19 שיטות מוכחות להגדלת התנועה לאתר שלכם ויצירת לידים

כיצד נכון לעשות זאת? לאן פונים קודם? ולאן הולכים לאחר מכן? הן רק חלק מהשאלות שעולות כבר ברגע הראשון בו רוצים להגדיל את הטרפיק לאתר ומנסים להבין כיצד נכון לעשות זאת ולהצליח.

 

הגדלת התנועה לאתר שלכם, מעניקה לכם יתרון גדול מאוד על המתחרים שלכם וכל עוד יש לכם תוכנית מסודרת לכיצד לעשות זאת, לא מדובר במשימה בלתי אפשרית – וזה בדיוק מה שהכתבה הבאה אמורה ללמד אתכם.

תוכן עיניינים:

  1. עובדות מעניינות וסטטיסטיקות על תנועת אתר
  2. איך להפוך את האתר שלי לגלוי במנוע החיפוש של גוגל?
  3. 19 שיטות להגדלת התנועה לאתר
  4. טיפים נוספים להגדלת התנועה לאתר 
  5. מסקנה 

עובדות מעניינות וסטטיסטיקות על תנועת אתר

אז לפני שנכנס לעובי הקורה, חשוב מאוד להכיר מספר נתונים:

  • החל משנת 2018, תנועת המובייל אל מול תנועת מחשבים, חולשת על מעל למחצית התנועה הקיימת ומרבית האנשים מעדיפים לגלוש דרך הניידים שלהם
  • ישנם מעל 2 ביליון פוסטים המפורסמים מדי יום ברחבי הרשת
  • כמות האנשים הגולשים באינטרנט ברחבי העולם היא עצומה וחוצה את גבול ארבעת הביליון

אז כיצד ישנם אתרים שזוכים רק למספר מבקרים ביום (אם בכלל) למרות המספרים העצומים האלו וכיצד אתם יכולים להפוך את האתר שלכם ליותר פופולארי?

כיצד להפוך את האתר ליותר פופולארי היא השאלה השכיחה ביותר שאנשי השיווק נשאלים ולשאלה זו אין תשובה חד משמעית אחת.

יש לא מעט ערוצי שיווק ודרכים להפוך את האתר והעסק שלכם ליותר פופולארי ובין אלו נמצא את תוכן שיווקי, מגנטי לידים שונים, שיטות יצירת לידים ועוד, אבל כל אלו לא יעבדו אם לא יבוצעו כהלכה ונכונה.

פופולאריות של אתר, מתחילה לרוב במנועי החיפוש וליתר דיוק בגוגל. כל עוד אנשים יכולים למצוא אתכם כאשר הם מחפשים מילות מפתח מדוייקות, התנועה לא תאחר להגיע.

את צמיחת התנועה הזו, תוכלו לנצל עם יצירת לידים, רשתות חברתיות וכל מיני טקטיקות נוספות שונות, כאשר המטרה היא לשמור על גולשי האתר שלכם מפוקסים בתוכן שאתם ויצרים ומפיקים, בין אם הוא מופיע באתר שלכם, ברשתות החברתיות שלכם או בכל מקום אחר.

איך להפוך את האתר שלי לגלוי במנוע החיפוש של גוגל?

קידום בגוגל

כדי לדעת כיצד להגביר את התנועה לאתר שלכם ולייצר יותר לידים, עליכם להכיר את עולם ה SEO, הלא הוא עולם קידום האתרים.

בגדול, SEO היא היכולת להפוך את עמודי האתר שלכם ליותר אטרקטיביים עבור מנועי החיפוש ובעצם להצליח לטפס במעלה תוצאות החיפוש.

משום מה, הדעה הרווחת אצל לא מעט אנשי שיווק היא ש- SEO מורכב אך ורק מקישורים חיצוניים (שמפנים לאתר) ומילות מפתח אך אין זה נכון.

אין ספק ששני אלו חשובים אך SEO קצת יותר מורכב מזה… הכל יכול להשפיע על ה SEO של האתר שלכם וזה כולל קישורים פנימיים, רשתות חברתיות, אורך התוכן המוצב באתר ועוד לא מעט פרמטרים כולל קוד האתר שלכם.

