לא משנה אם יש לך עסק קטן או חברה גדולה, בוודאי מצאת את עצמך מתלבט איך להקים את האתר שישדרג אותו ויהפוך את החיים שלך להרבה יותר קלים. אם אין לך אופי טכני, כנראה שתבחר בחברת בניית אתרים

החשש הזה מובן, אבל בשנתיים האחרונות הוא הולך והופך לפחות דרמטי. אם אתה משתמש בתוכנת וורדפרס (WordPress), אתה כנראה מבין היטב על מה אנחנו מדברים.

בניית אתרים בוורדפרס: למה דווקא וורדפרס?

וורדפרס היא מערכת ניהול תוכן שנועדה כדי לנהל עבורך את התוכן באתר. זה אומר, החל מהתכנים שרוצים לעלות לאתר, ועד הפרטים הקטנים שגורמים לכם להפוך את ניהול התוכן למקצועי ממש – החל מהכותרת, דרך כותרות הביניים, התמונות והסרטונים שאתה מעלים.

כשמדברים על וורדפרס, צריך לערוך הבחנה בין WordPress.com ל-WordPress.org. האחרונה תספק לך את ניהול התוכן החינמי. השניה היא מערכת חינמית שמיועדת עבור בלוגים לא מסחריים. האחרונה היא האפשרות היחידה עבור העסק שלך.

בניית אתרים בוורדפרס בעזרת מתכנת

בניית אתרים בוורדפרס מאפשרת יתרונות רבים. לא לחינם היא הפכה למערכת ניהול התוכן הפופולרית בישראל. העובדה שאתה יכול לערוך ולנהל את התוכן שלך כאילו מדובר במעין מערכת עיתון קטנה ולשלוט על כל פרט קטן בדרך להשגת היעדים שלך, יכולה למקסם גם את הפוטנציאל של העסק שלך. כשאנחנו מדברים על קידום העסק, אנחנו מדברים גם על קידום אורגני. התוכנה הזאת מאפשרת לך לא רק לשלוט על התוכן שלך, אלא גם לקדם אותו בצורה אורגנית דרך גוגל. SEO, קוראים לזה. אבל זה נושא לסמסטר ב'.

בניית אתרים בוורדפרס מאפשרת שליטה על האתר ומאפשרת פעולות בצורה ידידותית הן מצד המתכנת או המפתח והן מהצד של מנהל האתר הרוצה לעשות פעולות שוטפות כגון העלאת תכנים, עדכון תכנים, שינוי עמודים וכדומה.

הניהול שמפתחי האתרים כל כך אוהבים

כשאתה בוחר במערכת ניהול תוכן, יש לך בעיקר אפשרות חינמית אחת שתאפשר לך לקבל את רוב הדברים שאתה זקוק להם. לעסק קטן, ניהול תוכן חינמי הוא קריטי, בטח בתחילת הדרך. ברור כי ההשקעה לא מסתיימת כאן. רבים מאיתנו ירצו לשדרג את האתר, לרכוש תבניות חדשות ולשנות את עיצוב האתר .

היתרון הכי גדול של התוכנה הוא הפרט הכי בסיסי בה: היא פשוטה וקלה לשימוש. הדברים הפשוטים ינתנו לך באמצעות הדרכה ראשונית, את שאר הדברים תוכל להשיג באמצעות הפורומים השונים. כך, תוכל להפוך עסק שעובר מפה לאוזן לכזה שמנוהל נכון תוך מספר דקות – זה בדיוק מה בניית אתרים בוורדפרס מאפשרת.

כיום, ההערכה היא שכשליש מאתרי האינטרנט עובדים על וורדפרס, שמחזיקה באחוזים כפולים כמעט בשוק ניהול מערכות התוכן (CMS). מדוע זה קורה? משום שהמערכת הפשוטה, בליווי העובדה שתקבלו תשובה לכל שאלה מהחברה, הופכת אותה לכל כך פופולרית.

הקידום האורגני עליו דיברנו קודם, זה שמבוצע באמצעות SEO נכון, נמצא כבר בפנים. קידום אתרים בגוגל, למי של מכיר, הוא סט פעולות מגוון עם מטרה אחת: העלאת האתר לראש עמוד תוצאות החיפוש וכתוצאה מכך להביא את האתר לחשיפה מקסימלית בפני לקוחות פוטנציאליים. למרות שגוגל היא בהחלט חברה חכמה ויש לה אפילו מערכות בינה מלאכותית, היא עדיין זקוקה להכוונה אל עבר האתר הנכון – וכאן קידום בגוגל נכנס לפעולה.

