מאז שפרצה רשת האינטרנט לחיינו, כולנו הפכנו להיות "תלותיים" ולא נדע מה לעשות בלעדיה.

לראיה, כאשר אנו טסים לחו"ל, אנחנו מחפשים אחר רשת אינטרנט פתוחה שנוכל להתחבר אליה ומוצאים את עצמנו כל היום במרדף אחרי ה WIFI – ובל נשכח אבל הזמנת מלון ללא אינטרנט אינה באה בחשבון.

מאפייני הרשת והתמכרות שלנו, בני האדם, אליה טמונים בעובדה שהיא מכילה כמויות מידע עצומות, כל ההתנהלות החברתית שלנו מתבצעת ברשת, בין אם זה ברשת החברתית פייסבוק לבין אם זה העלאת תמונות לאינסטוש.

האינטרנט הפכה להיות זירה מרכזית אשר שולטת בכל אפיקי החיים, מכילה כמות מידע עצומה ומאפשרת פעילויות מגונות.

ההתמכרות שלנו אליה הפכה את החיים לכה פשוטים ולא נגזים אם נאמר "קלים" יותר… הקלות הנוחה הזו גם עוזרת לנו לבצע את הפעולות הפחות נעימות מנוחות ביתנו, כגון כיתות רגליים אל עבר סניף הדואר המקומי לתשלום חשבון החשמל.

ואיך אפשר שלא להזכיר את אותו מכשיר קטן אותו כל אחד ואחת מאיתנו סוחבים בכיס לכל מקום: ה- סמארטפון.

מאז צמחה ופרצה רשת האינטרנט, גבר משמעותית השימוש בסמארטפונים והרשת האינטרנטית, הפכה בנוסף למקום בילוי, כלי לבדיקה ושליחת מיילים, שיטוט ברחבי הרשת וכיוצא בזאת, לזירה כלכלית המאפשרת לכל בעל עסק למנף את הפעילות העסקית שלו מתי שהוא רוצה ומהיכן שהוא רוצה.

כל מה שצריך זה מכשיר סלולרי חכם והפלא ופלא, יש אינטרנט ואפשר לעשות הכל מהכל כולל ניהול קמפייני פרסום ומעקב אחר התקדמות האסטרטגיה השיווקית אותה מנהלת עבור בעלי העסק מבינכם חברה מקצועית בדומה לחברת eMojo.

יתרונות השיווק באינטרנט

אם בעידן הקודם, עסקים ניהלו מערכי שיווק מסורתיים, בין היתר פרסום בעיתונות המודפסת, פרסום בטלוויזיה באמצעות שלטי חוצות ועוד, הרי שהשיווק ברשת האינטרנטית הציף בשורות חדשות המגלמות יתרונות מהותיים וכאלו שאם יודעים לנצל אותם, מסר הפרסום הופך להיות אפקטיבי, מדויק ואינו מבזבז את התקציב או שולח לחמו על פני המים.

בין היתרונות הללו היכולת להגיע במהלך מסע הפרסום לרמת דיוק גבוהה, כך שרק קהל היעד הרלוונטי והפוטנציאלי לבית העסק, ייחשף למוצר המפורסם – מרבית מאפיקי השיווק באינטרנט מאפשרים למפרסם לערוך פילוח על פי קריטריונים מוגדרים וביניהם: אזור גאוגרפי, גיל, תחומי עניין ועוד.

יתרון מהותי שמצליח לשנות את כללי המשחק בכל הקשור לפרסום בתי עסק, הוא היכולת לפרסם בסכומי כסף נמוכים, כך שלא רק תאגידים יכולים להרשות לעצמם לפרסם, אלא גם עסקים קטנים ובינוניים, יכולים לבחון את היתכנות הפרסום בהתאם לאפיק הנבחר על ידם או על ידי בעלי מקצוע.