גם התנהגות משתמשים משפיעה מאוד על ה SEO ואם גולשים נשארים באתר שלכם הרבה זמן או יותר זמן, גוגל יסיק כי הסיבה לכך היא שהתוכן בעל ערך.

19 השיטות להגדלת התנועה לאתר

“אם SEO הוא המפתח להגדלת התנועה לאתר, כיצד בונים ומיישמים אסטרטגיה חכמה?” זו השאלה עליה מתקשים בעלי העסקי ואנשי השיווק לענות.

באופן מפתיע, יזמים לרוב לא יוצרים ובונים אסטרטגיית SEO אלא פשוט בונים את האתר, מזינים בו תוכן ומקווים לתוצאות הטובות ביותר.

לפעמים, זה עובד הרי אי אפשר לדעת באמת אבל אנחנו מעדיפים שתהייה לנו תוכנית ואסטרטגיה מנצחת על מנת להצליח למצב את העסק שלנו ולהכין אותו להצלחה בכל פעם.

כעת, משאנחנו מבינים את חשיבות ה SEO להגדלת התנועה לאתר, הבה נמנה את 19 השיטות להגדלת התנועה לאתר מבלי לבזבז משאבים וזמן יקר שלא לצורך.

1. שפרו ושדרגו את הפוסטים הישנים שלכם על מנת לקבל תנועה חינמית

אם האתר שלכם יש פוסטים ישנים שהעלתם ולא הפעלתם עליהם טכניקות של SEO, זה הזמן לשדרג אותם.

אין צורך למחוק אותם ולכתוב מחדש אלא רק לשפר אותם. השיפורים יכולים להיות עדכון נתונים, הוספת תוכן בשרני יותר, הוספת הנעות לפעולה וכדומה.

אם אתם רוצים גם להוסיף תמונות וקטעי וידיאו, עשו זאת ושמרו על הקוראים שלכם יותר מעורבים.

ודאו שיש כותרת ראשית וכותרת משנה בכל תוכן ושהם עומדים בכללי ה SEO. אם התוכן שלכם משתדרג, גוגל תתייחס אליו כאל תוכן בעל ערך גבוה יותר.

מומלץ לקרוא את המאמר של מעל 200 גורמים המשפיעים על דירוג האתר

שיפור תוכן

2. קדמו את התוכן שלכם בעזרת הרשתות החברתיות ורשימות הדיוור שלכם

רשתות חברתיות ורשימות התפוצה, הן שתי דרכים נהדרות להשגת תנועה לאתר בחינם.

שתפו את התוכן שלכם בפייסבוק, באינסטגרם ובכל פלטפורמה חברתית בה אתם חברים וגם באמצעות רשימות התפוצה שלכם.

זכרו, אנשים שנרשמו לרשימת התפוצה שלכם, מעוניינים בתוכן שיש לכם להציע ולכן מדובר בשיטה מעולה.

כל שעליכם לעשות הוא לקשר לפוסט אחד או שניים בכל מייל תפוצה, ורצוי לבחור את בעלי הביצועים הטובים ביותר, להוסיף תמונה, תיאור או אינטרו קצר וכמובן כפתור הנעה לפעולה להמשך קריאה.

כך מומלץ לנהוג גם כאשר משתפים ברשתות החבריות. פשוט דאגו להפוך את התוכן שלכם ליותר מזמין להקלקה על ידי הוספת תמונה והנעה לפעולה.

3. פרסמו ברשתות החברתיות בזמנים נכונים על מנת לקבל תנועה מיידית לאתר.

כאשר אתם מפרסמים ברשתות החברתיות אין זמן “נכון” והכל תלוי בקהל שלכם, ישנם כאלו אשר גולשים בפייסבוק בערב ואילו אחרים בשעת צהריים וכל הלאה.

כדי לאתר את הזמן הנכון ביותר, פרסמו בשעות שונות, מדדו את המעורבות בכל פוסט וכך תוכלו להסיק את המסקנות המדויקות ביותר ולדעת מתי הקהל שלכם ספציפית יותר מעורב.

