אוטומציה שיווקית

לא בטוחים שאנחנו יכולים לתרום לחברה שלך?
תגללו ותגלו

אוטומציה שיווקית

מה זה?

מערכת אוטומציה שיווקית היא למעשה מערכת אשר תוכננה לתעדף ולהוציא לפועל באופן אוטומטי  משימות שיווקיות של עסקים ללקוחותיהם (קהל היעד / קהל המטרה)  באופן יעיל ושיטתי. הדרכים הנפוצות ביותר הן באמצעות אימייל או הודעות SMS / PUSH.

תפקיד המערכת הוא לבחור את המסר השיווקי  המתאים לאדם הספציפי בתזמון המתאים והנוח ביותר עבורו (ולכן גם היעיל ביותר מבחינת המשווק).

 מערכת זו, מותאמת באופן פרטני לכל סוגי העסקים המקיימים פעילות שיווקית מוגברת ברשת האינטרנט והיא מאפשרת  להם להדק את הקשר הדיגיטלי הישיר בין הצד המשווק, כמו בעל החברה או חברת הפרסום, לבין קהל הלקוחות שלהם,

תהליכי אוטומציה שיווקית הם עוצמתיים ובעלי ערך שיווקי רב, כי הם מאפשרים למפרסם בניית אטסטרגיה חכמה ודינאמית לטווח ארוך אשר מתבצעת באופן עצמאי ללא צורך בהכוונת יד אדם שוטפת.

חשוב לציין שהשימוש במערכות האוטומציה השיווקית מתאימות לכל סוגי העסקים והחברות, גדולים כקטנים, בהתאם למאפייני הפעילות ולצרכים השיווקיים של המפרסם.

אוטומציה שיווקית

מתי כדאי לעשות?

כאמור, אוטומאציה שיווקית מוגדרת למעשה כמערך שיווק אוטומאטי היודע לטפל במסרים השונים אותם תרצו להפיץ לקהלי היעד הרלוונטיים לכם ברגע ובערוץ הנכון.

אמצעי שיווק זה מומלץ בעיקר לאילו מביניכם המקיימים מערך שיווק רוחבי אונליין, אך ניתן לבנות אותו גם כך שיקדם שירות או מוצר לטווח המיידי.

ברוב המקרים, השימוש במערכות אוטומציה שיווקית נועד למטרות ביסוס והידוק הקשר הדיגיטלי הישיר בין הצד המשווק לבין קהל לקוחותיו, כאשר אפשרויות השימוש במערכות האוטומציה הן רבות ומגוונות וניתנות להתאמה אישית מלאה בהתאם לצרכיו השיווקיים של כל משווק, בית עסק וכדומה.

את מערכות האוטומציה השיווקית ניתן להתאים לצרכיו השיווקיים של הגוף העסקי העתיד לעשות בהן שימוש וזאת במסגרת הגדרה מדויקת של תרחישי השיווק השונים לאורך מסלול חשיפת המסרים השיווקיים הנכונים לקהלי היעד הנכונים בתזמון וברגע המדויק ביותר, וכל זאת מתוך מטרה מכוונת ליצור הנעה לפעולה כאן ועכשיו.

אוטומציה שיווקית

איך מתחיל התהליך?

מערכת אוטומציה שיווקית, בדומה לכל מערך שיווקי אחר ברשת ומחוצה לה, חייבת להיות מותאמת בצורה המדויקת  – ביותר לצרכיו השיווקיים של הגוף העסקי העושה בה שימוש, ולכן, הפעולה הבסיסית והראשונה ביותר לפיתוח מערכות אוטומציה שיווקית הינה הגדרת צרכי המערכת ואופן השימוש בה.

פעולה זו מיושמת במסגרת הליך אפיון מערכות השיווק הנדרשות ללקוח אשר עתיד לעשות בהן שימוש וזאת בהתאם לאופי המוצרים/שירותים אותם הוא משווק ובהתאם למסרים השיווקים ואמצעי ההפצה שלהם לקהל לקוחותיו.

אפיון מערכות האוטומציה השיווקיות, הינו שלב הכרחי בכל שלבי הפיתוח של מערך השיווק האוטומטי של החברה. דרכי ההפצה של המסרים השיווקים כוללות בין היתר את:

  1. מספר הטלפון האישי של הלקוח הסופי
  2.  המייל הפרטי של הלקוח הסופי
  3. תיבת ההודעות של הלקוח הסופי ברשתות החברתית בהן הוא פעיל

 

כמו כן, ניתן להרחיב את דרכי ההפצה של המערכת גם לשיטות RE-MARKETING בכל הנוגע לגולשים שהגיעו לאחד מהנכסים הדיגיטליים של החברה (אתר, עמוד נחיתה וכו').

אוטומציה שיווקית

כיצד מתנהל התהליך?

לאחר שלב האפיון המקדים לבנייתה של תשתית האוטומציה, אנו בונים עבורכם מערכת תפורה לפי מידה שלוקחת בחשבון את כל הצרכים שהוגדרו מראש.  

התוצר מגלם את כל תהליך ה חשיבה היסודי שהושקע בכל הנוגע לבניית המערכת, וכן תהליך החשיבה האנליטית בכל הנוגע למיצוי האפשרויות השיווקיות העומדות לרשות המערכת האוטומאטית בכל רגע נתון.

בכל המקרים, המערכת פועלת על פי תרחישים שיווקיים שונים של העסק, אותם ניתן להגדיר ולתכנן מראש, ועל כן , חייבים להגדירם באופן המדויק והחד ביותר.

אוטומציה שיווקית

למה לבחור באימוג'ו?

אצלנו ב-eMojo, תוכלו למצוא התמחות מקצועית רחבת היקף בכל הנוגע לתכנון, פיתוח ותפעול של מערכות אוטומציה שיווקיות המאפשרות לכל סטארטאפ, חברה או עסק להפעיל מערך שיווק אוטומאטי שפועל באופן עצמאי ביום, בלילה, בשמש, בגשם ובשלג (אם יורד,… בירושלים… פעם בכמה שנים…).

מערכי השיווק האוטומאטיים שלנו מבוססים על היכרות מעמיקה עם כל תרחישי השיווק הקיימים,  כאשר פעולת התכנון והפיתוח המיושמת על ידינו מותאמים בצורה מדויקת לצרכיו השיווקיים של הגוף העסקי העתיד לעשות שימוש במערכת.

לצורך הקמתן של מערכות אוטומציה שיווקיות, אנו מפעילים את כל מחלקות השירות הפועלות בחברה, החל ממחלקת התכנון והמחקר, דרך מחלקת הפיתוח ועד למחלקת הקריאייטיב המייצרת עבורכם את המסר השיווקי המנצח והמניע לפעולה בכל נקודת זמן.

לפרטים נוספים וקבלת ייעוץ מקצועי אישי, חייגו עכשיו: 03-7207605

הלקוחות שלנו