העידן הדיגיטלי בו אנו חיים ומנהלים את עסקינו, מאפשר לכל אחד ואחת מבעלי העסקים שבינינו, ליהנות ממגוון רחב של אפשרויות בכל הנוגע להפקתם ושידורם של סרטוני פרסומת, וזאת בניגוד לעבר הלא כך כל רחוק בו הליכי הפקה ושידור של סרטוני פרסומות היו נחלתם של חברות מסחריות גדולות.

סוגי סרטוני פרסומות לעסקים

כיום, תוכלו להפיק ולשדר מגוון רחב של סוגי סרטוני פרסומות היכולים להתאים לכל סוגי העסקים, וביניהם:

  • סרטי תדמית לעסקים – סרטוני פרסומות באורך של 30 שניות עד דקה וחצי שמטרתם לחזק את התדמית העסקית של בית העסק.
  • סרטוני מוצר – סרטוני פרסומת שנועדו להעביר מסר חד וקולע אודות אופן השימוש במוצר, יתרונותיו וכדומה
  • סרטוני פרסומות לשידור בתוכניות הטלוויזיה השונות – סרטונים אלו כוללים גם סרטוני פרסומת באורך מלא ומקסימאלי של 30 שניות, גם סרטוני "ריימיינד" באורך של 7 עד 10 שניות וגם סרטוני פרסומת קצרים באורך של 5 שניות המשמשים כסרטונים למתן חסות לתכניות טלוויזיה וכדומה.

סרטוני פרסומות

היכן ניתן לשדר את סרטוני הפרסומות שלכם?

סרטוני פרסום ניתנים לשידור במגוון רחב של פלטפורמות ואפיקי מדיה, החל משידור טלוויזיוני בערוצים המסחריים וערוצי הנישה השונים, דרך שידור פרסומות באתרים לתכני וידאו ובראשם יוטיוב ועד לשידור הסרטון באתר הבית של בית העסק, שידור הסרטון ברשתות החברתיות, תוך כדי ניהול מדיה חברתית וכדומה. כמו כן, תוכלו להעביר את הסרטון שלכם כקובץ צפייה לרשימת תפוצה כזו או אחרת בוואטסאפ, בדוא"ל וכדומה. אפשרות נוספת לשידור סרטוני פרסומות היא בטלוויזיה במעגל סגור בבית העסק ועל גבי מסכי צפייה הממוקמים בבית העסק.

הפקת סרטון פרסומת – כיצד?

הפקת סרטוני פרסומות בעידן הדיגיטלי היא פעולה המיושמת בין היתר באמצעות טכנולוגיות הפקה שונות המוזילות באופן משמעותי את עלות הפקתו של סרטון פרסומת המצריך ימי צילום ממושכים. טכנולוגיות אלו כוללות בין היתר תוכנות שונות לעריכת סרטוני פרסום, תוכנות אנימציה להפקת סרטונים, טכנולוגיית המסך הירוק שעל גביו ניתן לשתול תפאורות שונות וטכנולוגיות נוספות. כמו כן, ניתן להפיק סרטוני פרסומות בשיטה הקלאסית במסגרתה מצלמים את כל תוצרי הצילום הנחוצים ולאחר מכך עורכים אותם לסרטון פרסומת בהתאם לסוג הסרטון המועדף עליכם.

שימו לב – אין זה משנה מהי הטכנולוגיה המשמשת אתכם לצרכי הפקת הסרטון, בכל תהליך הפקה קיימת חשיבות רבה לתסריט ולרעיון העומד מאחורי הסרטון, ולכן, אנו ממליצים לכם להסתייע בשירותיהם של אנשי תוכן העוסקים ומתמחים בשירותי קופירייטינג (רעיונאות) לצרכי הפקת סרטוני פרסומות.

כיצד סרטוני הפרסומות מעניקים לכם יתרון משמעותי?

בעולם השיווק דיגיטלי קיים ביטוי נפוץ הקובע כי "המדיה היא המסר", כלומר, סוג המדיה בה בחרתם לעשות שימוש לצרכי פרסום ושיווק היא בעצם המסר המרכזי המייצג אתכם, ולכן, כאשר אתם מפרסמים בערוצים המסחריים באחת מהתכניות הפופולאריות ביותר, הערך שלכם כמפרסמים גדל באופן אוטומאטי אל הצרכן. על פי עיקרון זה, הפקת סרטוני פרסומות לכל אמצעי שידור, מקנה לכם ערך מוסף אצל הצרכנים. יתרה מכך, נציין את העבודה שכיום ניתן לשדר את סרטוני הפרסומות שלכם במגוון רחב של אפיקי מדיה ושידור ובכך להגיע לקהל צופים רחב יותר הנחשף למסרים השיווקים – פרסומיים המועברים בסרטון.

לסיכום, סרטוני פרסומות מהווים אמצעי שיווק יעיל לכל סוגי העסקים והוא מאפשר לכל בית עסק לייחד את פעילותו באמצעות מסרים ויזואליים הניתנים לשידור בהיצע הולך וגדל של פלטפורמות ואפיקי מדיה. בנוסף, חשוב לציין את העבודה שעלויות ההפקה הוזלו באופן משמעותי במהלך השנים האחרונות, ולכן, אין כל סיבה שגם לכם לא יהיה לפחות סרטון פרסומת אחד.

כתבות אחרונות

חישוב רווחיות של קמפיין בגוגל - איך להפסיק לראות רווחים רק על הנייר

הבנה כיצד לחשב את הרווחיות של מסע פרסום בגוגל, היא אחת הדרכים הטובות ביותר לדעת כמה שווים מסעות הפרסום שלך. זהו סכום הכסף שאתה מרוויח ממסע פרסום, פחות ההוצאות שלך על מסע הפרסום. זה יכול לעזור לך להבין אם מסעות הפרסום שלך רווחיים או לא.  מאמר זה יס...

שיווק באינטרנט

מאז שפרצה רשת האינטרנט לחיינו, כולנו הפכנו להיות "תלותיים" ולא נדע מה לעשות בלעדיה. לראיה, כאשר אנו טסים לחו"ל, אנחנו מחפשים אחר רשת אינטרנט פתוחה שנוכל להתחבר אליה ומוצאים את עצמנו כל היום במרדף אחרי ה WIFI – ובל נשכח אבל הזמנת מלון ללא אינטרנט א...

SEMrush  (סאמרש) - המדריך המלא לכלי קידום אתרים עוצמתי במיוחד

קידום אתרים בגוגל (SEO) היא אחת הטקטיקות המנצחות ביותר בשיווק דיגיטלי שמסייעות לכל אחד לשפר את התנועה האורגנית לאתר וליהנות מיותר לידים ומכירות. אף על פי שהתחום יכול להיות בהתחלה מאתגר להבנה, כיום יש כלים רבים שמקלים משמעותית על התהליך ומשפרים ומיעלי...