פרסום ברשתות חברתיות

4. מכירים את Hello Bar?

פיצ’ר ה Hello Bar עוזר להגדיל את התנועה לאתר ואם יש לכם חשבון פייסבוק פעיל, השתמשו בתנועת האתר הקיימת שלכם להשיג עוד עוקבים בפייסבוק – וכך לקדם את הפרופיל החברתי שלכם יחד עם האתר.

הירשמו לסרגל ההלו וצרו סרגל חדש. השתמשו ב: “Social Traffic”

social traffic

תוכלו להשתמש באיזה כפתור הנעה לפעולה שתרצו ושקלו להפעיל את הפיצ’ר שמאפשר לגולשים שלכם לעשות לייק ללינק ספציפי כאשר הסרגל מופיע.

להלן המחשה לאיך הסרגל צריך להיראות:

סרגל פייסבוק

שימוש באסטרטגיה הזו תעניק לכם חשיפה רחבה יותר על ידי כך שהגולשים שלכם יצפו בתוכן שלכם וישתפו אותו בפייסבוק שלהם ואז החברים שלהם יראו את התוכן שלהם ואולי גם יקליקו עליו – וזה יגביר את התנועה לאתר שלכם.

5. הגדילו את תנועת האתר שלכם בעזרת content transformation (שינוי תוכן)

הידעתם שתוכן יכול לבצע שני תפקידים במקביל? ניתן למשל להפוך פוסטים (בבלוג) לקטעי וידיאו קצרים

קטעי וידיאו

אבל זו לא האופציה היחידה, ניתן לעשות שימוש בשינוי תוכן בהמון דרכים, כגון:

  • פוסט >< פודקסט
  • וידיאו >< פוסט
  • פוסט >< סליידשר (שקופיות)
  • וידיאו >< אינפוגרפיקה
  • פודקסט >< צ’קליסט
  • פוסט >< וובינר

ועוד אבל אין צורך להרחיב כי אתם מבינים את הפואנטה (אנחנו מקווים).. תשתדלו לבחור את התוכן שעובד לכם הכי טוב.

6. ערוץ יוטיוב פעיל = תנועה חינמית לאתר

אפיק שיווקי פופולארי ביותר הוא היוטיוב ומיליוני אנשים מטיילים להם ביוטיוב באופן יומיומי.

ביוטיוב תוכלו למצוא הכל מהכל, סרטוני חתולים, ליצנים מפחידים, וובינרים, הרצאות, סדרות, פרסומות וגם סרטי הדרכה.

אתם תוכלו לעשות שימוש במסכים הסופיים ובטקסט התיאור על מנת לכוון צופים היישר אל האתר שלכם.

ודאו שאתם מתייגים את הסרטונים שלכם, מציבים כותרות, כוללים תמלולי סרטון ועוד – כך תהפכו את הסרטונים שתעלו לערוץ שלכם ליותר גלויים או קלים לגילוי על ידי הצופים.

ערוץ יוטיוב

7. צרו תוכן מושך עבור מובילי דעה וזכו בתנועה חינמית לאתר שלכם

מובילי דעה הם אנשים אשר הצליחו ליצור לעצמם קהל והיכולת שלהם להשפיע על הקהל שלהם מבחינת הרגלי צריכה, נחשבת לגבוהה.

לרוב, יש לשלם למובילי דעה האלו על מנת שיפרסמו אתכם אבל אם הם במקרה מוצאים אתכם וחושבים שהתוכן שלכם טוב ומתאים לקהל שלהם, יש סיכוי שתזכו לחשיפה ללא עלות.

ההמלצה שלנו היא לייצר תוכן מושלם ולשלוח אותו אל מובילי הדעה הרלוונטיים ואלו שיכולים ליהנות ממנו.

תכינו לעצמכם טמפלט שליחה וכך תוכלו לשלוח את התוכן שלכם לכולם מבלי מאמץ מיוחד למעט עריכה והתאמת הטמפלט בהתאם לאותו מוביל או מובילת דעה.

