פרסום באינסטגרם

מעניין אתכם? מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם




    או התקשרו ל- 03-7207605

    אינסטגרם פתחה את האפשרות לפרסום מודעות ברשת החברתית שלה לקהל הרחב ומאפשרת למותגים לפרסם ליותר מ-400 מיליון המשתמשים שלה.

    אם אתה בעל עסק פרסום באינסטגרם היא אפשרות שכדאי שתשקול ברצינות.

    לפי הסטטיסטיקות משתמש אינסטגרם הוא בעל סיכוי של פי שניים וחצי ללחוץ על המודעה שלך מאשר משתמש בכל רשת חברתית אחרת. אפשר לקרוא עוד על הצלחות של מותגים בפרסום באינסטגרם בעמוד הקייס סטאדיס שלהם.
    כבעל עסק, אתה ודאי פעיל במגוון רשתות חברתיות גם כך ואם כבר התנסית בהעלאת תכנים לאינסטגרם מן הסתם זיהית בעצמך שכמות האינטראקציה של המשתמשים/גולשים הכי גבוהה בפלטפורמה זו.
    בנוסף, מי שמשתמש באינסטגרם כדי לבנות את עצמו בתור מותג (מרצים, מומחים לשיווק באינטרנט וכו’) מגלה שהוא אוסף לעצמו קהילה איכותית מהר הרבה יותר מכל אפיק אחר.

    הנה כמה דברים שאתם חייבים לדעת על פרסום באינסטגרם:

     

    יש כמה סוגי מודעות שאפשר להשתמש בהן

    אינסטגרם מציעה למפרסמים שלוש אפשרויות למודעות:

    תמונה
    וידאו
    קרוסלה

    מודעות תמונה מאפשרות למותג לספר את הסיפור שלו, ולגרות את קהל היעד לבצע פעולה מסוימת (בדרך כלל לרכוש מוצר או להשאיר פרטים).

    מודעת וידאו נותנת למותג 30 שניות להעביר את המסר השיווקי שלו בצורה הכי יצירתית שהוא יכול לחשוב עליה.

    ולבסוף, מודעת קרוסלה היא למעשה מודעת תמונה מחוזקת פי כמה. היא מאפשרת לצופה לראות כמה תמונות כחלק ממודעה אחת ולעבור ביניהן וכך מציעה כמות גדולה יותר של הזדמנויות לעורר את הפעולה הרצויה.

    כפתורי הקריאה לפעולה
    פותרים בעיה מוכרת

    אם ניסית לפרסם את העסק שלך באינסטגרם בעבר ודאי נתקלת בבעיה הרווחת (נכון למועד פתיחת אפשרות הפרסום נשוא המאמר) הבאה: מאוד קשה לגרום למשתמש שנחשף לתכנים של עסק, מוצר או שירות לבצע אינטראקציה משמעותית עם אותו מפרסם. נכון, אפשר לקבל תגובות ולייקים אבל היה כמעט בלתי אפשרי לקבל תנועה לאתר האינטרנט שלא לדבר על אפשרות רכישה או השארת פרטים.

    עכשיו, המודעות החדשות מאפשרות לך להעביר את התנועה הרלוונטית מהאפליקציה של אינסטגרם ישירות לאתר שלך באמצעות כפתורי ההנעה לפעולה.

    נכון, חלק מהמותגים הגדולים עדיין ישתמשו באינסטגרם כדי לחשוף את המותג לכמה שיותר משתמשים בדרך הישנה אבל בהנחה והעסק שלך אינו במקרה מקדונלד’ס או זארה אז כנראה שתעדיף להעביר את תנועת המשתמשים לאתר שלך במקום.

    אגב, בכפתורים אלה ניתן להשתמש בכל אחד משלושת הפורמטים של המודעות. בנוסף, אם העסק שלך הוא אפליקציה לסמארטפונים שאתה מעוניין שהמשתמשים יתקינו את יכול לייצר כפתור התקנה ישירות מהתמונה שהעלת לאינסטגרם.

    האלגוריתם של אינסטגרם
    מתגמל אינטראקציה של
    גולשים עם המותג

    בדיוק כמו בפרסום בפייסבוק, אחוז אינטראקציה גבוה של גולשים (קליקים, לייקים, תגובות) יגרום לכך שהמודעה תוצג יותר פעמים ותחשף ליותר משתמשים.

    אינסטגרם כתבו על הנושא בבלוג הרשמי שלהם “יש יותר משני מליון מפרסמים שבאופן אקטיבי משתמשים בפייסבוק כדי לקדם את העסק שלהם ואנחנו רוצים למנף את התשתית האיכותית של פייסבוק על מנת שהם יוכלו לרכוש, לנהל ולמדוד את הצלחתם בכל מה שקשור לפרסום מודעות באינסטגרם”.

