רשת הלינקדאין נמצאת איתנו לא מעט זמן, ולמי שמכיר אותה מדובר בהזדמנות נהדרת להתפתחות עסקית. כיום נמצאים בלינקדאין לא פחות מ־500 מיליון משתמשים, מתוכם יותר מ – 106 מיליון פעילים באופן קבוע.

היתרון המובהק של שיווק בלינקדאין על פני שיווק רשתות חברתיות אחרות, הוא המיקוד בתחום כישורי עבודה וקשרים עסקיים.

אם נסתכל על פייסבוק, לדוגמה: מודעה על קורסים למנהלי כוח אדם תוכל להגיע לקהל רחב, אך הסיכוי שתוכן המודעה רלוונטי עבורו קטן. לעומת זאת, שיווק בלינקדאין מאפשר לבצע אופטימיזציה של המודעות מול קהל היעד, על מנת להגיע בדיוק לאנשים אליהם כיוונתם.

מאחר שלינקדאין מתמקדת בקשרים עסקיים היא מכילה את הידע הקשור לעיסוק של כל משתמש. מידע יקר ערך למי שמעוניין להציב מודעות בלינקדאין ולהגיע לאנשים הנכונים.

היו מדויקים וצרו קמפיין ממוקד

השלב הראשון ביצירת קמפיין מודעות בלינקדאין הוא להבין מיהו קהל היעד שלנו. בהצבת מודעות בלינקדאין, ככל שנדע מה אנו מציעים ומי מעוניין בכך, נצליח לקבל יותר תנועה. האם המודעה פונה למנהלים או לתפקידים אחרים? מה יגרום להם להתעניין בהצעה? מהו גודל הקהל אליו אנחנו מכוונים?

בהמשך נראה איך להגיע אליו תוך שימוש בכלים הפשוטים של שיווק בלינקדאין.

איך להימנע מ Banner Blindness?

Banner Blindness הוא מצב בו הגולשים מדלגים באופן אוטומטי על המודעות ולכן קשה להשיג הקלקות והמרות. כדי למנוע את הבעיה הזו, יש 3 דרכים שיוכלו לעזור לכם:
1. התאמת התוכן ללקוח – מודעות לינקדאין נחשבות ליעילות במיוחד לכך בשל היכולת הגבוהה למקד את קהל היעד.
2. התאמה למכשירים שונים – פוסטים ממומנים יופיעו לגולש בנייד ישירות בפיד שלו.
3. תוכן שונה ומקורי – פוסטים מושכים, עיצוב מוצלח וכתיבה מדויקת, יוכלו להביא תוצאות גבוהות יותר.
חשבו מחוץ לקופסה והתנסו בדרכים שונות כדי להבין מה יתפוס את תשומת לבו של הלקוח.

באילו מבין סוגי המודעות כדאי להשתמש בלינקדאין?

השיטות העיקריות לפרסום בלינקדאין הן באמצעות "מודעות תוכן ממומן" (Sponser Content) ומודעות טקסט (Text Ads).

תוכן ממומן הוא פוסט הקשור למוצר, אירוע, רישום לניוזלטר וכן הלאה. הפוסט מוצג בפיד של המשתמש כאחד מהפוסטים הרגילים. לעומת זאת, מודעות טקסט הן קצרות ותמציתיות, בעלות כותרת, תוכן קצר ותמונה. הן מוצבות בסמוך לאזור המשתמש בתצוגת האתר ולא כחלק מהתוכן.

היתרון לתוכן ממומן הוא ההבדל הגדול בכמות ההקלקות בניגוד למודעת טקסט. עם זאת, עלות מודעות הטקסט זולה יותר, ופונות באופן אישי למשתמש בהצהרה ברורה לגבי המוצר, כך שאחוזי ההמרה יגדלו.
בסך הכל, ההחלטה באילו מודעות לינקדאין לבחור תלויה בתקציב ובמודעה.

מומלץ לנסות מודעות משני הסוגים, לבחון את התוצאות, ולפי זה להחליט באיזה ערוץ שיווק לפעול יותר או פחות.

איך יוצרים מודעות – המדריך ללינקדאין מרקטר המתחיל:

בשלב הראשון בפרסום בלינקדאין יוצעו המודעות שראינו:

לינקדאין

בבחירת אופציה תידרשו למספר שלבים בהם תמלאו את פרטי המודעה והחשבון שלכם:

מלאו את שם התצוגה שלכם, צורת התשלום והקישור אליו תרצו להפנות את הלקוח: דף נחיתה מותאם לצרכים שלכם.
בדפים הבאים תמלאו את צורת המודעה בהתאם לסוג שלה ואת התצוגה והתמונות שיתלוו אליה:

לינקדאין

או:

לינקדאין

מזל טוב! יצרתם את המודעה שלכם.

עכשיו, איך להגיע לקהל היעד הנכון?
כעת נגיע לביצוע אופטימיזציה לפי נתוני פרסום בלינקדאין אנליטיקס:

לינקדאין

לינקדאין מציעה אפשרויות מדהימות למיקוד השיווק בלינקדאין שלכם: מיון לפי חברה, תעשייה, כישורים, גיל, עבודות, קשרים, ניסיון ומה לא.

עכשיו הגיע הזמן לחשוב על השאלה הקריטית ביותר – מיהו קהל היעד המדויק שלכם. התחילו לשחק עם האפשרויות הנרחבות האלו, ככל שתנסו יותר כך תדעו איזו שיטת שיווק בלינקדאין תעבוד יותר בשיווק לקהל היעד שלכם.

זו הסיבה שפרסום בלינקדאין יעיל כל כך

האפשרויות למיון מדהימות והמודעה מגיעה בדיוק לקהל היעד שלכם. יחד עם הבנה מדויקת של ההצעה שלכם וקהל היעד שלה תוכלו להגיע רחוק.

כתבות אחרונות