8. פרסמו מחדש תוכן ישן

פרסום תוכן מחדש יכול להשפיע מאוד על התנועה שלכם. קודם, הזכרנו שכדאי לשדרג ולעדכן תוכן ישן אבל אל תסתפקו רק בזה ופרסמו את אותו התוכן מחדש.

אם האתר שלכם בוורדפרס, תוכלו לעשות זאת על ידי שינוי תאריך הפרסום וכך תוכלו לפרסם זאת ברחבי האתר, רשימות התפוצה שלכם וברשתות החברתיות – רק תוודאו שהתוכן רענן, מרענן ומעניין.

עדכון תאריך פוסט

9. פרסמו ושתפו (בפייסבוק ובלינקדאין) וידיאו

אז נכון שכביכול המקום הטבעי של הוידיאו זה יוטיוב אך אין זה המקום היחידי ולמעשה, וידיאו לא אמור להישאר רק בגבולות יוטיוב.

ניתן להטמיע סרטוני וידיאו בעזרת אופציית ההטמעה (Embed) וכך תוכלו לדאוג שהווידיאו שלכם יזכה לעוד חשיפה.

אל תשכחו: לכלול לינק שמוביל אל האתר שלכם ולבחור סרטונים רלוונטיים בלבד.

10. פרסמו מאמרים ישנים כמאמרי לינקדאין עבור הגדלה והרחבת הקהל שלכם

סינדיקציה של תוכן היא דרך מעולה להשיג ולייצר תנועה לאתר שלכם. שקלו לפרסם מאמר ישן שלכם בלינקדאין עם לינק חזרה אל עמוד הבית שלכם או עמוד המקור של המאמר.

רק אל תשכחו לעדכן את המאמר הישן שלכם (שנו סטטיסטיקות, הפניות, רעננו את התוכן וכדומה על מנת שלא תפגעו באמינות שלכם אצל עוקבי הלינקדאין שלכם).

11. ארחו וקיימו אירועי “מתנות” כדי לקבל עוד תנועה לאתר שלכם

אין אין אין אנשים שלא אוהבים מתנות! אז למה לא לנצל זאת?

עצרו וחשבו על כל הדברים שאתם יכולים לחלק לגולשים שלכם; מוצרים, גישה לאתר, ניסיון חינמי של המוצר או השירות שלכם, מוצרים ממותגים וכדומה.

כאשר אתם מחלקים מתנות והמשתתפים לא צריכים לעבוד כדי לקבל אותן, מדובר בכלי מנצח וכייפי.

כדי למקסם זאת וגם להשיג מזה תנועה, פרסמו זאת בכל דרך אפשרית וכמה שיותר, תוכלו אפילו לחלק מתנות ולצ’פר מי שיפרסם זאת עבורכם בבלוגים שלהם או בפרופילים החברתיים שלהם.

12. השתמשו בטריגרי שיתוף בתוכן שלכם כדי להשיג עוד תנועה לאתר

שיתוף פוסט

כמו בכל דבר בחיים, קצת פסיכולוגיה אנושית יכולה לתרום רבות לתנועה לאתר שלכם ואם אתם מבינים קצת כיצד המוח האנושי עובד, תוכלו לשכנע אנשים לבקר באתר שלכם.

טריגרי שיתוף מעודדים אנשים לשתף את התוכן שלכם.

טריגר שכיח הוא הרגש ואם התוכן שלכם מעורר רגש כלשהו ואין זה משנה איזה רגש; כעס, קנאה, התרגשות, עצב וכדומה, סביר ואנשים ישתפו את התוכן שלכם.

תוכן אופטימי, משמח, מלא מוטיבציה ובעל הקשר רגשי חיובי, ישותף יותר. ולכן, על מנת לשפר את סיכוי השיתוף, שבצו גם טריגירי שיתוף ברורים יותר כגון כפתורי שיתוף.

13. רספונסיביות והתאמה למובייל

כולנו כבר יודעים שכל האנשים גולשים באמצעות הטלפון שלהם ושגוגל אינה אוהבת אתרים שאינם מותאמים למובייל – ולכן אתם חייבים לדאוג לכך שהאתר שלכם יהיה מותאם למובייל.