האתר שלך, זה ברור, יגיע לתוצאות טובות יותר אם תעשה שימוש נכון במיקוד, כלומר במילות המפתח. איפה זה יבוא לידי ביטוי? בגוגל, כמובן. אתה תמיד יכול לשלם כסף ולבחור בתוסף שיעזור לאתר שלך לעבוד טוב יותר עבור אלה הגולשים בסלולר. התוסף של התוכנה מקל על מכירת מוצרים וגם על המנויים שלך.

בניית אתרים בוורדפרס: עוד יתרונות

אז עד עכשיו הבנו למה וורדפרס עדיפה על כל ממשק אחר ואך בניית אתרים בוורדפרס עושה חיים פשוטים ויעלים. כעת, נבהיר שיש עוד כמה יתרונות חשובים. וורדפרס עובדת תחת קוד פתוח, כך שמפתחים רבים נאותים לשדרג אותה. אתה לא חייב להוציא כספים רבים עבור שדרוג האתר אם לא תרצה, אך יש אפשרות לקבל גם תבניות אחרות שיבדילו אותך מהמתחרים. בנוסף, לוורדפרס אין הגבלה על כמות הפוסטים והתמונות. תוכל לעלות סרטונים כאוות נפשך.

וורדפרס מכילה אפשרות, חשובה אגב, לחפש כתבות לפי מילות מפתח, לעלות פוסטים בצורה קלה ופשוטה, לערוך את התוכן מחדש, לשלוט בשעת הכתבות ולקבל ציון לגבי העבודה שביצעת. רוצה לשדרג? תמיד תוכל לעשות שימוש בתוספים, שיגרמו לאתר שלך להיראות כמו שחלמת. אם ברצונך לגבות את החומרים שלך או לבצע אופטימיזציה, תוכל לעשות זאת ביתר קלות. נקודה נוספת שחשוב לשים אליה לב, היא רמת האבטחה. וורדפרס מעדכנת את עצמה ומגינה עליך מפני האקרים בלתי רצויים.

למה אנחנו בחרנו בוורדפרס?

בשורה התחתונה, ההשוואה שביצענו ב-eMojo הפכה גם עבור החברה שלנו את וורדפרס לבחירה המועדפת, בנית אתרים בוורדפרס פשוט מייעלת תהליכים ומקצרת זמני עבודה. לקוחות רבים שלנו נהנים מקידום אורגני. למעלה מ-100 לקוחות שלנו נהנים מחשיפה נכונה באמצעות הקידום הזה כי הן עשו בחירה נכונה בחברת קידום אתרים. האתרים שאנו בונים לא רק נראים נהדר, הם גם עושים את העבודה לאחר הקמתם.

לאחר הקמת האתר, הוא יתחיל לצבור לקוחות בקצב די מהיר. איך זה קורה? לאחר שהאתר מוכן ובעלי האתר מוכנים אף הם, מתחילים לעבוד על הקידום עצמו. אנו מבצעים אופטימיזציה באופן קבוע ובלתי פוסק, בונים מערך קישורים חיצוניים, מזינים תכנים איכותיים לאתר, מבצעים מעקב קבוע על כל הפן הטכני ותמיד חושבים צעד אחד קדימה. הקידום נועד להגביר את החשיפה ולייצר את הדיאלוג ביניכם לבין קהל הלקוחות והמתעניינים. אחרי כל זה, ברור למה בחרנו בתוכנת קידום האתרים הזאת.

 

כתבות אחרונות

כמה זמן לוקח לקדם אתר בגוגל ב2021?

אז, שכרתם חברת קידום אתרים ועדיין יש לכם המון שאלות כאשר הדחופה מביניהן היא כמה זמן ייקח עד שהאתר שלי יקודם?!. ובכן, אתם לא לבד וזו השאלה, שעולה בכל פעם ואצל כל לקוח, במיוחד אצל לקוחות שזו הפעם הראשונה שלהם בעולם קידום האתרים. הבעיה היחידה עם השאלה ה...

סוכנות פרסום - לא מה שדמיינת

במאמר הבא, ננסה להבין ולהסביר ארבע טעויות נפוצות של בעלי עסקים על סוכנות פרסום. בנוסף, נתמקד בשירותים הבסיסיים שכל חברת פרסום צריכה להציע לכם, ולאיזה סוג עסק זה הכי מתאים. לפני הכל, מהי סוכנות פרסום? חברות פרסום באינטרנט מאפשרות לבעלי עסקים ליי...

Ahrefs – המדריך המלא לכלי קידום אתרים עוצמתי במיוחד

התקופה הנוכחית מציבה את העולם בפני שיאו של עידן המידע, ואנו נדרשים לבצע את ההתאמות הנדרשות בהתאם למגמות הללו. בימים בהם כל לחיצת כפתור על המקלדת או העכבר עשויים להשפיע על ההצלחה הכוללת של בית העסק או על המינוף של הארגון, נדמה שהשימוש בכלים עוצמתיים ל...