- ביצענו ניתוח חכם באמצעות מפות חום לפרמטרים כמו השעות והאיזורים בארץ שבהם מתבצעים רוב הקליקים והפניות ולאחר מכן לאיזה סניף מגיע הפונה
-
ביצענו מחקר מילים מקיף על כ- 10 תחומי פעילות ובנינו מחדש לגמרי את הקמפיין הקיים
-
ליווינו התממשקות למערכת CRM ייעודית, כדי שניתן יהיה לשייך כל לקוח שהגיע דרך פרסום באינטרנט לקמפיין המדויק אליו נחשף. פעילות זו סייעה לנו להבין אילו קמפיינים עובדים היטב ואילו פחות
- הכפלנו את כמות הלידים החודשית
- הורדת עלות הליד ביותר מ- 70%
- פריסה שוויונית יותר של הלידים בין הסניפים השונים בארץ