השירות
קידום ממומן PPC
האתגר
הקמת מערך פעילות שיווק דיגיטלית בפעם הראשונה בהיסטוריה של הבית ספר הבינלאומי ועידוד תלמידים מחוץ לארץ להגיע לישראל לסמסטר לימודים ולתכניות קצרות
תחום פעילות הלקוח
בית הספר הבינלאומי על שם סם רוטברג נפתח באופן רשמי לסטודנטים בינלאומיים בשנת 1971. לבית הספר סגל מוכשר ואוכלוסיית תלמידים שנתית של יותר מאלפיים סטודנטים מיותר מ- 90 מדינות מרחבי העולם המגיעים לירושלים בכדי לחלוק חוויה משותפת של לימודים אקדמאים והיסטוריה יהודית.

מה עשינו?

אפיון כ- 20 קורסים מובילים וקהל היעד הרלוונטי עבור כל קורס וקורס
ביצוע מחקר לגביי אוניברסיטאות אמריקאיות וקנדיות על מנת למקד את הפנייה לסטודנטים בעלי תחומי עניין רלוונטיים
הקמת מערך עמודי נחיתה והתממשקות מלאה למערכת SalesForce של האוניברסיטה
הקמת קמפייני Google AdWords ו- Facebook Ads עבור כל קורס, על מנת למקסם את כמות הלידים ולהוריד למינימום את העלות לליד
אוטומציה שיווקית מלאה, על בסיס מסעות לקוח שאופיינו יחד עם האוניברסיטה. הפנייה החוזרת לתלמידים נעשתה במייל, בפייסבוק וב- SMS על פי השלב בתהליך בו נמצא הגולש
iconהאוניברסיטה פתחה יותר קורסים לתלמידים בינל' מאשר בכל שנה אחרת
iconמעל 5,000 לידים ממתעניינים ברחבי צפון אמריקה
iconלאור התוצאות החיוביות, הוקם צוות מרקטינג ייעודי באוניברסיטה על מנת לטפל בתהליך מול eMojo
Call Now Button