יתרון נוסף שאל לנו (המפרסמים) להתעלם ממנו, הוא היכולת לעקוב אחר הצלחת הקמפיין – בעבור כל קמפיין שיווקי אותו מעלה המפרסם לאוויר, ניתן לקבל ניתוח נתונים וסטטיסטיקות מדויקות (כמה המרות הקמפיין הניב, כמה נחשפו לקמפיין, כמה מסך הנחשפים הקליק ועוד) ובהתאם למקד את הפרסום כך שאחוזי ההמרה בהמשך יהיו גבוהים יותר.

הערוצים המרכזיים לביצוע שיווק אפקטיבי ברשת

הסטטיסטיקות מדברות על למעלה מ – 3.3 מיליארד גולשים אשר בוחרים להשתמש ברשת האינטרנטית באופן קבוע. כל אחד ואחת מהמשתמשים (מהגולשים) הללו, הוא לקוח פוטנציאלי, שיכול להפוך בקלות יחסית ללקוח משלם.

כדי לאפשר ללקוחות הפוטנציאלים (הגולשים האינטרנטיים) להכיר את בית העסק, המוצר או השרות שלכם, נכון לערוך מערך שיווקי בהתאמה מלאה לצרכי בית העסק. שיווק ברשת, יכול להתפרס על פני מספר אפיקים מרכזיים ומשניים, שחלקם נסמכים האחד על השני ואילו אחרים עומדים בפני עצמם.

כדי לאפשר לכם להכיר את אפיקי השיווק הכנו רשימה מקיפה של כל אחת מאפשרויות השיווק העומדות לרשותכם אצלנו בחברת eMojo – על קצה המזלג.

בנייה ועיצוב אתרים לעסקים

אתר האינטרנט הוא כרטיס הביקור של בית העסק שלכם – בלעדיו לא ידעו הגולשים שאתם קיימים ואם ידעו, לא יהיה להם בית לגשת אליו.

האתר מציג בין היתר את העשייה העסקית שלכם, את המוצרים או השירותים המוענקים על ידכם וכמובן את אמנת השרות אם קיימת כזו. עיצוב, אסטרטגיית תוכן, בנייה נכונה של האתר וחווית המשתמש, הם שיאפשרו לכם לצבור לקוחות ולמנף את הפעילות העסקית שלכם, לעיתים באופן משמעותי.

תפקידו של האתר הוא להפוך גולש אקראי ללקוח בפועל, כך שאם ביצעתם עבודה נכונה ומקצועית בתהליך הבנייה ותחזוקת האתר, סיכוייו להגדיל את אחוזי המכירות שלכם הוא גבוה.

לעיתים ניתן להחליף את אתר האינטרנט בדף נחיתה, אך חשוב לבחון את האופציות שבין אתר לדף נחיתה, משום שלדף הנחיתה משמעויות שונות וכפועל יוצא, כך גם תוצאות השיווק.

בנייה ועיצוב אתרים 

נקודה למחשבה אודות האתר של בית העסק – מעבר להיותו חיוני בפני עצמו, ישנן מספר פעילויות שיווקיות אשר נתמכות על האתר האינטרנטי (או עמוד הנחיתה שלכם), כך שאם תבחרו לערוך קידום אורגני שהוא אפיק שיווקי חיוני בעידן הנוכחי, לא תוכלו לעשות זאת בלעדיו.

קידום אתר אורגני (SEO

הליך שיווק זה מאפשר לכל בעל עסק להגביר את חשיפת האתר במנועי החיפוש ובראשם גוגל.

קידום אתר כולל מספר פעולות בסיסיות ומורחבות, בזכותן צף האתר אל עבר ראש תוצאות החיפוש – גולש אשר יחפש מידע אודות מוצר או שירות, יגיע היישר אל האתר שלכם ויהפוך ללקוח פוטנציאלי – האתר שלכם בנוי, כתוב ומעוצב היטב? הוא ככל הנראה יהפוך להיות הלקוח הבא והמרוצה שלכם.

