מנהלי שיווק ומכירות בחברת ביטוח? בבעלותכם סוכנות ביטוח? זה הזמן להבטיח לעצמכם שיווק דיגיטלי בהתאמה אישית לחברות ביטוח.

ענף הביטוח, בדומה לענפי שירות אחרים, נדרש להתמודד בשנים האחרונות עם תחרות הולכת וגוברת בכל תחומי הביטוח השונים, וזאת לנוכח הנוכחות ההולכת וגוברת של חברות וסוכנויות ביטוח ברחבי רשת האינטרנט, נוכחות המאפשרת להן לחשוף את מוצריהם ושירותיהם הביטוחיים לכלל גולשי הרשת, ובכך לפעול במרחב הווירטואלי לצורך קידום עסקאות ביטוח כאלו ואחרות.

שיווק דיגיטלי לחברות ביטוח

תחום השיווק הדיגיטלי לחברות וסוכנויות ביטוח – מה חשוב לדעת?

חברות וסוכנויות ביטוח המעוניינות להנכיח את עצמן ברשת ובכך להיחשף לקהלי יעד הרלוונטיים להן, נדרשות לתפעל מערך שיווק דיגיטלי המשלב בתוכו מגוון רחב של פלטפורמות ייעודיות לצרכי פרסום באינטרנט, וביניהן: קידום אורגני וקידום ממומן בגוגל, ניהול דפי עסק ברשתות החברתיות, תפעול מערכות דוא"ל ואמצעי קידום, פרסום בפייסבוק, שיווק ופרסום נוספים הנכללים תחת ההגדרה: שיווק דיגיטלי.

תחום השיווק הדיגיטלי לחברות וסוכנויות ביטוח, מהווה כיום את אחד מתחומי השיווק הנחוצים וההכרחיים ביותר, וזאת לנוכח ריבוי הפלטפורמות והשירותים המקוונים המוצעים לקהל המבוטחים הרלוונטי.

כיום, כל גולש/ת המעוניין או נדרש לחדש את מוצרי הביטוח השונים העומדים לרשותו, מבצע מגוון רחב של פעולות חיפוש ברשת האינטרנט וזאת מתוך מטרה להיחשף לאפשרויות הביטוחיות השונות המוצעות לו על ידי חברות וסוכנויות הביטוח השונות.

לצורך כך, הגולש הממוצע מסתייע בין היתר באתרי הבית של חברות וסוכנויות ביטוח שלהן נוכחות רחבה ברשת, אתרי השוואת ביטוחים ופורטלים מקצועיים בענף הביטוח. הכלים השונים העומדים לרשות הגולש הממוצע, מאפשרים לו לבסס את החלטותיו הצרכניות בענף הביטוח על סמך מידע רלוונטי וענייני, ולכן, כל חברה וסוכנות ביטוח, חייבת להעמיד לרשותה מערך שיווק דיגיטלי דינמי ותכליתי שמטרתו: שיווק מוצרי ביטוח וביסוס מעמדה כחברת/סוכנות ביטוח מובילה בתחומה.

מהן האפשרויות העומדות לרשותכם לצורך שיווק דיגיטלי לחברות וסוכנויות ביטוח?

תרחישי השיווק הדיגיטלי לחברות וסוכנויות ביטוח, מתאפשרים באמצעות פלטפורמות שונות לצרכי קידום, שיווק ופרסום באינטרנט, כאשר לכל אחת מהן, יתרונות יקרי ערך בכל הנוגע לביסוס מעמדכם כחברת/סוכנות ביטוח מובילה בתחומה ולצרכי שיווק מוצרי ביטוח שונים אונליין.

בין יתר הפלטפורמות היכולות לשמש אתכם לצרכי שיווק דיגיטלי לחברות וסוכנויות ביטוח תמצאו:

  • קידום ממומן וקידום אורגני בגוגל למטרות קידום אתרים במנוע החיפוש המוביל ביותר ברשת
  • שיווק באמצעות תחום ה-SOCIAL MEDIA כגון אינסטגרם, פייסבוק וכדומה
  • פרסום באינטרנט במסגרת רכישת שטחי פרסום בפורטלים מקצועיים בענף הביטוח
  • שיווק ישיר באמצעות שימוש במערכות דוא"ל ומערכות ניוזלטר
  • פרסום באמצעות תוכן שיווקי

חשוב לדעת בכל אחת מהפלטפורמות העומדות לרשותכם לצרכי ניהול מערך השיווק הדיגיטלי, עומדים לרשותכם פיצ'רים שונים באמצעותם ניתן למקד את תרחישי השיווק על פי תחום מוצרי הביטוח אותו תרצו לקדם, פילוח קהלי המטרה הנחוצים לכם, מילות וביטוי מפתח המשמשים את קהל הגולשים לצרכי חיפוש ברשת וכדומה. לפיכך, קיימת חשיבות רבה לשימוש נכון ויעיל בכל פלטפורמה שיווקית באמצעות סוכנות שיווק דיגיטלית מובילה בתחומה.

