרות.

אז להיות בדיגיטל חייבים, אבל איך עושים את זה? זו השאלה החשובה באמת. פגשנו לאורך הדרך מספר לא מבוטל של עורכי דין שמנסים לבצע את הקידום שלהם עצמאית.

כפי שאמרנו בתחילת המאמר, זה נראה שבלי לשים לב, אותם עורכי דין מחזיקים שני חצאי משרות – קידום האתר של עצמם, ולעסוק באמת בעריכת דין.

על מנת לקדם אתר או לבצע פעילות שיווקית בדיגיטל בצורה עצמאית, צריך ללמוד את התחום.

זה לגמרי אפשרי, אבל צריך להשקיע שנים כדי להגיע לרמה גבוהה, וגם אז כל הזמן להתעדכן ולקרוא חומרים חדשים שמתפרסמים כי אחרת נשארים מאחור.

אנחנו מציעים אלטרנטיבה טובה יותר לעורכי דין שמעוניינים בלקוחות.

תתרכזו אתם בעבודה המשפטית, ואנחנו נשתמש בידע ובניסיון שצברנו כדי לדאוג שהמשרד שלכם אף פעם לא יהיה ריק.

נשמע מעניין? צרו איתנו קשר ונשמח לבנות יחד אתכם אסטרטגיה שתפורה אישית עבור המשרד שלכם והמטרות העסקיות שלכם לשנה הקרובה.

מייסד ומנכ”ל אימוג’ו. עוסק בנושאי ייעוץ ו- SEO ובעיקר במחקר טכנולוגיות ואסטרטגיות קידום שונות. חי את השיווק באינטרנט ומתעניין מאוד בחקר טכנולוגיות הקיימות בעולם. בשנת 2013 הקים שי את אימוג’ו שיווק דיגיטלי שמציעה שירותי שיווק דיגיטלי למגוון רחב של חברות ועסקים.