תחום קידום האתרים הוא תחום דינמי אשר משתנה בקצב מהיר ועל כן רק בעלי מקצוע מהתחום, אשר שוקדים יומם וליל בנושא "קידום אתרים" ומקפידים לעקוב אחר השינויים, הם אלו שיוכלו לבצע קידום אתר מקצועי.

הנקודה החשובה ביותר שעל כל מקדם אתרים לזכור ולהפנים היא: "גוגל מבקשת להעניק לגולשים ערך מוסף".

נכון, יהיה מי שיצקצק ויגיד שגוגל מגלגלת סכומי כסף לא פרופורציונאליים מפרסומות ועל כן כל המהות שלה היא כסף, אך האמת לאמיתה ואבן היסוד שלה, היא להקנות לגולשים פלטפורמה אמינה לליקוט מידע מקצועי ומדויק.

קידום אתר נכון וכזה אשר חברת eMojo מתגאה בו, ישים דגש על אותו ערך מוסף ויביא לכך שגוגל יראה באתר שלכם כאתר כזה וזה יבוא לידי ביטוי בתוצאות.

קידום אתרים אורגני

תחום קידום האתרים (בדומה לתחומים אחרים בחיים), מאפשר לרבים למצוא פירצות בתחום ולקדם אתרים בדרכים לא מקצועיות, שאומנם הצליחו להניב תוצאות, אך לזמן קצר ומוגבל מאוד – גוגל יודע לזהות מתי עובדים עליו ומתי משקיעים בעבודה – בחרו תמיד בדרך הארוכה ולא בדרכי קיצור שעלולות למוטט אתכם ולייצר לכם הוצאות במקום הכנסות.

רבים שואלים מהו קידום אתרים ואיך מבצעים אותו, אך זוהי תורה בפני עצמה, שקשה להעביר אותה במילים בודדות, אלא אם נסכם את הפעולות המרכזיות ונגדיר כי קידום אתרים כולל בין היתר את הפעולות הבאות:

  • תוכן איכותי מעניין מסקרן והחשוב מכל מקורי, בכל הקשור לתוכן, למקוריות תפקיד חשוב בהצלחה.
  • אתר אשר בנוי נכון ובאופן מקצועי, משום שרק כך גוגל מצליח לסרוק אותו ללא קושי וקובע כי מדובר באתר ידידותי למשתמש
  • קישורים (יוצאים ונכנסים) ויחסי ציבור
  • אופטימיזציה מקצועית ומדויקת – לאורך כל הזמן ולא רק בתחילת הדרך
  • מעורבות ברשתות חברתיות

ועוד.

נקודה למחשבה אודות קידום אתר אורגני – שיטת שיווק זו היא שיטה הדורשת סבלנות לרוב, משום שהתוצאות הן לא מידיות ויש להמתין לעיתים חודשים שלמים עד הישמע הגונג ולקוחות מגוונים יזרמו אל אתרכם.

פרסום בגוגל

לשלם כדי להתקדם זו שיטה מעולה עבור מי  שמבקש ליהנות מתוצאות מידיות ובמקביל לצבור מידע אודות קהל היעד. קידום ממומן הפך לערוץ שיווקי נפוץ עד מאוד, אשר מאפשר למפרסם להגביר את התנועה ממנועי החיפוש אל האתר המבוקש.

השם הנרדף לקידום ממומן הוא PPC משום שיטת התשלום הנהוגה בו – Pay Per Click – המפרסם משלם רק בעבור קליקים אותם ביצעו הגולשים על מודעות הקמפיין.

הבחירה להשתמש בקמפיין הממומן עתידה להתבצע מתוך הרצון להזרים לאתר (לדף הנחיתה) לקוחות באופן מיידי – בין אם זה משום שהחברה משיקה מוצר חדש, מוצרי החברה הם עונתיים, תלויי חגים, עונות השנה וכיוצא בזאת.

