משרד פרסום דיגיטלי

משרד פרסום דיגיטלי

היה משהו לפני משרד פרסום דיגיטלי ?

לאנשים שנולדו לפני שנות ה- 2000 נראית הופעת משרדי פרסום הדיגיטלים כחלק בלתי נפרד מהחיים שכן המדיה הדיגיטלית שהתפתחה באופן מסחרר במהלך 20 השנים האחרונות לא משאירה מקום לדמיין כיצד התנהלו הפרסומות לפני כן – בעידן בו היו שליטי הפרסום שלטי החוצות, הפרסומות בטלוויזיה, הפרסומות ברדיו, הפליירים, המגאזינים והעיתונים. כל אפיקי המדיה האחרונים נמצאים עמנו אך התפרצות האינטרנט ובראשו – מנוע החיפוש גוגל, הקמת הרשתות החברתיות ובראשן פייסבוק, יוטיוב וכל אפיקי הפרסום הנוספים באינטרנט שינו את כללי המשחק ואם בשנות השמונים פעלו בישראל מעט משרדי פרסום הרי שהיום השוק רווי בהם ובעיקר במשרדי פרסום דיגיטלי או בשמם השני סוכנות דיגיטל ששולטים במדיה.

למה כל כך צריך את הפרסום הדיגיטלי?

אם תנברו בזיכרונכם ותנסו להגיע למחוזות השנים של תחילת גיל ההתבגרות ייתכן שתזכרו בהזמנות למסיבות שנשאו את הכתוב: “אם אתה לא שם אתה לא קיים” או: “מי שלא בא – מרובע”. לגבי מסיבות הכיתה האמירות הללו נעלמו מהעולם (וטוב שכך) אך כאשר מדובר על שימוש במדיה הדיגיטלית הן רלוונטיות ביותר לימינו משום שאם אין לבעל עסק אתר או אם בעל עסק לא מגיע למשרד פרסום ומתחיל לשווק את העסק שלו הוא לא יוכל להצליח – לא יוכל להגיע לחשיפה רבה, ליצור עניין בשירותים או במוצרים שהוא משווק ולצבור לקוחות. היום, נמצא מרכז הפרסום באינטרנט וכדי לדעת כיצד להשתמש בו יש להכיר את העולם הדיגיטלי.

בעלי עסקים רבים אינם יודעים כיצד לפרסם את העסק שלהם – איך לבנות אתר מרשים, איך לעצב אותו, איך למלא אותו בתוכן מעניין ורלוונטי, איך לקדם את האתר, איך למצוא את קהל היעד של העסק, איך להשתמש בכוחן של הרשתות החברתיות, איך לייצר סרטונים והרשימה לא נגמרת בכך, לכן הם מגיעים אל משרדי הפרסום הדיגיטליים. משרדי פרסום מקצועיים מעסיקים מחלקות שונות שעבודתן המשותפת מוציאה את התהליך לאור.

על ההבדל בין משרדי הפרסום ה”וותיקים” ומשרדי הדיגיטל

משרד פרסום דיגיטלי משרד פרסום דיגיטלי

ישנם הבדלים בין משרדי הפרסום הוותיקים ובין משרדי הדיגיטל, ההבדלים הם שמשרדי הפרסום הוותיקים מפיקים בעיקר פרסומות בקולנוע, בטלוויזיה, ברדיו ובשלטי חוצות. חלקם משווקים גם באינטרנט אך מדובר על התמחות נוספת ולא מרכזית כמו במשרדי הדיגיטל שנושמים את עולם הדיגיטל ומתמחים בהקמת אתרים, עיצוב אתרים, ביצוע קידום אתרים ממומן וקידום אתרים אורגני, שיווק ברשתות חברתיות ועוסקים בתחומים נוספים שמתבצעים כולם במדיה וניתנים למדידה.

עבודתן של המחלקות השונות במשרדי פרסום דיגיטל כוללת: בניית אסטרטגיה פרסומית, הקמת קמפיינים במנוע החיפוש גוגל, פייסבוק ושאר אפיקים, תכנון המדיה בקמפיינים ופיזורה, כתיבת התכנים והמסרים, ניהול המדיה והרכש, ניהול הקמפיינים באופן שוטף, ניתוח התוצאות שהתקבלו בגוגל אנליטיקס, בניית ועיצוב אתרים, ביצוע אופטימיזציה לעמודי הנחיתה, שירותי דיוור, ניהול מוניטין, ניהול אתרים, יצירת מותג וביצוע פעולות נוספות.

אז מה לבחור?

כדי לבחור במשרד הפרסום המתאים לך. יש להכיר את ההבדלים שבין משרדי הפרסום “הוותיקים” ובין משרדי פרסום דיגיטלי.

אתם מעוניינים לקבל שירות מקצועי ממשרד דיגיטל מנוסה שמספק מגוון שירותים

 

מחפשים משרד שמתמחה בשיווק דיגיטלי לחצו כאן

עומר מנשה
עומר מנשה הוא מומחה לשיווק דיגיטלי, כותב, מרצה, ויועץ לתחומי האונליין. עומר אחראי על פיתוח אסטרטגיות דיגיטל ועל יישומן בגופים המובילים במשק הישראלי כמו בזק, נס טכנולוגיות, מכבי, דיסקונט, אלקטרה ועוד. בשנת 2013 הקים עומר את אימוג’ו שיווק דיגיטלי שמציעה שירותי שיווק אונליין למגוון רחב של יזמים, עסקים וחברות.