    בפרסום בפייסבוק, כשלמודעות שלך יש אחוז קליקים גבוה (Click Through Rate) הן מוצגות יותר ויותר לגולשים, כי פייסבוק מעוניינת בסופו של דבר להציג מודעות רלוונטיות למשתמשים שיש סיכוי גבוה יותר שיתעניינו בהן. ניתן לצפות לאותה התנהגות גם מפרסומות באינסטגרם.

    מודעות אינטסגרם מאפשרות
    לבעל עסק לפנות לקהל יעד
    מאוד ספציפי

    הסיבה שמודעות פייסבוק הפכו לכל כך פופולאריות היא בעיקר אפשרויות המיקוד שלהן. מלבד מיקום גאוגרפי, מין וגיל המפרסם יכול למקד את המודעות למשתמשים לפי מי החברים שלהם ומה תחומי העניין שלהם. יכולת זו מאפשרת לעסק להציג את המודעות שלו לקהל האידאלי ביותר.
    למי שלא ידע, זה הזמן להזכיר שפייסבוק רכשה את אינסטגרם לפני כשנתיים וכל מערכת הפרסום של אינטסגרם נשענת על מערכת הפרסום המפותחת של פייסבוק. זו הסיבה שניתן להשתמש בכלים דומים לפילוחי הקהל של פייסבוק.

    לא בטוח שמודעה ויזואלית
    היא הדבר הנכון עבור המותג שלך

    יש סיכוי לא רע שהתנסית בהעלאת תכנים לאינסטגרם עבור העסק שלך בעבר. אם לא הרגשת שזו הייתה הצלחה כבירה בעבר, כדאי שזה לא ימנע ממך לנסות את אפשרויות הפרסום החדשות.
    המכשול הגדול ביותר תמיד היה להעביר את התנועה מהפלטפורמה לנכסים הדיגיטלים של העסק, בין אם זה עמוד נחיתה או אתר מלא. עכשיו שניתן לעשות שימוש באותם כפתורי הנעה לפעולה המשחק השתנה לגמרי, במיוחד כשלוקחים בחשבון את השילוב עם אפשרויות המיקוד שאנחנו מכירים מפרסום בפייסבוק.

    קמפיין אינסטגרם מנצח –
    כיצד תייצרו אותו?

    כפי שמפורט לעיל, קמפיינים שיווקיים באינסטגרם מתאפשרים באמצעות מספר סוגי קמפיינים שונים כגון: קמפיין קידום לפוסטים/סטורי באינסטגרם, קמפיין לידים בפיד, קמפיין קטלוג מוצרים בלשונית המכירה וקמפיין אינסטגרם באמצעות ובשיתוף מובילי דעת קהל כגון: ידוענים.
    לכל אחד מסוגי הקמפיניים באינסטגרם, מטרת שיווק ופרסום אחרת, ולכן, חשוב לבחור בסוג הקמפיין המיועד בהתאם למטרות הפעילות. קמפיין פוסטים/סטורי לצורך העניין, מיועד בעיקר לצרכי הגברת התודעה בקרב קהלי היעד למוצרים ו/או השירותים המשווקים על ידיכם, בעוד, קמפיין לידים באינסטגרם, מיועד לצרכי יצירת אינטראקציה מיידית ומהירה עם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.
    כך או אחרת, קמפיין אינסטגרם מנצח הוא בראש ובראשונה קמפיין המורכב מהגדרת מטרות ויעדים, פילוח ממוקד של קהלי היעד הרלוונטיים לכם ורעיון יצירתי מבריק המוביל את הפעילות האינסטגרמית שלכם. כלים אלו, יסייעו גם לכם ליצור קמפיינים אינסטגרמיים באופן תדיר וקבוע וליהנות מכל היתרונות הנלווים לפרסום באינסטגרם הנחשבת כיום לרשת החברתית המועדפת ביותר על קהלים צעירים מבני ובנות נוער ועד נשים וגברים בסביבת גיל 30.

    אצלנו בחברת אימוגו, ממתין לכם צוות מובחר של אינסטגרמים המודעים היטב לכל הטרנדים החמים ביותר בכל הנוגע לפרסום באינסטגרם. צוות זה בשילוב מערכות האנליזה המוצעות על ידינו ויכולות הפילוח המדויקות שלנו לגבי קהלי היעד הרלוונטיים עבורכם, יאפשר גם לכם ליהנות מכל יתרונות הפרסום המפולח באינסטגרם.

    חשוב לנו לציין שבניגוד לדעה הרווחת, האינסטגרם לא מיועד רק לעסקים המשווקים מוצר חזותי שמצטלם טוב ויפה, אלא לכל סוגי העסקים באשר הם. אנו מאמינים שמאחורי כל עסק עומד סיפור מרתק אותו ניתן להציג באופן המסקרן והמשכנע ביותר באמצעות תמונות קונספט ייחודיות. צוות האינסטגרמים שלנו ממתין גם לכם והוא שופע ברעיונות עבורכם…

    איזה אפיק שיווק דיגיטלי
    הכי מתאים לי?