כל קמפיין או בשמו הנרדף מסע הפרסום, מאפשר מיקוד מקסימאלי בהתאם לפרמטרים מוגדרים מראש וביניהם: מיקום, שפה, מילות מפתח, תזמון מודעות, תוספי מודעות מתאימים, שיטת הפרסום, מיקום/פלטפורמת הפרסום (מנוע החיפוש, שותפי הפרסום ועוד) וכמובן אופן ניסוח המודעות עצמן.

אחד היתרונות המהותיים של הקמפיין הממומן הוא היכולת לבחור את התקציב מראש מבלי לחרוג ממנו – המפרסם הוא זה שבוחר את העלות המקסימאלית לכל הקלקה לצד תקציב יומי וחודשי.

אחר כל מסע פרסום חשוב לעקוב ולבחון את התוצאות ובהתאם לבצע את האופטימיזציה הנכונה וזו שתייעל את אחוז ההמרה – כך החזר ההשקעה ישתלם למפרסם.

קידום ממומן

נקודה למחשבה אודות קידום אתר ממומן – קידום ממומן מאפשר למפרסם ליהנות מתוצאות מידיות – ההשקעה היום אינה מאפשרת למפרסם ליהנות ממנה בעתיד, דהיינו קידום המוצר ברשת מתרחש נכון לזמן הקמפיין ללא אפקט קידומי עתידי.

קצה ה Spend של הקמפיין יהיה תחת שליטה נכונה באם מנהל הקמפיין יהיה אכן מקצוען ולא פשוט "יזרוק" את הביד הגבוה ביותר כדי שיתבצעו קליקים. חברת eMojo, דואגת להכשיר את מנהלי הקמפיין שלה מהפן המקצועי ולהנחות אותם כך שתמיד יזכרו, שמאחורי כל קמפיין יש בעל קמפיין והכסף שלו בעל ערך.

פרסום באאוטבריין וטאבולה

התקופה בה התבקש מפרסם לשלם אלפי שקלים בעבור פרסום כתבה באחד מהפורטלים הגדולים, נשארה מאחור ואת מקומה תפסו שיטות שיווק מרכזיות, ביניהן: המלצות תוכן. נכון להיום, קיימות שתי חברות גדולות בתחום ושתיהן ישראליות; אאוטבריין וטאבולה.

פרסום בפלטפורמות של שתי ענקיות אלו, מבטיח חשיפה ממוקדת באתרי תוכן גדולים וזאת מבלי לשלם אלפי שקלים.

הקמת קמפיין בפלטפורמות אלו, מאפשרת למפרסם ליהנות מכתבה המתנוססת מעל דפי האתר של אתרי תוכן גדולים כמו: ויינט (YNET), כלכליסט, גלובס ועוד, וכל זאת מבלי שיתבקש המפרסם להוציא סכומים מוטרפים, אלא ישלם לעיתים אך ורק בעבור כל הקלקה על הכתבה.

בסיום כל כתבה אשר מתפרסמת כחלק מהקמפיין – ישנה אפשרות להציב תיבה לאיסוף פרטים, המוגדרים בשפה המקצועית "לידים". אותם לידים נשלחים היישר אל תיבת המייל של המפרסם.

שיטת הפרסום היא פשוטה להפליא – בסוף כל כתבה אותה קורא הגולש, מופיעה משבצת קישורים לכתבות הנקראת "אולי יעניין אותך גם". בתוך משבצת זו עשויה להופיע כתבת המפרסם והיא תשובץ בהתאם לקריטריונים אותם הוא הגדיר מבעוד מועד, ובין אלו:

תחומי עניין על פי מילת מפתח מוגדרת, הפורטלים המועדפים בהתאם לנושא הכתבה, שעות הפרסום ועוד. פעמים רבות, הכתבה תופיע בתוך הפורטל אך פעמים אחרות יועבר הקורא (הלקוח הפוטנציאלי) אל אתר אחר מבלי שהוא יבחין בכך (תלוי בהגדרת הקמפיין ובמיקום עצמו של הכתבה).