שיווק דיגיטלי לחברות ביטוח

EMOJO מציגה: הקמת מערכי שיווק דיגיטליים לחברות וסוכנויות ביטוח

אנחנו ב-EMOJO, סוכנות שיווק דיגיטלי, עוסקים ומתמחים במתן פתרונות שירות לצרכי הקמתם של מערכי שיווק דיגיטליים לכל סוגי העסקים בכל תחומי השירות, המסחר והתעשייה, לרבות, הקמת מערכי שיווק דיגיטלי לחברות וסוכניות ביטוח. פתרונות השירות המוצעים על ידינו בתחום זה, מבוססים על ההיכרות רבת השנים שלנו עם תחום השיווק הדיגיטלי בכלל והיתרונות הנלווים לכל אחת מהפלטפורמות השיווקיות העומדות לרשותכם ברשת האינטרנט.
על מנת למקסם את תרחישי השיווק המוצעים על ידינו בתחום השיווק הדיגיטלי לחברות וסוכנויות ביטוח, אנו מקיימים מספר פעולות מקדימות הכוללות בין היתר:

  • יצירת תשתית המותאמת לצרכי תפעול תרחישי שיווק דיגיטלי
  • מחקרי שוק ומתחרים המאפשרים לנו לבסס את פעילותינו השיווקית על סמך ממצאי מחקר ותובנות צרכניות בענף הביטוח
  • פילוח ממוקד של קהלי המטרה באמצעות כלים מעשיים וממצאי המחקרים השונים הנערכים על ידינו
  • מענה קריאטיבי לכל פעילות שיווקית נדרשת
  • תכנון תקציב המאפשר לנו לתזמן את מועדי הפעילות השיווקית בהתאם לצרכי השוק

הסנכרון בין הפעולות השונות המופיעות לעיל, מסייע לנו לגבש תכנית עבודה סדורה ודינמית לגבי כל תרחיש שיווק דיגיטלי כזה או אחר ובכך לתת מענה מקצועי מיידי ובזמן אמת לכל פעילות שיווקית של המתחרים המתרחשת במקביל. על מנת לספק לקהל לקוחותינו את שירותי השיווק הדיגיטלי המקיפים והמקצועיים ביותר, אנחנו ב-EMOJO   מעמידים לרשותכם מספר מחלקות שירות מקצועיות ומובילות בתחומן, וביניהן:

  • מחלקת מחקר ותכנון אסטרטגי העוסקת ומתמחה ביישום מחקרי שוק ומתחרים לצורך גיבוש החלטות אסטרטגיות לגבי אופי הפעילות השיווקית הנחוצה לכם.
  • מחלקת קידום אתרים העוסקת ומתמחה ביישום תהליכי קידום ממומן וקידום אורגני (SEO) בגוגל.
  • מחלקת SOCIAL MEDIA העוסקת ומתמחה ביישום תרחישי שיווק ברשתות החברתיות, לרבות, ניהול דפים עסקיים בפייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין וכדומה.
  • מחלקת פיתוח תשתיות העוסקת ומתמחה ביצירת תשתיות אינטרנטיות הנחוצות לכל פעילות שיווקית כזו או אחרת, לרבות, שירותי אופטימיזציה למטרות קידום אתרים.
  • מחלקת תוכן וקריאייטיב העוסקת ומתמחה בכל עולמות התוכן הנחוצים לכם לצורך תרחישי שיווק כאלו ואחרים בתחום השיווק הדיגיטלי, משלב יצירת התוכן ועד לעיצוב דפי נחיתה ושדרוג אתרי בית.
  • מחלקת תקציבאות המתמחה בבניית תקציב לטווח הקצר והארוך לצרכי תפעול תרחישי שיווק כאלו ואחרים.

אם גם אם רוצים למנף את הפעילות השיווקית שלכם ברשת ולהגיע לקהלי יעד רלוונטיים תוך מיצוי מכלול האפשרויות העומדות לרשותכם בתחום השיווק הדיגיטלי, אנו מזמינים גם אתכם לפגישת ייעוץ מקדימה ללא כל התחייבות. לפרטים נוספים ותיאום פגישת ייעוץ ללא עלות, צרו איתנו קשר כאן.

 

כתבות אחרונות

הנגשת אתרים

ככל שרשת האינטרנט הופכת לכיכר העיר והולכת ומתחברת לכל רבדי חיינו, יש לכך השפעות גדלות והולכות על העסקים שפועלים באינטרנט, שצריכים להתאים את עצמם לנורמות שמוחלות על עסקי "אוף ליין" שקיימים מחוץ לאינטרנט. למשל, בתי עסק וגופים ממשלתיים מחויבים כיום להנ...

איך להעלות את ציון המודעה שלי בגוגל אדס?

Google Ads היא רשת הפרסום הנפוצה ביותר בעולם, והיא מציעה מגוון רחב של מדדים כגון הופעות, קליקים ושיעור קליקים. המאמר הבא יעזור לכם לשפר את ציון המודעה שלכם ולהפיק יותר מכספי הפרסום המושקעים בשיווק הדיגיטלי של העסק. Google Ads הן הפלטפורמות הנפוצות...

המדריך על מתכנן מילות המפתח (Keyword Planner) של גוגל

כל בעל עסק המפרסם באינטרנט נזקק לשירותי קידום אתרים, וכן למעקב אחר האפקטיביות של אמצעי הפרסום השונים בהם הוא משתמש. משרדי שיווק דיגיטלי ופרסום עושים זאת עבור עסקים גדולים, אולם היום אתה יכול לעשות זאת בעצמך. גוגל אדוורדס מאפשר לכל אחד לבצע פעולות ...