    ריבוי ערוצי השיווק (פלטפורמות) בדיגיטל, מצריך תכנון מקדים בנוגע לבחירת אפיקי השיווק בהם ייעשה שימוש במסגרת הפעילות השיווקית, כאשר התאמת האפיק השיווקי חייבת להיעשות בהתאם לתכנון מקדים במסגרתו מושם דגש על מאפייני המוצר/שירות אותו אתם משווקים, גובה התקציב העומד לרשותכם ומטרותיה ויעדיה של התכנית השיווקית לטווח הקצר – בינוני ולטווח הארוך, תוך מחשבה על יצירת מותג מוביל בתחומו.

    למה דווקא
    אימוג׳ו שיווק דיגיטלי?

    הבחירה שלכם בנו, תאפשר לכל אחד ואחת מכם, להבטיח לעצמו מספר יתרונות שירות משמעותיים באמצעותם ביססנו את מעמדנו המקצועי כאחת מסוכנויות הדיגיטל המובילות בתחומן.

    היתרונות של
    השיווק הדיגיטלי

    הכול ניתן למדידה – אחד מהיתרונות המרכזיים של השיווק הדיגיטלי בא לידי ביטוי ביכולות המדידה של כל פעילות שיווקית ברשת. יתרון משמועתי זה מאפשר לכם להיחשף בכל רגע נתון למגוון רחב של נתונים מספריים היודעים לספק "תמונת מצב" עדכנית על הפעילות.

    איך אנו מאתרים לקוחות
    ללקוחות שלנו

    אנו עושים הכול על מנת להכיר טוב יותר את הלקוחות אותם אנו רוצים לאתר עבור הלקוחות שלנו ולצורך כך אנו מרכיבים "פרופיל לקוח" המבוסס בין היתר על יכולות הפילוח הבאות: מין וטווח גיל, אזור גיאוגרפי, סטטוס משפחתי, סטטוס תעסוקתי, השכלה, תחומי עניין, הרגלי גלישה ברשת, סגנון חיים ועוד.

    לצפייה במאמרים נוספים

    שאלות נפוצות

    האם יש הבדל בין פרסום באינסטגרם לפרסום בפייסבוק?

    אינסטגרם נרכשה ע"י פייסבוק בשנת 2012 ומאז מערכת הקמפיינים של אינסטגרם ופייסבוק עובדות תחת מטרייה אחת. המערכת עצמה נמצאת על פייסבוק ודרכה ניתן להקים קידום ממומן ברשת אינסטגרם בקלות ובמהירות.

    כמו כן, ניתן לשלב את הקמפיינים בין שתי הרשתות במקביל בקלות רבה, כאשר נבחר באפשרות זו, המודעה תופיע גם בפייסבוק וגם באינסטגרם.

    לפי מה משלמים שמפרסמים באינסטגרם?

    התשלום בעת פירסום ממומן באינסטגרם יכול להתבצע במספר מישורים.

    השיטה הקלאסית היא תשלום לפי מספר צפיות במודעה – משמע בכל פעם שמשתמש יראה את המודעה פייסבוק תחייב את המפרסם על כך. שיטה זו נקראת Pay Per Impression.

    כמו כן, ישנן שיטות נוספות לתשלום באינסטגרם, ניתן לשלם על כל ליד שנכנס דרך המודעה שפירסמנו או תשלום לפי כמות צפיות על סרטון שהעלינו אם ברצוננו להגדיל את כמות הצפיות לצורך מיתוג לדוגמא.

    איזה סוגי קמפיין יש באינסטגרם?

    רוב סוגי הקמפיינים הקיימים באינסטגרם הם נגזרת של הקמפיינים בפייסבוק.

    להלן מספר דוגמאות:

    Brand Awareness – קמפיין להגדלת המודעות למותג.

     Engagement – קמפיין להגדלת המעורבות של הגולשים בפוסט.

    Conversions – קמפיין המונחה למקסם את כמות ההמרות של המודעה שפירסמת.

    ישנם עוד קמפיינים הקיימים ברשת האינסטגרם, כמו קמפיין ליצירת לידים, קמפיין צפיות לוידאו ועוד..המטרה היא לדעת להתאים את הקמפיין הנכון לצורך של הלקוח על מנת להגיע למטרה שאותה הלקוח רוצה להשיג.

    לאיזה קהל יעד מתאים פרסום באינסטגרם?

    אינסטגרם נחשבת כרשת שבה נמצאים החבר'ה הצעירים, המעודכנים, שרוצים הכל מהר ועכשיו. בניגוד לפייסבוק, שנחשבת לרשת שבה משתמשים אנשים מעט יותר מבוגרים בדרך כלל.

    אנו בדרך כלל נשתמש באינסטגרם לפרסום של חברות בעלות ערך ויזאולי, צעיר ואנרגטי שרוצות לתקשר עם הלקוחות שלהן באופן הנ"ל.