בעבר, כאשר לא היו מכשירים כמו מחשבים, עיקר הפרסום נעשה על ידי המדיות הגדולות כמו הטלוויזיה והעיתונים. מעורבות של עסק בפרשיות מביכות או פליליות הייתה מסוקרת אולם השערורייה הייתה חולפת כעבור זמן מה.

כיום לא רק שאופן הצגת המידע שונה בתכלית השינוי ממה שהיה נהוג בעבר אלא גם אופן שמירתו. דאז, שמירת ידיעות על עסקים הייתה נעשית בארכיון כאשר מידע זה היה נגיש רק למי שמורשה לכך. כיום מידע על עסקים אשר מסובכים בפרשיות שונות חשוף לעיני כל הדורשים בו וזאת עקב קיומם של מנועי החיפוש.

לכן, אין זה מפתיע שעסקים רבים פונים לשירותי ניהול מוניטין.

מהו ניהול מוניטין?

בתחום השיווק תמיד יהיו כאלו שינקטו בגישה הטוענת שאין דבר כזה פרסום רע, כל פרסום הוא חיובי וחיוני לעסק. אולם בפועל, אם נחשוב על זה לעומק נגלה, כי אחד המדדים להצלחתו של עסק זוהי התדמית העסקית החיובית שלו. למוניטין של העסק ישנו תפקיד חשוב.

שמו של עסק ההולך לפניו, ימשוך אליו הרבה לקוחות מתעניינים ויצביע על איכות, אמינות ועל מקצועיות.

כאשר עסק או בעל עסק מעורבים בפרשייה כלשהי – לרוב מופיעים אזכורים על כך ברחבי הרשת. אזכורים אלו נשארים ואינם נעלמים, גם עם הזמן, כך שחיפוש ממוקד במנועי החיפוש יגרום להם להופיע שוב.

שירות של ניהול מוניטין למעשה דוחק אזכורים אלו לשוליים, על ידי העלאה של אזכורים חיוביים ובניית תדמית חיובית.

 

ניהול מוניטין

מה החזון העומד מאחורי השירות?

ההנחה המנחה שירות זה מסתמכת על התנהגות הגולשים. על פי נתונים נמדד כי רק קרוב ל – 25% מהגולשים אשר מחפשים מידע, עוברים לעמודים הנוספים בתוצאות החיפוש. כל השאר מסתפקים במידע שמופיע בעמוד הראשון.

ניהול מוניטין שמתבצע נכון, יעזור לדחוק את האזכורים השליליים לעמודים אליהם סביר להניח שהגולשים לא יגיעו בעת חיפושם אחר מידע אודות העסק. כמובן שחשוב ששירות זה יתנהל על ידי חברה מקצועית, שיודעת כיצד לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר.

[contact-form-7 404 "לא נמצא"]

 

האם מדובר בתהליך ולו אחוזי הצלחה מובטחים?

ניהול מוניטין זהו תהליך שיכול לקחת תקופה ולכן חשוב שהוא יתבצע על בסיס קבוע ותוך מעקב שוטף ואפילו יומיומי. ככל שמנהל המוניטין האמון על ביצוע התפקיד יותר מקצועי ומחויב למטרה, כך סביר להניח כי התהליך יצלח וכי האזכורים השליליים יפנו את מקומם לאזכורים חיוביים במהרה.

יחד עם זאת, גורם הזמן משחק כאן תפקיד מרכזי. ככל שפונים מהר יותר לקבלת השירות, כך אחוזי ההצלחה יהיו הרבה יותר גבוהים.

כדאי לזכור כי ישנן פעמים בהם האזכור השלילי מופיע מתוך אסטרטגיה של מתחרים הפועלים כדי להשמיץ את העסק. במקרים אחרים, מדובר בתקריות מהעבר אשר עדיין מופיעות בתוצאות החיפוש. על מנת למגר את התופעה כליל, מומלץ בחום לפנות לקבלת עזרה מקצועית.

eMojo – מומחים בבניית וניהול מוניטין

אנו מאמינים כי טוב שם טוב משמן טוב. שמו של האדם הנו, ללא ספק, נכס גדול הרבה יותר מכל נכס אחר. לכן, אנו נעשה את המיטב על מנת לבנות מחדש את השם הטוב שלכם.

כחלק מהתהליך, אנו נקצה עבורכם מנהל מוניטין ולו ניסיון רב בתחום, אשר יהיה אמון על הטיפול במקרה האישי שלכם באופן עקבי, עד לקבלת התוצאה הרצויה. כמובן שלכל אורך התהליך הסודיות שלכם מובטחת ומגובה בהסכם חתום.

באפשרותכם לשנות את התדמית שלכם עד היום, בעזרת שירות ניהול מוניטין מקצועי. אזכורים ברשת נדמים כסוף העולם אולם בעזרת ניהול מוניטין נכון, ביכולתנו לשנות את המצב. לפרטים נוספים או לתיאום פגישה אישית, אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר עוד היום ויחד נגדיר מטרות ונעמוד בהן בצורה המיטבית!

כתבות אחרונות

טרגוט קהלים בפייסבוק - מדריך

בעידן האינטרנט והרשתות החברתיות, הפרסום דרך מדיה המונית (טלוויזיה, רדיו, עיתונות, שלטי חוצות) הולך ומאבד נתח שוק לטובת פרסום דיגיטלי הפונה לקהלי יעד מדויקים, עם מסרים שהופכים להיות יותר ויותר אישיים ו"שיחתיים". מבין כל הפלטפורמות הפרסומיות הקיימות כ...

איך הופכים פתיון-קליקים (Click Bait) למנוע צמיחה

"לא תצליחו לנחש בחיים מה חברת קידום אורגני מובילה החליטה לעשות..." פתיונות-קליקים (Click Baits) נמצאים בכל מקום והגיע הזמן להשתמש בהם לטובתנו. אתם יודעים מה אומרים, אם אי אפשר לנצח אותם... מטרת המאמר הבא היא להבין מה הם ואיך הם יכולים לעזור למאמצי ה...

מחפשים משרד דיגיטל? למה כדאי לכם לבחור ב-eMojo?

מה הקשר בין משרד שיווק דיגיטלי, ארנב וצב .     *אין לכם כוח לקרוא את הפסקה הבאה תקפצו מיד לאמ;לק התשובה נמצאת שם נתחיל מהמשל. הארנב והצב התחרו זה בזה בריצה. הארנב שמהיר מטבעו הניח שלצב אין סיכוי להגיע לקו הסיום לפניו ולכן הרשה לעצמו לתפוס...