סיפורי הצלחה

השירות
קידום ממומן
PPC
תחום פעילות הלקוח
רונית רפאל הינה חברת קוסמטיקה בינלאומית המספקת מגוון פתרונות בתחומי הקוסמטיקה והאסתטיקה הרפואית- תחת קורת גג אחת.
האתגר
הורדת הגדלת כמות הלידים בפריסה ארצית, חלוקת לידים בצורה שוויונית יותר בין הסניפים כדי למנוע עומס והפחתת העלות לליד.

מה עשינו?

  • ביצענו ניתוח חכם באמצעות מפות חום לפרמטרים כמו השעות והאיזורים בארץ שבהם מתבצעים רוב הקליקים והפניות ולאחר מכן לאיזה סניף מגיע הפונה
  • ביצענו מחקר מילים מקיף על כ- 10 תחומי פעילות ובנינו מחדש לגמרי את הקמפיין הקיים
  • ליווינו התממשקות למערכת CRM ייעודית, כדי שניתן יהיה לשייך כל לקוח שהגיע דרך פרסום באינטרנט לקמפיין המדויק אליו נחשף. פעילות זו סייעה לנו להבין אילו קמפיינים עובדים היטב ואילו פחות

התוצאות

עלות ליד (%)
כמות לידים חודשית (%)
  • הכפלנו את כמות הלידים החודשית
  • הורדת עלות הליד ביותר מ- 70%
  • פריסה שוויונית יותר של הלידים בין הסניפים השונים בארץ