השירות
קידום ממומן PPC
האתגר
להגדיל את כמות ההמרות ולהקטין משמעותית את עלות כל המרה.
תחום פעילות הלקוח
Ravello פיתחה מערכת שמאפשרת לארגונים להעביר מכונות וירטואליות (VM) בין ספקי ענן שונים כמו AWS או Google Cloud בלחיצת כפתור ובמהירות. במהלך העבודה המשותפת עם אימוג'ו חברת Oracle רכשה את Ravello בחצי מיליארד דולר. למען ההגינות, אנחנו לא אומרים שזה לגמרי לגמרי בזכותנו... :)

מה עשינו?

הניתוח שלנו הראה כי אחוז ההקלקה (CTR) היה נמוך משמעותית מהסטנדרט בתעשייה ולכן שיכתבנו את המודעות לחלוטין. כמו כן, עשינו שימוש במספר תוספי מודעות (extensions ad) שלא נעשה בהן שימוש עד אותו רגע
תכננו תהליך A/B Testing, שבמסגרתו בנינו מספר עמודי נחיתה. לבסוף המשכנו עם עמוד הנחיתה הממיר ביותר
ביצענו מחקר מילים מעמיק ושללנו ביטויים רבים שסיפקו לידים לא איכותיים, המרות יקרות או לא הובילו להמרות כלל
פיתחנו מערכת ייחודית עבור הלקוח שעוזר לנו לוודא שהמודעות שלנו במיקומים הטובים ביותר עבור ה- ROI באיזורי המודעות הראשיים
פיתחנו מערכת נוספת אשר מנתרת המרות לפי השעה ביום, ולפיכך מחליטה אם להגדיל את הצעת המחיר עבור ביטוי מסוים או לא על מנת לווסת בצורה אופטימלית את החשיפות של הקמפיין שלנו במהלך היום

התוצאות

Call Now Button