טאבולה ואאוטבריין

יתרונות הפרסום הם רבים ומגוונים, כגון:

  • פרסום הכתבה באתרי תוכן גדולים, שזה בפני עצמו מיתוג מעולה עבור המפרסם
  • האפשרות לקדם מסרים שיווקיים באמצעות כתבה מפורטת ומקיפה שנכתבה כראוי
  • ניתן לשלב הנעה לפעולה באופן מתוחכם, כך שלא ייווצר הרושם כי זוהי כתבה שיווקית
  • פרסום כתבות בפלטפורמה זו, מאפשרת למפרסם לבנות קהל יעד איכותי תודות לאפקט האמינות של תוכן

נקודה למחשבה אודות קידום תוכן באתרים גדולים – אחד הקשיים איתם מתמודדים מפרסמים היא הסלידה מפרסומות אותה פיתחו הצרכנים.

פרסום באאוטבריין וטאבולה, מאפשר למפרסם לפרסם כתבה שיווקית ופרסומית מבלי, שהצרכן יבחין בכך ומבלי לזלזל באינטליגנציה של הקורא – הכתבות המפורסמות הן כתבות ענייניות המקנות לקורא מידע וכלים חיוניים, כתבה אשר מעשירה את הידע ואת אופקיו ובמסווה ישולבו מסרים שיווקיים.

על מנת להצליח לפצח את שיטת הפרסום הנכונה ואכן לדאוג לכך שגולשים יקליקו על הכתבה וישאבו לקריאת התוכן, חייב להכיר את עולם המלצות התוכן, את קהל היעד של המפרסם ולאחוז בידע מקצועי.

אין ספק כי כל אחד ואחת יכולים לפצוח בקמפיין באופן עצמאי אך הסיכון הכלכלי הוא גדול מדי ולכן מומלץ מאוד לפנות אל המומחים של חברת eMojo ויחד להתוות את הדרך, לייצר כתבה נכונה ולדאוג לאופטימיזציה של הקמפיין.

בניית אסטרטגיה דיגיטלית

אסטרטגיה דיגיטלית היא הדרך בה מתכננים עבור בתי עסק בינונים וגדולים את תכנית הפעולה בערוצי הדיגיטל השונים.

המדיה הדיגיטלית, מורכבת ממספר ערוצי שיווק ופרסום ועל כן ורגע לפני שמוציא המפרסם את כספו הרב עבור הפלטפורמות השונות בהן יפרסם את פועלו, יש לחשוב פעמיים כיצד לנתב את התקציב במדובר או בקצרה – איפה הכי כדאי להשקיע את הכסף על מנת לזכות בתוצאות הטובות ביותר.

כדי שזה יקרה, חשוב להגדיר מטרות, להבחין בפעילות הדיגיטלית הקיימת, להכיר לעומק את בית העסק, את המתחרים, ההזדמנויות, קהלי היעד ורק אחר כך לתכנן את אסטרטגיית הפעולה – לבחור בערוצי השיווק – להציב יעדים, מטרות ולוחות זמנים וכמובן לבחור בפעילות הנכונה ברמת הערוץ וברמת התוכן.

פעילות דיגיטלית מאפשרת מפגש עם הלקוח שללא הפרסום, סביר שלא היה מתקיים. רק באמצעות מיצוי מקסימאלי של התקציב, לצד יצירת מותג חזק, ניתן להניח כי ההשקעה אכן השתלמה.

אסטרטגיה דיגיטלית

נקודה למחשבה אודות בניית אסטרטגיה דיגיטלית – אסטרטגיה דיגיטלית נכון שתתבצע רק לאחר התאמת העסק לשינויים ולעדכונים המתרחשים באופן קבוע בעולם הדיגיטלי.

השקעה באפיק שיווק זה, דורשת התמקצעות יוצאת דופן ועל כן חשוב לעבוד עם בעלי מקצוע מהתחום ולהימנע מהרפתקאות או אתגרים, שעלולים לעלות ביוקר.

