- אפיון כ- 20 קורסים מובילים וקהל היעד הרלוונטי עבור כל קורס וקורס
-
ביצוע מחקר לגביי אוניברסיטאות אמריקאיות וקנדיות על מנת למקד את הפנייה לסטודנטים בעלי תחומי עניין רלוונטיים
-
הקמת מערך עמודי נחיתה והתממשקות מלאה למערכת SalesForce של האוניברסיטה
-
הקמת קמפייני Google AdWords ו- Facebook Ads עבור כל קורס, על מנת למקסם את כמות הלידים ולהוריד למינימום את העלות לליד
-
אוטומציה שיווקית מלאה, על בסיס מסעות לקוח שאופיינו יחד עם האוניברסיטה. הפנייה החוזרת לתלמידים נעשתה במייל, בפייסבוק וב- SMS על פי השלב בתהליך בו נמצא הגולש
- האוניברסיטה פתחה יותר קורסים לתלמידים בינל' מאשר בכל שנה אחרת
- מעל 5,000 לידים ממתעניינים ברחבי צפון אמריקה
- לאור התוצאות החיוביות, הוקם צוות מרקטינג ייעודי באוניברסיטה על מנת לטפל בתהליך מול eMojo