על יתרונות שיווק הדיגיטלי קחו את העסק שלכם לצעד הבא

האסטרטגיה שנקראת שיווק דיגיטלימציעה למשתמשים בה מגוון כלים ומושגים אשר עוזרים לעסק ולמותג עצמו לתקשר עם הלקוחות בעידן הדיגיטלי. כדי לעשות זאת יש לבחון את כל ההיבטים הנוגעים לתחום, על כל האפשרויות הטמונות בו, בדרך לקדם ולשווק מוצרים ושירותים בצורה יעילה ומהירה שתתכתב עם רוח התקופה. שיטת שיווק זו דורשת ניסיון רב, הבנה מעמיקה והיכרות עם פלטפורמות השיווק הדיגיטליות באשר הן. כשערכים אלו קיימים ישנם לשיטת השיווק הדיגיטלי כמה וכמה יתרונות ברורים אשר מהם לא ניתן להתעלם.

 

אפשרויות פילוח מתקדמות

אחד היתרונות העיקריים של שיווק דיגיטלי, אם לא העיקרי מכולם, הוא כלי הפילוח המתקדמים העומדים לרשות אלו העוסקים בתחום. כלי פילוח אלו מאפשרים למעשה לתקשר עם נישות ספציפיות אשר עשויות להתעניין במוצרים יתרונות שיווק דיגיטליובשירותים של העסק, ללא לבזבז זמן יקר או משאבים. ולמה הכוונה? אם בעבר שיטות השיווק היו כלליות יותר וכדי להגיע לקהל היעד היה נדרש לפנות למגוון רחב של קהלים, בעזרת שיווק דיגיטלי עומדים לרשותנו כלי פילוח אשר הופכים את התהליך השיווקי לממוקד יותר ואת הפניה לישירה יותר באופן משמעותי. ואם נפשט אז בפועל, בעזרת שיטה זו לא מבזבזים זמן על למכור קרח לאסקימוסיםאלא שמשקיעים מאמץ בלמכור קרח לאלו אשר זקוקים לו ביותר.

מגוון של פלטפורמות שיווקיות אליהן ניתן לפנות

כדי לקחת את העסק צעד אחד קדימה, אין ספק שיש להשקיע בשיווק. אולם יש שיווק ויש שיווק. כיום עומדות לרשותם של המשווקים פלטפורמות שיווקיות רבות מהן ניתן לבחור את אלו המתאימות ביותר, משמע את אלו שכוללות את קהל היעד הרלוונטי עבור העסק. כך לדוגמה אין טעם לפרסם מוצרים לתינוקות בפלטפורמה שיווקית אשר פונה לבני גיל הזהב ואין טעם לפרסם מוצרים לגבר בפלטפורמה שיווקית המאכלסת נשים בלבד. על המשווקים לבחור בפלטפורמות שיווקיות העונות על צרכיו של העסק תוך פנייה ישירה לקהל היעד הרלוונטי ואת זה שיווק דיגיטלי מאפשר לעשות.

מעקב ובקרה אחר התוצאות

יתרון נוסף שאינו מובן מאליו בתחום השיווק הדיגיטלי הוא העובדה שגם אם בוחרים בפלטפורמה שיווקית כזו או אחרת, יש אפשרות למדוד את התוצאות וכך להכריע איזו שיטה פועלת יותר ואיזו שיטה פועלת פחות. ישנם כלים רבים המאפשרים ניתוח, מעקב ובקרה ובעזרתם ניתן לבחור את הקמפיין השיווקי, לבדוק האם אכן האסטרטגיה פועלת כפי שציפינו ממנה והאם המטרות אליהן כיוונו אכן מתממשות. בכל מקרה שהתשובה אינה חיובית, ניתן לעשות פניית פרסה, או לחלופין לחשוב על העתיד תוך ששוקלים אפשרויות שיווק דיגיטלי חדשות ויותר מתאימות.

הבסיס של שיווק דיגיטלי – רשת האינטרנט

רשת האינטרנט פתחה צוהר לסוגים שונים של עסקים, קטנים כגדולים, בדרכם להצלחה בעולם תחרותי כמו עולם העסקים. העובדה שרשת זו נמצאת בתמונה הופכת את נושא השיווק לאטרקטיבי יותר, מה גם שניתן למצוא יתרונות שיווק דיגיטליאפשרויות שיווק העונות על כל תקציב. בין אם אין לכם אמצעים רבים להשקיע בשיווק ובין אם יש לכם אמצעים, ניתן לבנות קמפיין שיווקי בהתאם לכל מסגרת תקציבית וזהו יתרון ניכר של שיווק דיגיטלי על פני אפיקי שיווק אחרים.

eMojo – שיווק המותאם לצרכים שלכם

מאז ומתמיד שיווק העסק והצלחתו הולכים יד ביד ואינם נפרדים אחד מהשני. כדי שההצלחה תהיה מרובה, על השיווק להיות נכון ולהתאים למוצריו או שירותיו של העסק, לקהל לקוחותיו ולתדמיתו העסקית. לכן אין להקל ראש גם כאשר פונים לשיווק דיגיטלי ויש לעבוד עם משרד דיגיטל מקצועי. אנו ב– eMojo נשמח לבנות לכם אסטרטגיית שיווק העונה על כל המטרות שלכם וכדי שנעשה זאת על הצד הטוב ביותר,

אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר, לתאם פגישת היכרות וליהנות מכל היתרונות ששיווק דיגיטלי מטעם הצוות המקצועי של eMojo יכול להציע לכם.

 

עומר מנשה
עומר מנשה הוא מומחה לשיווק דיגיטלי, כותב, מרצה, ויועץ לתחומי האונליין. עומר אחראי על פיתוח אסטרטגיות דיגיטל ועל יישומן בגופים המובילים במשק הישראלי כמו בזק, נס טכנולוגיות, מכבי, דיסקונט, אלקטרה ועוד. בשנת 2013 הקים עומר את אימוג’ו שיווק דיגיטלי שמציעה שירותי שיווק אונליין למגוון רחב של יזמים, עסקים וחברות.