ניהול רשתות חברתיות 

רשתות חברתיות הפכו לכלי שיווקי יעיל בו נעזרים עסקים רבים. יש מי שבוחר לערוך את השיווק באופן עצמאי, אך הרוב הגורף אינו מסתכן בפרסום לקוי, ופונה למומחים בתחום.

שיווק במדיה החברתית כגון פייסבוק, אינסטגרם ושות', מגדיל את תנועת הגולשים מהרשתות החברתיות, ומחזק את המותג המוצר או השרות אותו מציע המפרסם. בשפה המקצועית נקרא אפיק שיווק זה: Social Media Optimization – SMO.

בעידן הנוכחי, נעזרים הגולשים ברשתות החברתיות על מנת לחפש מידע מקצועי אודות מוצרים, שירותים, חברות, עסקים וכיוצא בזאת, כך שהרשת החברתית הפכה לפלטפורמת בניית קישורים בפני עצמה, המאפשרת למפרסם בין היתר לשפר את דירוג אתרו במנוע החיפוש ובעיקר את הנראות שלו.

הרשת החברתית עמוסה במידע אותו סופג הגולש ועל מנת שהמידע שלכם יאפיל על יתר המסרים הזורמים ברשתות החברתיות, חשוב לבצע עבודת שיווק נכונה ומקצועית, אחרת תלכו לאיבוד בין שלל המסרים.

ניהול רשתות חברתיות 

נקודה למחשבה אודות ניהול רשתות חברתיות – לכל אחת מהרשתות החברתיות שיטת עבודה שונה, אותה חשוב להכיר ועל פיה לפעול. לא כל שיטת שיווק נכונה לכל רשת חברתית ולכן חשוב לבחון את המקצועיות ביחס לרשת החברתית הספציפית.

ניתוח נתונים ושיפור המרות

השיווק הדיגיטלי, מאפשר למפרסם לפתח מודעות ליחס ה – המרות ובהתאם לשפר ולייעל את הקמפיין הבא.

אם בעשורים קודמים וכאשר מדברים על שיטת הפרסום המסורתית (פרסומת רדיו טלוויזיה עיתונות כתובה ועוד), לא הצליח המפרסם להגדיר את הצלחת הקמפיין, הרי שכיום היכולת למדוד את ההצלחה היא אפשרית ואף נחוצה.

ללא ניתוח נתונים ושיפור המרות, כל תקציב אותו ישקיע המפרסם יכול ללכת (בחלקו) לאיבוד ועל כן ניתוח ומעקב (בין היתר של המרות הגולשים, כניסת הגולשים לאתרכם, למסעי הפרסום ועוד), חשובה לאין שיעור להמשך הדרך.

ככל שהניתוח יהיה מקצועי יותר כך בהתאמה אחוזי ההמרה והחזר ההשקעה (ROI) יהיו גבוהים יותר.

נקודה למחשבה אודות ניתוח נתונים ושיפור המרות – אם בחרתם לנהל קמפיינים שיווקיים ברשת האינטרנטית ואין זה משנה באילו אפיקים בחרתם, חשוב לבצע ניתוח נתונים, משום שרק כך תצליחו לשפר את ה-המרות, דהיינו להשקיע את אותו סכום הכסף בעבור הקמפיין, ולזכות בתוצאות טובות יותר (לעיתים משמעותית) אותם תוכלו לתרגם לכסף.

רימרקטינג ומודעות באנרים

רימרקטינג הפך בעידן הנוכחי לשיטת שיווק מומלצת ומועדפת על ידי המפרסמים וזאת בשל התוצאות להן זוכים.

רימרקטינג, הן אותן מודעות ש"רודפות" אחר הגולשים. מכירים את זה שלכל אתר שאתם גולשים אליו, אתם מוצאים את אותן הפרסומות, הממליצות לכם על אותו מוצר ואתם לא מבינים מה לעזאזל קורה כאן? על זה אנחנו מדברים!

