שיווק דיגיטלי – אחת הדרכים לכבוש את הפסגה

עולם הצרכנות המודרני השתנה לאין שיעור בשנים האחרונות. כניסתה של טכנולוגיה דיגיטלית, שינתה את המפה מן הקצה אל הקצה ודרשה מהמשווקים לפנות אל שיטות שיווק הכוללות חשיבה מחוץ לקופסה ויצירתיות. בניגוד לעבר, כיום עומדות לרשותם של משווקים מכל הסוגים פלטפורמות רבות בהן הם יכולים לעשות שימוש. מלבד זאת, קיימים בפניהם כלי מדידה מתקדמים המאפשרים להם לעקוב אחר כל קמפיין שיווקי ולאמוד את התוצאות וגם ללמוד ולפלח את הגולשים וכך לפנות אליהם באופן יותר ישיר, כחלק מאסטרטגיית השיווק.

כלי מדידה מתקדמים – הבסיס של שיווק דיגיטלי מוצלח

אחד היתרונות של שיווק דיגיטלי הוא שקיימים לרשות המשתמשים כלי מדידה מתקדמים אשר מאפשרים למדוד כל שקל שהושקע וכך לראות האם הוא הושקע בצורה נבונה. מלבד זאת, קיימת אפשרות לאסוף נתונים על קהל היעד הפוטנציאלי ולשווק לו בהתאמה. כמו כן, כאשר רואים שאיזו פיסה בפאזל של השיווק אינה מתאימה או לא מניבה תוצאות, ניתן להחליף בכל עת מהלך ולנסות שיטה יעילה יותר. בעזרת כלים אלו אפשר אף למדוד האם אפיקי השיווק בהם משתמשים אפקטיביים, אילו מהם מושכים יותר גולשים, אילו דפים באתר הכי פופולריים ועוד.

המדע המדויק של העולם הדיגיטלי

כולנו מצויים בעולם דיגיטלי על בסיס יומיומי, היות והשימוש שלנו במכשירים דיגיטליים הולך וגובר. העובדה שמכשירים אלו מבוססים על טכנולוגיות מתקדמות הפכה את התחום של שיווק דיגיטלי למדע מדויק של ממש, ומתכתבת עם כלי המדידה שדיברנו עליהם, אשר מותאמים למדידת ההתנהגות של הגולשים ברשת – בהתאמה לכל מכשיר בו הם עושים שימוש. כיום בניית אתר אינה נעשית לחינם ועם תקווה לטוב, אלא שמושקעת בה מחשבה והתאמה מדויקת לכל הדרישות של מנועי החיפוש, הקידום, הגולשים, המותג והשירותים או המוצרים אותם משווקים.

gulis

 

בעזרת שיווק דיגיטלי החברות הגדולות איבדו את כוחן לטובת מתחרים נוספים אשר יעשו כל שעומד לרשותם כדי להגדיל את היקף המכירות. שיווק על ידי אמצעים דיגיטליים כל כך מדויק עד שברוב המקרים, אנו לא נבזבז כסף סתם, אלא נשקיע אותו בחוכמה – ותמיד נדע איפה הוא הושקע ועל מה, כמו גם מה הצעד הבא שעלינו לעשות – ובהתאם נוכל לשנות גישה ולהתאים את השיווק לתנאים החדשים והמשתנים ברציפות ובאופן אופטימלי.

את המשאבים שלנו לא נפזר על פני קהלים רחבים ומפוזרים, אלא נעשה כל מאמץ כדי לקלוע בדיוק לאלו אשר יצטרכו את השירות או המוצר שלנו, כך שבסופו של יום מדובר בכיבוש של נישה אחר נישה, והתאמת אסטרטגיית השיווק במיוחד לכל קהל יעד.

כיצד ניתן להשתמש בשיווק דיגיטלי בצורה יעילה?

כיום קיימים בפני משווקים ובעלי עסקים אפיקים רבים בהם הם יכולים להשתמש כמו קידום אורגני, קידום ממומן, פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב ועוד. החוכמה היא לא לבחור את האפיק שנראה נכון במבט ראשון – אלא לדעת מה הנך מנסה להשיג וזאת בעזרת ידיעה ברורה והגדרת מטרות. בכל הנוגע לשיווק דיגיטלי, כאמור, הנקודה התחתונה היא לא להגיע אל כמות גדולה של אנשים ולזכות לחשיפה מרבית. שימת הדגש כאן היא לראות תוצאות ולהתאים את האסטרטגיה השיווקית למטרה אותה הגדרנו מראש. יתרה מכך, עלינו להתאים את כל הקונספט השיווקי: החל מבניית האתר ועד לבניית המודעה שמובילה אליו והכל לצורך השגת אותן המטרות.

התאמה מדויקת לתקציב

יתרון נוסף המתקיים בשיווק דיגיטלי הוא שביכולתכם לבנות קמפיין שיווקי אפקטיבי בהתבסס על תקציב קיים. התאמה מלאה לתקציב, תמחור נכון של המוצר או השירות, ושיווק אפקטיבי וחכם אלו הם כל האמצעים שיעניקו לך יתרון על פני המתחרים.

עבודה עם חברת המתמחה בשיווק דיגיטלי

כדי להצליח יש להתאים את שיטות השיווק לתקופתן. כאשר חיים בתקופה דיגיטלית, הרי ששיווק דיגטלי הוא אחד הפתרונות החדשניים והמתקדמים. בחברת eMojo, אנו מתמחים בשיווק דיגיטלי ויודעים כיצד לספק לך תוצאות התואמות את המטרות האישיות שלך. אנו שמים דגש על יצירת התאמה מושלמת ביננו לבין הלקוחות היות ומאמינים, שרק על ידי שיתוף פעולה ונכונות של שני הצדדים נוכל להוביל לתהליך מוצלח ואיכותי.

אם ברצונך להתחיל תהליך של שיווק דיגיטלי שעובד, ההוכחה – הוא עבד עבור שלל לקוחות מרוצים שקדמו לך, אנו מזמינים אותך ליצור עמנו קשר עוד היום ולתאם פגישת ייעוץ.

 

שי בנקהלטר
מייסד ומנכ”ל אימוג’ו. עוסק בנושאי ייעוץ ו- SEO ובעיקר במחקר טכנולוגיות ואסטרטגיות קידום שונות. חי את השיווק באינטרנט ומתעניין מאוד בחקר טכנולוגיות הקיימות בעולם.