אם את/ה חי/ה את הדיגיטל ובעל/ת יכולות תקשורתיות ושירות לקוחות גבוהות. אם את/ה מבין/ה את ההבדל בין PPC לSEO, יודע/ת להסתכל באנליטיקס והכי חשוב בעל/ת יחסי אנוש מדהימים, מקומך איתנו.

התפקיד כולל:
התנהלות ישירה מול לקוחות בישראל ובארה"ב (POC) בכל האפיקים (פרונטלי, טלפוני ומיילים) מתן מענה ללקוחות, יצירת קשר יזום מול לקוחות, הגדרת וניהול משימות פנים חברתיות בכל הנוגע לתפעול הפעילות של הלקוחות ,מעקב אחר כלים שונים ,שימור לקוחות ופתרון בעיות שונות.
קו"ח עם ציפיות שכר נא לשלוח למייל.

דרישות:
:heavy_check_mark: יכולת התנסחות גבוהה בעל פה ובכתב בעברית ואנגלית (חובה)
:heavy_check_mark: ניסיון בניהול/שימור לקוחות B2B.
:heavy_check_mark: הכרות עם עולם הדיגיטל (חובה)
:heavy_check_mark: ניסיון של יותר משנה בתחום הדיגיטל (יתרון משמעותי)
:heavy_check_mark: יכולות ניהול משימות.
:heavy_check_mark: יכולות מולטי-טאסקינג ברמה הגבוהה ביותר (חובה)
:heavy_check_mark: יכולת התמודדות במצבי לחץ.
:heavy_check_mark: יכולת הגדלת ראש וראייה מערכתית.

המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד

נא לשלוח קורות חיים בליווי ציפיות שכר ל- eitan@emojo.co.il