אלו הן מודעות שנשלחות הישר אליכם, בהתאמה מלאה ובהתאם לחיפושים אותם בצעתם במנוע החיפוש או ביקורים אותם ביצעתם באתר המפרסם.Remarketing, הוא תהליך בו ניתן להציג את הפרסום בקרב אותם לקוחות שהוכיחו כי הם זקוקים לו (בצעו פעולה מכוונת בנושא המדובר כגון חיפוש בגוגל, ביקור באתר וכדומה).

הפרסום שלכם מוצג ללקוחות הפוטנציאלים שלכם כדי לגרום להם לחזור אל אתרכם או לרכוש את המוצר או השרות אותו אתם מציעים, גאוני לא? אכן, אך זאת במידה והקמפיין נבנה באופן מקצועי, אחרת אפשר בקלות יחסית לחטוא למטרה.

לרימרקטינג ישנם מספר יתרונות מהותיים וביניהם: שיפור בזכירת המותג, שיפור ביחסי המרות, מיקוד של קהל היעד, מיקוד המודעה, מתן הזדמנות נוספת להחזיר גולש שנטש ויצירת רשימת לקוחות על פי ההתנהגות אותה הפגינו.

רימרקטינג

נקודה למחשבה אודות מודעות באנרים ורימרקטינג – גוגל מאפשרת למפרסמים להקים קמפיינים שיווקיים אפקטיביים, אשר יאפשרו חשיפה רחבה יותר של המוצר, השרות או בית העסק. כדי לנצל את הפלטפורמה המדוברת, יש להקים קמפיין אפקטיבי, כזה שינצל היטב את הזירה המדוברת ובחוכמה.

תוכלו לקרוא על רימרקטינג דינמי ממש כאן

 

לא רואים את היער מרוב עצים? זה הזמן להתמקד! 

 

ריבוי הפלטפורמות הפרסומיות/שיווקיות במרחבי הרשת, עלול להיות מבלבל ולגרום לאחדים מכם לצאת למסעות פרסום בשיטת הניסוי וטעייה או להוביל אתכם למצב של "תפסתם מרובה לא תפסתם מאומה". על מנת לפזר את "מסך הערפל" הנלווה למה שמכונה: שיווק באינטרנט, אנו ממליצים לכל אחד ואחת להסתייע בשירותים של יועצי שיווק באינטרנט. כמובן שחשוב לבחור ביועצי שיווק דיגיטלי בעלי ידע וניסיון רחב היקף בתחום אשר יוכלו לסייע לכם באמת. 

 

על מנת להפוך את תחום השיווק האינטרנטי לאפקטיבי יותר עבורכם וליהנות מכל היתרונות השיווקיים הנלווים לתחום זה, מומלץ להגדיר מראש מסגרת תקציב אשר תאפשר לכם בין היתר לבחון את הכדאיות של כל אחת מהפלטפורמות השונות בהתאם לשיקולי עלות מול תועלת. כמו כן, הגדרת התקציב תאפשר לכם ליצור תכנית שיווקית מתמשכת (ככל הניתן) באמצעותה תוכלו לבצע מספר "פיקים" שיווקיים במרחבי הרשת. 

 

דבר נוסף אותו מומלץ ליישם לפני יישומה של פעילות שיווקית כזו או אחרת ברשת, קשור לפעילות המקוונת של המתחרים הישירים והעקיפים שלכם: בדקו היכן המתחרים שלכם מפרסמים וכיצד הם נעזרים ברשת לצרכי שיווק. מעקב אחר הפעילות המקוונת של המתחרים, יאפשר לכם לגבש תכנית שיווק המתקיימת בזירת הפרסום/שיווק בה המתחרים נמצאים

 

היתרון המובהק של שיווק באינטרנט טמון בעובדה שהוא מאפשר לכם למקד את פעילותכם השיווקית בהתאמה מלאה לצרכי ומטרות הפעילות וקהלי היעד הרלוונטיים לכל פעילות. הפיצ'רים השונים העומדים לרשותכם בכל פלטפורמת שיווק באינטרנט, מיועדים בין היתר לצרכי פילוח ממוקד ומדויק של קהלי היעד והשימוש בהם יאפשר גם לכם למקד את הפרסום ולהפנות אותו אך ורק לגולשים שבאמת נדרשים לשימוש במוצרים ו/או בשירותים אותם אתם משווקים ברשת ומחוצה לה. 