למקרה ולא ידעתם, ישנן תבניות וורדפרס המאפשרות לשנות אלמנטים ספציפיים עבור מכשירים ספציפיים וכך אפשר לשלוט כיצד אלמנט נראה כאשר גולשים ממחשב וכמובן ממכשיר נייד ולוודא שהוא תמיד יראה הכי טוב מכל ובכל מסך.

רספונסיביות למובייל

זוכרים את ה- Hello Bar? אז זה הרגע לבנות כמה כאלו המותאמים באופן מיוחד עבור מכשירי המובייל.

14. טכניקות להפחתת שיעור היציאה מהאתר

שיעור היציאה נקבע בהתאם לאנשים אשר נוחתים בעמוד מסוים באתר שלכם ויוצאים ממנו.

ישנם מספר גורמים אשר יכולים להשפיע ולשנות את שיעור היציאה, והם:

חשוב לזכור שיש גם לא מעט אנשים שיוצאים מסיבות אחרות והן חוסר זמן למשל.

דרך טובה לגרום לגולשים הנוטשים לחזור היא לעשות שימוש בפופאפים של יציאה (exit popups).

אם טרם שמעתם על הפופאפים האלו אז מדובר בפופאפים אשר מופיעים לאחר שגולש סגר את החלון ומציעים תמריץ נוסף כדוגמת קופון הנחה או הורדה חינמית, כדי לגרום לגולש לא לנטוש ולהישאר בעמוד.

15. תוכן ארוך שמגדיל שיתופים ותנועה לאתר

תוכן הוא כלי חשוב גם עבור הגדלת התנועה לאתר. לבטח שמתם לב למאמרים הארוכים וזאת בעקבות היתרונות הרבים שלהם: מנועי החיפוש אוהבים אותם ורואים בהם כיותר בעלי ערך, ניתן לכלול בהם הרבה יותר מידע וזה גורם לאנשים להישאר הרבה יותר זמן בעמוד.

מרבית בעלי האתרים וגם חברות הקידום, מפרסמות מאמרים בני 300 או 400 מילים מספר פעמים בשבוע. במקום זאת, כתבו מאמר ארוך יותר בן 4000 מילים פעם בשבוע.

16. ארחו וובינרים

למי מכם שטרם אירח וובינרים, עצרו רגע וחשבו על התועלות: וובינרים מאפשרים לכם אינטראקציה עם הגולשים שלכם ולהפך, לאפשר להם לשאול שאלות וגם להעניק להם קופונים מיוחדים או הנחות, שיגרמו להם להפוך להיות לקוחות.

וובינרים לא לוקחים כל כך הרבה זמן ואפשר גם לשתף אותם שוב במועד מאוחר יותר.

על מנת להצליח להפיק את המירב מהוובינר שלכם, פרסמו אותו לפחות חודש וחצי מראש, שלחו תזכורות ונסו להגדיל את רשימת המשתתפים – אך עשו זאת בחוכמה ולא באופן מציק שיגרום לאנשים להתעלם או לחסום אתכם.

17. גלו איזה תוכן אהוב על הקהל שלכם ו.. ספקו להם אותו

כל אדם אוהב משהו אחר, יש כאלו שאוהבים לקרוא תוכן ארוך, יש כאלו שיאהבו תוכן קצר, יש שירצו לצפות בווידיאו ויש כאלו שיעדיפו להאזין תוך כדי תנועה.

אם אין לכם מושג איזה תוכן הקהל שלכם אוהב, תשאלו אותם, יש לא מעט כלי סקרים שניתן לעשות בהם שימוש וכך תדעו בדיוק מה הקהל שלכם רוצה ומה יגרום לו לגלוש ולחזור לאתר שלכם שוב ושוב.

18. יותר פוסטים וכתבות רשימות להגדלת התנועה לאתר

קוראים נוטים לאהוב רשימות. רשימות מעניקות הרגשה של תועלת וגם מאפשרות לקורא לדעת מה מצפה לו, לא בכדי מאמרי רשימות שולטות בלא מעט אתרים ובלוגים.

מאמרי רשימות יכולים להיות על טיפים, כיצד להתגבר על בעיות, טעויות ובעצם כל דבר שרק עולה בראשכם.

הקפידו לספר לקורא כמה נקודות יהיו ברשימה – זה המפתח לגרום לאנשים להקליק.

רשימות

19. פוסטים אורחים

פוסטים שנכתבו על ידי אורחים מאפשרים ליהנות מקהל של אחרים. כל אורח שמוכן לכתוב פוסט עבור אתר אחר, מקבל לינקים שונים (בהתאם לסיכום בין הצדדים) ולכן שווה לשקול לכתוב כאלו ולגרום ליותר תנועה להגיע אליכם לאתר.

ניתן לבצע חיפוש בגוגל על פוסטים אורחים בתעשייה שאתם פועלים בה, הקישו את שם התעשייה ואת צמד המילים: פוסטים אורחים ותוכלו לצפות בתוצאות הנגלות לעיניכם.

בתוצאות תגלו אלו אתרים מפרסמים פוסטים של אורחים ומשם הדרך הופכת קצרה יותר לפנות אליהם.

טיפים נוספים להגדלת התנועה לאתר שלכם

אז סיימנו וכיסינו את 19 השיטות להגדלת התנועה לאתר שלכם.

כעת, יש לנו עוד קצת טיפים כבונוס עבורכם, שיעזרו לכם להפציץ ולהגדיל את התנועה שלכם עוד יותר ולקבל תובנות נוספות על המבקרים שלכם.

בין אם תשתמשו בכל הטיפים לבין אם רק בכמה, הכי חשוב שתבדקו ותבחנו את האסטרטגיות שלכם תמיד!

אם אחת לא עובדת, עברו לבאה בתור ותמיד זכרו שכל קהל לכל עסק הוא שונה אז מה שעובד עבור אחד, לאו דווקא יעבוד עבור השני.

תנועה ממומנת

תוכלו להריץ קמפיינים ממומנים על מנת להביא לעלייה בטראפיק שלכם.

זה לא אומר שתריצו אותם כל הזמן אלא רק עד שתבנו לכם את הקהל ואז תוכלו להמשיך להתרכז בתנועה אורגנית בלבד.

קידום ממומן

 

טרגטו מחדש עם פרסומות פייסבוק

פייסבוק מאפשרת לכם לטרגט (למקד) את הפרסום לאנשים אשר ביקרו באתר שלכם בעבר וזו דרך נהדרת להחזיר מבקרים ישנים.

מובילי דעה

אם לא הצלחתם לגרום למוביל דעה לכתוב עליכם או לפרסם אתכם בחינם, שקלו לשלם בעבור השירות.

השתמשו בגוגל אדוורדס לקדם את התוכן הטוב ביותר שלכם

 אדוורדס מאפשרת לכם להריץ גם מודעות במנוע החיפוש וגם ברשת.

למדו ויישמו טקטיקות SEO להגדלת התנועה שלכם

SEO הוא אקוטי וחיוני עבור תוכן בעל ביצועים טובים. גרמו לגולשים להקליק על התוכן שלכם דרך מודעות אורגניות וממומנות גם יחד.

מילות מפתח

אז נכון שבטח יש לכם כבר רשימת מילות מפתח אבל אולי כדאי לחפש עוד מילות מפתח שיביאו לעלייה בתנועה שלכם..

השתמשו בכלים שיעזור לכם למצוא את מילות המפתח אותן מחפש הקהל שלכם.

מילות מפתח

אל תשכחו את מילות המפתח ארוכות הזנב

סביר להניח שרשימת מילות המפתח שלכם מורכבת מהמילים “המתבקשות” אך מומלץ להוסיף מילות מפתח זנב ארוך אשר נוטות להשיג יותר ביצועים, הן יותר ספציפיות ויש להן פחות תחרות.