לסיכום

על מנת ליצור מצב בו העסק שלכם ממריא ועל מנת לייצר עבורכם שוויון הזדמנויות שיווקיות אל מול עסקים גדולים מכם, חשוב להשתלב ברשת האינטרנטית וליצור אפיקי שיווק בהתאמה מלאה לצרכי בית העסק אותו אתם מנהלים ומתפעלים.

בעבר, על מנת להבין האם הקמפיין השיווקי הצליח, היה על בעל העסק (המפרסם) להמתין לסיומו ולבחון את הרווחים העסקיים וגם אז לא הייתה ערובה לכך, שרווחי העסק בהכרח הגיעו מהקמפיין שעלה לאוויר.

כיום, יכול כל מפרסם לבחון מבעוד מועד את היתכנות הקמפיין ואף לוודא אמיתות במהלך הדרך ובמידת הצורך לשנות את נתיב ההשקעה, כך שההשקעה אל מול אחוזי ההמרה הופכים לוודאיים וטובים יותר משיטות הפרסום המסורתיות.

בעבר, רק בעלי ממון, יכלו להרשות לעצמם פרסום אגרסיבי, מה שהשאיר את העסקים הבינוניים והקטנים הרבה מאחור, כיום כל עסק – קטן וגדול כאחד, יכול להקים מסע פרסום איכותי ולהיות שווה בין שווים.

כדי להצליח במסע הפרסום, יש להשקיע מחשבה באופן בו יתנהל מסע הפרסום וכמובן במחשבה אודות מי ראוי להל אותו. יש מי שבוחר בשיטת האאוטסורסינג ויש מי שמעדיף לשכור בעל מקצוע Inhouse – אך כך או אחרת למקצועיות תפקיד מכריע בהצלחה השיווקית.

מרגישים שאחד או יותר מאפיקי השיווק מעניינים אתכם? אתם תופסים את הראש ולא מבינים איך לא עשיתים זאת עד היום? צרו קשר עם חברת eMojo בהקדם האפשרי ויחד נתווה לכם דרך שיווקית מקצה אל קצה וזו שתיקח את העסק שלכם למחוזות אחרים.

כתבות אחרונות

קידום אתרים אורגני - 7 טיפים להצלחה מהירה

קידום אתרים אורגני היא מלאכה מורכבת. יש כל כך הרבה דברים שצריך לעשות כדי להופיע סוף סוף בראש עמוד תוצאות החיפוש של גוגל (ושל מנועי חיפוש אחרים). צריך לוודא שהקוד שלך כתוב ללא רבב, שיש באתר הרבה תוכן ושעולה תוכן חדש כל הזמן, וכמובן לדאוג שיהיה לכם פרו...

שימוש באופטימיזציה של גוגל

איך להשתמש נכון ב-Google Optimize להריץ ניסיונות באתר שלך, בתוך מספר דקות כמפתח וורדפרס, אתה תמיד מחפש אחר דרכים חדשות לשפר את זרם העבודה כמו גם תוצאות פרויקטים. אנחנו כבר יודעים ש- A/B testing יכול לעזור עם זה. הבעיה עם הרבה מכלי בדיקות A/B, היא...

Marketing Automation יכול להגדיל את ההכנסות ב- 50% - קראו כיצד

בואו נהיה אמיתיים, הנכס הדיגיטלי של כל ארגון הוא לא אתר האינטרנט שלו, הגדרות הקמפיינים שלו או אפילו התוכן שלו בסושיאל. הנכס הכי חשוב הוא ה – DATA שהספיק לצבור על לקוחותיו ועל המתעניינים הפוטנציאלים בשירות לאורך שנות קיום העסק. הבעיה המרכזית היא שי...