אופטימיזציה עם מילות מפתח LSI) Latent Semantic Indexing):

LSI גורס שגוגל יכול להבין את המשמעות מאחורי המילים ולא רק את המילים עצמן. לדוגמא: אם אחת מהמילים שלכם היא יצירת לידים, LSI יהיה השגת יותר לידים, מיקוד לידים וכדומה.

שיפור שיעור הקלקה = שיפור הדירוג בגוגל

שיעור הקלקה מחושב על ידי מדידת אחוז הפעמים בהם גולשים מקליקים על התוכן שלכם. גרמו להם להקליק על התוכן שלכם על ידי הוספת תמונות מושכות, כותרות פיקנטיות והנעות לפעולה, מצאו את הדרך להפוך את התוכן שלכם ליותר מושך ואטרקטיבי עבור גוגל.

צרו קהלים דומים עם מודעות פייסבוק

קהלים דומים הם גם בעלי ערך, הם מצליחים למצוא אנשים אשר ביקרו באתר שלכם או קיימו אינטראקציה כלשהי עם האתר שלהם ואז הם מאתרים אנשים בעלי מאפייני דמוגרפיה דומים.

השתמשו ב Hello Bar ומקסמו את תנועת האתר שלכם:

כאשר משיקים עסק חדש או אתר חדש, חשוב להתרכז בהשגת יותר תנועה לאתר. יחד עם זאת, כאשר התנועה לא באמת עושה משהו או משיגה תוצאות, אין לכך הרבה משמעות.

אם הגולשים אשר מגיעים לאתר שלכם, צורכים את התוכן שלכם וממשיכים הלאה, אין להם הרבה ערך. אתם רוצים שהם יהפכו להיות לידים ולבסוף, לקוחות.

סרגל הלו יכול לעזור לכם להמיר את תנועת האתר שלכם ולהפוך אותם מסתם גולשים לגולשים בעלי מעורבות או לקוחות.

תוכלו להחליט היכן ומתי הסרגל יופיע ובעצם לספק לגולשים שלכם תמריץ מניע לפעולה.

נניח ואתם רוצים לגרום ליותר אנשים להירשם לרשימת התפוצה שלכם. מה שתוכלו לעשות הוא לעשות שימוש באופציית איסוף כתובות מייל בעת יצירת סרגל חדש.

סרגל הלו

ואז ניתן לעשות קסטומיזציה (התאמה) איך שתרצו. תוכלו להחליט כמעט הכל: כיצד הסרגל שלכם יראה, איזה מידע לאסוף ומשך העוגיות (קוקיז).

אם עוד לא הבנתם, יש המון המון דרכים להשתמש בסרגלי ההלו כדי למקסם את הטרפיק שלכם ואתם יכולים לעשות זאת בקלות; גרמו למבקרים שלכם לשתף את התוכן שלכם עם חברים שלהם, בשרו והכריזו חדשות מיוחדות, גרמו לגולשים לעקוב אחריכם ברשתות החברתיות ועוד המון המון דרכים נוספות.

הקפידו לבצע בדיקות A/B test עבור סרגלי ההלו שלכם כדי להבין מה עובד ומה לא. ביצוע הבדיקות נחשב לקל ביותר עבור סרגלי ההלו מכיוון שאין צורך לסרוק ולבדוק המון מידע אלא התוכנה תאמר לכם בדיוק איזו גרסה של הסרגל הוכיחה ועבדה הכי טוב.

מסקנה

 

להצליח ללמוד כיצד להגדיל את התנועה לאתר, יכול לעזור בצמיחת כמות הלידים והמכירות.

ככל שתשכילו ללמוד אודות עולם קידום האתרים – SEO ותנועת גולשים, כך יהיה לכם קל יותר להבין מה יגרום לאתר שלכם להיות פופולארי יותר.

כלים שונים כדוגמת Hello Bar יכולים להפוך את המשימה לקלה אף יותר.

השתמשו, הפיקו ושלבו את כל 19 השיטות אותן מנינו לעיל וכך תוכלו להגדיל את כמות תנועת הגולשים לאתר שלכם ולהמיר אותם ללידים.